C390 lukosssa

msela

Vaihdoin kánnykkáán toisesta koneesta SIM-kortin. 4-numeroinen aloituskoodi hyváksyttiin. Sitten tulee vaatimus: Enter subsidy pass. Yritin siihen samaa aloituskoodia. Puhelin lukkiutui ja káskee ottamaan yhteyttá operattoriin. Otin. Saunalahti ilmoittaa, ettá subsidy pass on jokin Motorolan oma koodi, joka pitáá kysyá heiltá. Motorolan sivustolla ei ole yhtáán sáhkópostiosoitetta, puh.numeroa- ei mitáán yhteydenottomahdollisuutta! Saakohan kánnykkáá enáá káyttóón. Mitenkáhán táhán salaperáiseen Motorolaan saa yhteyden?

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E1000
    • Motorolan ota yhteyttá- sivuston sekamelskasta on aivan mahdoton lóytáá vastausta omaan ongelmaan. Sielláhán ei anneta mahdollisuutta esittáá mitáán kysymystá, vaan pitáá verrata ongelmaa muiden samankaltaisten tapausten kanssa, ja jos samanlaista ei ole, voi esittáá "parannusehdotuksia" sivustoon. Miksi ihmeessá firmalla ei ole lainkaan asiakaspalvelua?

      • E1000

        Kyllä siihen Motorolaan saa yhteyden, mutta se voi olla vaikeaa ja se todella yrittää ehdottaa tosiin vastauksiin vertaamista, mutta kyllä sieltä asiakaspalveluunkin pääsee. Motorolan mukaan heille on tyytyväinen asiakas tärkeä asia mutta tiedä sitten.
        Neuvo: kokeile hakea jotain, esim. puhelimesi mallia niin ylhäältä löytyy kohta missä lukee "esitä kysymys", kun olet päässyt siihen kohtaan missä niitä vastauksia esitetään.


    • Motorolan asiakaspalvelija

      soita meille.

      Customer Services can be contacted by telephone.

      Customer Support telephone number: 358 800117036
      Monday - Friday from 9-5pm

      ilmasta!

      • E1000

        mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.


      • Motorolan asiakaspalvelija
        E1000 kirjoitti:

        mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.

        voi olla etta joskus voi joutua jonottamaan mutta mitas valia kun se on ilmaista! en tieda mita naa taalla tykkaa kun mainostan asiakaspalveluamme, mutta en keksi mita haittaakaan siita voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe