Soneran kytky

Kytky

Jos ottaisin puhelimeksi 6110 navigatorin ja puhetta 50min ja tekstareita 150kpl hinnaksi tulisi 28,40€.
Millaiset tiedonsiirtopalvelut hintaa sisältyvät,25mt?rajaton?
en löytänyt vastausta sivuilta-

9

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri mitään

      Eli 0.90€/alkava tunti. Sen tunnin ajan saat siis imutella niin paljon kun ehdit ja maksat sen 0.90€. Laskuoppini mukaan ainakin jos käyttää yli 5 kertaa, niin kannattaa hankkia vähintään 20mt/4.90€ paketti. Vai olenko minä ymmärtänyt tämän ihan väärin?

    • liikkeestä

      niin et tuu huijatuks soneran sikakalliisiin taksoihin! Mulla on soneran kytkytkauppa nokialainen ja lasku oli aina 80-90e/kk, vaikka en omasta mielestäni puhunut yhtään mitään.
      Nyt mulla on pääpuhelimenani vanha kännyni, siinä kolumbuksen prepraidliittymä! (soneraa käytän vain, kun saldo alkaa alusta, tarkoituksena soittaa vain sen 15.90 joka on saldorajakseni siellä ottanut) ( 2 e viikonloppupuheluitten kk-maksu)

      Vertaa: ostin viimepuheaikakortin (20 e) ärrältä 4 viikkoa sitten, puheaikaa vielä jäljellä 3 euroa! (olen säästäny sen avaustekstiviestin, joten tiedän tasantarkkaan, milloin kolumpus-saldo oli 0 euroa)

      Viikko sitten katkesi saldo soneralla, eli alkoi alusta. (tarkistin tämän soittamalla soneron asiakaspalveluun) Nyt tuli viesti, lasku jo 29 euroa, ja olen käyttänyt vaan hieman kumpaakin puhelinta! Saldorajani soneralla on 17.80e/kk sisältää 50min puheaikaa ja 50 tekstiviestiä. Kummatkin oon mukamas ylittänyt, mikä EI VOI PITÄÄ PAIKKAANSA.

      Olen monet kerrat siitä sinne valittanut, mutta en jaksa enää. Vuosi vielä ja pääsen siitä paskasta eroon, kyllä täytyy sanoa että kytkytpuhelin tuli mielettömän kalliiksi!!!!


      Ei ikinä enää mitään ilman käteistä, ei ikinä enää mitään typeriä sopimuksia puhelinliittymille!

      • kolumpuksen prepraid

        mulla on ollut toukokuusta asti ja silti sonera laskutti 32e kesäkuusta, vaikka en soittanut koko kytkytpuhelimella puhelunpuhelua!

        Kolumpukseen 20e kortti kestää kauemmin, ei kk-maksuja. Välillä saa 40e puheaikaa maksamalla vaan 26.50e, miks käyttäisin muita enää, kun tost ****n sonerasta eroon vaan pääsisin!

        Yrittivät tarjota maksullista saldorajoitusta, ja hah, sanoin etten soittele sillä enää, vaan vahdin itse surfportin kautta, ettei saldo ylitä sitä 15.90, vaan ny se ylittyikin muka jo viikossa! HUIJARIFIRMA!


      • Casparz

        Yritysnumeropuhelut maksavat n. 25 - 30c/min, eikä sekuntiveloituksella, vaan sykäyksillä - niistä kertyy nopeasti iso lasku.

        Siis numerot, jotka alkavat esim. 010, 020, 030; asia erikseen ovat tietysti 0600- ja 0700-alkuiset numerot.

        Myös jos olet tilannut jotain epämääräisiä soittoääniä, logoja tai taustakuvia saat laskun taivaisiin yhdellä tekstarilla - tarkista laskusta mistä se koostuu!

        Niin - puhelimestahan joutuu maksamaan jotain joka kuukausi; kyllä näistäkin kertyy mukavasti pohjaa laskulle:
        N95 34,00€/kk (12kk-sop.)
        N81 SD 40,00€/kk (12kk-sop.)
        N76 38,00€/kk (12kk-sop.)
        5700 ME 26,00€/kk (12kk-sop.)

        Muuten: _jos haluaa_ Soneran liittymän ja samalla edullisen puhelimen, niin 24kk-sopimus NOKIAn 6151 -puhelimen kera ilman puhe- ja tekstaripaketteja jättää puhelimelle hintaa vain 24€ (jos kk-maksua ei huomioida) - näin ainakin juuri nyt Soneran "Rakenna liittymäsi" -sivulla, koska 24kk-sopimuksen hinnaksi ilmoitetaan 2,99€/kk! 12kk:n sopimuksen kk-hinta on 9,99€

        Selvyyden vuoksi: itse vaihdoin yli kymmenen vuotta jatkuvassa käytössä olleen Soneran liittymän pois jokin aika sitten...


      • matkapuhelinliittymiin
        Casparz kirjoitti:

        Yritysnumeropuhelut maksavat n. 25 - 30c/min, eikä sekuntiveloituksella, vaan sykäyksillä - niistä kertyy nopeasti iso lasku.

        Siis numerot, jotka alkavat esim. 010, 020, 030; asia erikseen ovat tietysti 0600- ja 0700-alkuiset numerot.

        Myös jos olet tilannut jotain epämääräisiä soittoääniä, logoja tai taustakuvia saat laskun taivaisiin yhdellä tekstarilla - tarkista laskusta mistä se koostuu!

        Niin - puhelimestahan joutuu maksamaan jotain joka kuukausi; kyllä näistäkin kertyy mukavasti pohjaa laskulle:
        N95 34,00€/kk (12kk-sop.)
        N81 SD 40,00€/kk (12kk-sop.)
        N76 38,00€/kk (12kk-sop.)
        5700 ME 26,00€/kk (12kk-sop.)

        Muuten: _jos haluaa_ Soneran liittymän ja samalla edullisen puhelimen, niin 24kk-sopimus NOKIAn 6151 -puhelimen kera ilman puhe- ja tekstaripaketteja jättää puhelimelle hintaa vain 24€ (jos kk-maksua ei huomioida) - näin ainakin juuri nyt Soneran "Rakenna liittymäsi" -sivulla, koska 24kk-sopimuksen hinnaksi ilmoitetaan 2,99€/kk! 12kk:n sopimuksen kk-hinta on 9,99€

        Selvyyden vuoksi: itse vaihdoin yli kymmenen vuotta jatkuvassa käytössä olleen Soneran liittymän pois jokin aika sitten...

        olen soitellut. Enkä tilaile mitään ylimääräsiä puhelimeeni, kun en niistä mitään perusta. Noi yritysnumerohintalistat mulla on tossa koneeni vieressä ja jos niihin pitää soittaa, niin jätän mieluummin soittamatta ja lähetän kirjeen mieluummin. Tässä työttömänä kun on oppinut tietämään mitä mikin maksaa.
        Mul on soneran kytkytkauppa tehty puolitoistavuotta sitten, sillon se oli kalliimpi, sain kuitenkin laskettua sitä rajaa, mutta niin laski minuuttimääräkin mitä saan soittaa ja kaikki ylimenevät minuutit maksaa 12 senttiä kappaleelta. Mul siis nyt 50min puheaikaa ja 50 tekstarii viikonloppuliittymä, niiden pitäs maksaa yhteensä nyt 15.60, vaan 21e on vissiin ollut pienin lasku ja sekin vaan, koska en soittanut sillä kuukauteen ainuttakaan puhelua.
        Kyllähän ne yrittää vaikka mitä siihen tarjota, esim maksullista saldorajoitusta, (jotka pelaa viiveellä) ym. ei kiitos, kesällä tulee se 24 kuukautta täyteen ja sen jälkeen ei meillä enää soneroita näy ku täs laajakaista yhteydes, jos siinäkään enään.


      • näköjään
        Casparz kirjoitti:

        Yritysnumeropuhelut maksavat n. 25 - 30c/min, eikä sekuntiveloituksella, vaan sykäyksillä - niistä kertyy nopeasti iso lasku.

        Siis numerot, jotka alkavat esim. 010, 020, 030; asia erikseen ovat tietysti 0600- ja 0700-alkuiset numerot.

        Myös jos olet tilannut jotain epämääräisiä soittoääniä, logoja tai taustakuvia saat laskun taivaisiin yhdellä tekstarilla - tarkista laskusta mistä se koostuu!

        Niin - puhelimestahan joutuu maksamaan jotain joka kuukausi; kyllä näistäkin kertyy mukavasti pohjaa laskulle:
        N95 34,00€/kk (12kk-sop.)
        N81 SD 40,00€/kk (12kk-sop.)
        N76 38,00€/kk (12kk-sop.)
        5700 ME 26,00€/kk (12kk-sop.)

        Muuten: _jos haluaa_ Soneran liittymän ja samalla edullisen puhelimen, niin 24kk-sopimus NOKIAn 6151 -puhelimen kera ilman puhe- ja tekstaripaketteja jättää puhelimelle hintaa vain 24€ (jos kk-maksua ei huomioida) - näin ainakin juuri nyt Soneran "Rakenna liittymäsi" -sivulla, koska 24kk-sopimuksen hinnaksi ilmoitetaan 2,99€/kk! 12kk:n sopimuksen kk-hinta on 9,99€

        Selvyyden vuoksi: itse vaihdoin yli kymmenen vuotta jatkuvassa käytössä olleen Soneran liittymän pois jokin aika sitten...

        muutamalla sentillä noi mun kk maksujuttuni, mut mä niitä ny niin tarkkaan muista, oliks 15,60, vai 15.80, ja se 17,80 sisältää sen 2 e kuukausmaksun sit siitä viikonloppupuheluista.


      • Casparz
        matkapuhelinliittymiin kirjoitti:

        olen soitellut. Enkä tilaile mitään ylimääräsiä puhelimeeni, kun en niistä mitään perusta. Noi yritysnumerohintalistat mulla on tossa koneeni vieressä ja jos niihin pitää soittaa, niin jätän mieluummin soittamatta ja lähetän kirjeen mieluummin. Tässä työttömänä kun on oppinut tietämään mitä mikin maksaa.
        Mul on soneran kytkytkauppa tehty puolitoistavuotta sitten, sillon se oli kalliimpi, sain kuitenkin laskettua sitä rajaa, mutta niin laski minuuttimääräkin mitä saan soittaa ja kaikki ylimenevät minuutit maksaa 12 senttiä kappaleelta. Mul siis nyt 50min puheaikaa ja 50 tekstarii viikonloppuliittymä, niiden pitäs maksaa yhteensä nyt 15.60, vaan 21e on vissiin ollut pienin lasku ja sekin vaan, koska en soittanut sillä kuukauteen ainuttakaan puhelua.
        Kyllähän ne yrittää vaikka mitä siihen tarjota, esim maksullista saldorajoitusta, (jotka pelaa viiveellä) ym. ei kiitos, kesällä tulee se 24 kuukautta täyteen ja sen jälkeen ei meillä enää soneroita näy ku täs laajakaista yhteydes, jos siinäkään enään.

        ..sekunnilleen ylös; myös viestit - joka ainoa.
        Siis:
        - päivämäärä
        - kellonaika
        - puh.nro,
        - puhelun kesto sekunnilleen (puhelimen laskurista näkee tarkasti)
        - viestin pituus jos ylittää 160 merkkiä eli lähtee useampana viestinä (katso jo kirjoittaessasi paljonko merkkejä tulee)

        Vertaa kirjanpitoa puhelimen laskureihin jokaisen puhelun jälkeen (viimeinen puhelu , soitetut yht. ja kaikki puhelut yht.; kirjaa nämäkin tiedot jokaisen puhelun jälkeen niin olet vielä varmemmilla vesillä)

        Varmista milloin laskutuskautesi vaihtuu tarkasti ja muista nollata laskurit silloin. Varman päälle pelatessa kannattaa pitää puheluissa taukoa laskutuskauden katkeamisen aikaan (ainahan se ei tietenkään ole mahdollista, mutta silloin kun voi).

        Jos kirjanpitosi mukaan operaattori laskuttaa väärin, voit vaatia laskun oikaisua - reklamaatio on paras väline. Jos et itse osaa sitä tehdä, pyydä tutuilta apua tai mene kuluttaja-asiamiehen luokse selvittämään mitä voi tehdä.

        Tarkka kirjanpito helpottaa asian selvittämistä todennäköisesti ratkaisevasti.


      • enää on
        Casparz kirjoitti:

        ..sekunnilleen ylös; myös viestit - joka ainoa.
        Siis:
        - päivämäärä
        - kellonaika
        - puh.nro,
        - puhelun kesto sekunnilleen (puhelimen laskurista näkee tarkasti)
        - viestin pituus jos ylittää 160 merkkiä eli lähtee useampana viestinä (katso jo kirjoittaessasi paljonko merkkejä tulee)

        Vertaa kirjanpitoa puhelimen laskureihin jokaisen puhelun jälkeen (viimeinen puhelu , soitetut yht. ja kaikki puhelut yht.; kirjaa nämäkin tiedot jokaisen puhelun jälkeen niin olet vielä varmemmilla vesillä)

        Varmista milloin laskutuskautesi vaihtuu tarkasti ja muista nollata laskurit silloin. Varman päälle pelatessa kannattaa pitää puheluissa taukoa laskutuskauden katkeamisen aikaan (ainahan se ei tietenkään ole mahdollista, mutta silloin kun voi).

        Jos kirjanpitosi mukaan operaattori laskuttaa väärin, voit vaatia laskun oikaisua - reklamaatio on paras väline. Jos et itse osaa sitä tehdä, pyydä tutuilta apua tai mene kuluttaja-asiamiehen luokse selvittämään mitä voi tehdä.

        Tarkka kirjanpito helpottaa asian selvittämistä todennäköisesti ratkaisevasti.

        alkaa laskemaan. Mulla on ollut viimekesästä preepreid puhelin pääpuhelimena (siis toinen kännykkä) ja sillä soneralla soittelen vaan kellosta katsottuna sen viiskytminsaa, mieluummin vähän alle. Kirjoitan ne kyl ylös ja tekstarit lasken myös,ne näkyy lähetetyistä. Poistan kaikki edelliset lähetetyt ja lasken siitä. Viestin alkuun kirjoitan numeron, monesko se on. :))


    • totaali.

      saunalahdelata, saat puhua ja tekstata ihan sikana! ja navigatorilla 66e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe