Vaihdoin kánnykkáán toisesta koneesta SIM-kortin. 4-numeroinen aloituskoodi hyváksyttiin. Sitten tulee vaatimus: Enter subsidy pass. Yritin siihen samaa aloituskoodia. Puhelin lukkiutui ja káskee ottamaan yhteyttá operattoriin. Otin. Saunalahti ilmoittaa, ettá subsidy pass on jokin Motorolan oma koodi, joka pitáá kysyá heiltá. Motorolan sivustolla ei ole yhtáán sáhkópostiosoitetta, puh.numeroa- ei mitáán yhteydenottomahdollisuutta! Saakohan kánnykkáá enáá káyttóón. Mitenkáhán táhán salaperáiseen Motorolaan saa yhteyden?
C390 lukosssa
6
578
Vastaukset
- E1000
Kyllä tähän "salaperäiseen" Motorolaan yhteyden saa vieläpä helposti.
Sivuilla on kohta, jossa lukee tuki. Jos ei löydy, sitä voi sieltä etsiä. Viestin lähetys voi olla monimutkaista, mutta muuten palvelu pelaa.
Tukeen pääsee myös oheisesta linkistä:
http://direct.motorola.com/fin/supportselect.asp?web_page_name=SUPPORT&Country=FNL&Language=FIN Motorolan ota yhteyttá- sivuston sekamelskasta on aivan mahdoton lóytáá vastausta omaan ongelmaan. Sielláhán ei anneta mahdollisuutta esittáá mitáán kysymystá, vaan pitáá verrata ongelmaa muiden samankaltaisten tapausten kanssa, ja jos samanlaista ei ole, voi esittáá "parannusehdotuksia" sivustoon. Miksi ihmeessá firmalla ei ole lainkaan asiakaspalvelua?
- E1000
Kyllä siihen Motorolaan saa yhteyden, mutta se voi olla vaikeaa ja se todella yrittää ehdottaa tosiin vastauksiin vertaamista, mutta kyllä sieltä asiakaspalveluunkin pääsee. Motorolan mukaan heille on tyytyväinen asiakas tärkeä asia mutta tiedä sitten.
Neuvo: kokeile hakea jotain, esim. puhelimesi mallia niin ylhäältä löytyy kohta missä lukee "esitä kysymys", kun olet päässyt siihen kohtaan missä niitä vastauksia esitetään.
- Motorolan asiakaspalvelija
soita meille.
Customer Services can be contacted by telephone.
Customer Support telephone number: 358 800117036
Monday - Friday from 9-5pm
ilmasta!- E1000
mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.
- Motorolan asiakaspalvelija
E1000 kirjoitti:
mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.
voi olla etta joskus voi joutua jonottamaan mutta mitas valia kun se on ilmaista! en tieda mita naa taalla tykkaa kun mainostan asiakaspalveluamme, mutta en keksi mita haittaakaan siita voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026