Reilun viikon ajan mahassa kuukautiskipujen kaltaisia tuntemuksia, erityisesti iltaisin. Tänään myös aamulla. Syön e-pillereitä(Yasmine)nyt toista laattaa peräkkäin. Mitään vuotoa ei siis pitäisi tulla, mutta muutamana päivänä pyyhkiessä tullut tuhruvuotoa. Koskaan aikaisemmin ei mitään välivuotoja ole ollut. Rinnat kipeytyneet erityisesti ulkoreunoilta ja väsymys on kova. Raskaustesti näyttää kuitenkin negatiivista. Mistä muusta nämä oireet voi johtua? Mielikuvituksen tuotetta ei rintojen arkuus ja mahakivut ole.
Mistä voi johtua
"raskausoireet"?
1288
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
..mullakin oli tuhruvuotoa..
lääkäri silloin sanoi, että pitää vaihtaa koska eivät kuulema minulle sopineet.Olin siis syönyt niitä jo vuoden kun vuotoa tuli..
En sitte koskaan uusia pillereitä alottanu, syystä että toivomme pikku kakkosta!!