HALUAN SILMÄLASIT!

-hoitsu89-

Tää voi kuulostaa nyt vähän oudolta. Haluan silmälasit, mutta näössäni ei ole mitään vikaa.. tämä on siis lähinnä tyyli kysymys. Minulla on pikkutyttönä ollut silmälasit jonkinlaisen taitto vian takia mutta sitten ei enää laseja tarvittu ja silloinkin kun niitä piti käyttää niin en kehdannut käyttää :D Olen yrittänyt tiimarista katsoa niitä lukulaseja, mutta ne ovat aina jonkin tehoisia linssejä.. eli pitäisi saada aivan tehottomat linssit. onko tää ihan mahdottomuus vai vai?? AUTTAKAA :D Mistä saan tällaiset tehottomat linssit? En halua että hommaan jotkut linssit mitkä ei sitten kuitenkaan tee näölleni hyvää.

11

2917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -poitsu89-

      Aika hassu näkökanta :D
      Käy jossain lasiliikkeessä kysymässä ja samalla saat näidenkin ihmisten päivään kohokohdan :)
      Kyllä varmastikin löytyy, on näitä muutkin kyselleet.

      Tässä voi vain olla kuitenkin koira haudattuna. Lasi taitaa aina valoa, joten pidemmän päälle saatat saada aivan voimakkuudelliset lasit, jos rupeat näön kanssa leikkimään.

    • rilli

      Kyllähän optikot varmaan myyvät sinulle kauniit kehykset ilman mitään voimakkuuksia. Itsekkin haluaisin erivärisiä sankoja eri asusteisiin, mutta tarvitsemani lasit ovat kovin kalliita huonon näköni vuoksi. Sankoja saa tosi halvallakin, jos kelpaa vaikka edellisen vuoden mallit.

      • parilla eurolla

        Mikset osta tiimarista ?
        voithan irrottaa ne linssit ja katella pelkillä pokilla.
        Hullu ei huomaa ja viisas ei viitti sanoa!


      • ehheheeh
        parilla eurolla kirjoitti:

        Mikset osta tiimarista ?
        voithan irrottaa ne linssit ja katella pelkillä pokilla.
        Hullu ei huomaa ja viisas ei viitti sanoa!

        lolooh :D


    • Mr. Big

      Aika outoa, että haluat pitää laseja vaikka niitä et välttämättä tarvitse. Itse yritän olla pitämättä viimeiseen asti, jollei ole ihan pakko.

    • ex-rillipää

      Mikä hiton tyylikysymys? Mikset käytä aurinkolaseja?? Enpä oo mitään idiootimpaa ikinä kuullu. Just ite päässy pullonpohjista eroon (maksamalla omasta pussista opiskelijana 3000€!) ja joku varta vasten haluaa rillit??!! Onneks olkoon vaan, oisit tyytyväinen täydelliseen näköön.

      • -hoitsu89-

        kyllähän mä aurinkolaseja käytän KESÄLLÄ, kuka niitä nyt talvella käyttää, paitsi silloin harvoin kun sattuu aurinko paistamaan. ja ikävää että olet joutunut maksamaan itsesi kipeäksi.


    • susifani

      Valota ittees silmään itelläki on ja sain pari päivää sitte ja kohta alkaa koulu vittu*****

    • Tym03

      Mä haluisin kanssa silmälasit vaik en tarvii

    • Anonyymi

      Nykyään ainakin on saatavissa sinistä valoa suodattavia laseja ilman vahvuuksiakin. Jos käyttää paljon tablettia tai tietokonetta niin kannattaa hankkia sellaiset sillä näytöistä peräisin oleva sininen valo on todennäköisesti haitallista silmille. Toki feikkilaseinakin menevät tarvittaessa. Ulkoisesti sinistä valoa suodattavat lasit näyttävät ihan tavallisilta silmälaseilta. Jos ap vielä haluaa silmälasit niin googlaapa "sinivalolasit" tai "sinistä valoa suodattavat silmälasit"

      • Anonyymi

        Ja jos paljon tekee näyttöpäätetyötä tai muuta lähityötä, kannattaa hankkia lasit, joissa on aavistus plussaa. Silmä kun on levossa kauas katsoessa ja lähi tihrustaminen pitää silmää jatkuvassa jännityksessä. Silmäsairaudet on viime vuosina yleistyneet. Sitä ei vaan nämä digiuskovaiset ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe