Vaihdoin kánnykkáán toisesta koneesta SIM-kortin. 4-numeroinen aloituskoodi hyváksyttiin. Sitten tulee vaatimus: Enter subsidy pass. Yritin siihen samaa aloituskoodia. Puhelin lukkiutui ja káskee ottamaan yhteyttá operattoriin. Otin. Saunalahti ilmoittaa, ettá subsidy pass on jokin Motorolan oma koodi, joka pitáá kysyá heiltá. Motorolan sivustolla ei ole yhtáán sáhkópostiosoitetta, puh.numeroa- ei mitáán yhteydenottomahdollisuutta! Saakohan kánnykkáá enáá káyttóón. Mitenkáhán táhán salaperáiseen Motorolaan saa yhteyden?
C390 lukosssa
6
612
Vastaukset
- E1000
Kyllä tähän "salaperäiseen" Motorolaan yhteyden saa vieläpä helposti.
Sivuilla on kohta, jossa lukee tuki. Jos ei löydy, sitä voi sieltä etsiä. Viestin lähetys voi olla monimutkaista, mutta muuten palvelu pelaa.
Tukeen pääsee myös oheisesta linkistä:
http://direct.motorola.com/fin/supportselect.asp?web_page_name=SUPPORT&Country=FNL&Language=FIN Motorolan ota yhteyttá- sivuston sekamelskasta on aivan mahdoton lóytáá vastausta omaan ongelmaan. Sielláhán ei anneta mahdollisuutta esittáá mitáán kysymystá, vaan pitáá verrata ongelmaa muiden samankaltaisten tapausten kanssa, ja jos samanlaista ei ole, voi esittáá "parannusehdotuksia" sivustoon. Miksi ihmeessá firmalla ei ole lainkaan asiakaspalvelua?
- E1000
Kyllä siihen Motorolaan saa yhteyden, mutta se voi olla vaikeaa ja se todella yrittää ehdottaa tosiin vastauksiin vertaamista, mutta kyllä sieltä asiakaspalveluunkin pääsee. Motorolan mukaan heille on tyytyväinen asiakas tärkeä asia mutta tiedä sitten.
Neuvo: kokeile hakea jotain, esim. puhelimesi mallia niin ylhäältä löytyy kohta missä lukee "esitä kysymys", kun olet päässyt siihen kohtaan missä niitä vastauksia esitetään.
- Motorolan asiakaspalvelija
soita meille.
Customer Services can be contacted by telephone.
Customer Support telephone number: 358 800117036
Monday - Friday from 9-5pm
ilmasta!- E1000
mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.
- Motorolan asiakaspalvelija
E1000 kirjoitti:
mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.
voi olla etta joskus voi joutua jonottamaan mutta mitas valia kun se on ilmaista! en tieda mita naa taalla tykkaa kun mainostan asiakaspalveluamme, mutta en keksi mita haittaakaan siita voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815370Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151242- 102889
- 78821
- 41783
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56757- 56754
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132753Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43739- 47739