C390 lukosssa

msela

Vaihdoin kánnykkáán toisesta koneesta SIM-kortin. 4-numeroinen aloituskoodi hyváksyttiin. Sitten tulee vaatimus: Enter subsidy pass. Yritin siihen samaa aloituskoodia. Puhelin lukkiutui ja káskee ottamaan yhteyttá operattoriin. Otin. Saunalahti ilmoittaa, ettá subsidy pass on jokin Motorolan oma koodi, joka pitáá kysyá heiltá. Motorolan sivustolla ei ole yhtáán sáhkópostiosoitetta, puh.numeroa- ei mitáán yhteydenottomahdollisuutta! Saakohan kánnykkáá enáá káyttóón. Mitenkáhán táhán salaperáiseen Motorolaan saa yhteyden?

6

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E1000
    • Motorolan ota yhteyttá- sivuston sekamelskasta on aivan mahdoton lóytáá vastausta omaan ongelmaan. Sielláhán ei anneta mahdollisuutta esittáá mitáán kysymystá, vaan pitáá verrata ongelmaa muiden samankaltaisten tapausten kanssa, ja jos samanlaista ei ole, voi esittáá "parannusehdotuksia" sivustoon. Miksi ihmeessá firmalla ei ole lainkaan asiakaspalvelua?

      • E1000

        Kyllä siihen Motorolaan saa yhteyden, mutta se voi olla vaikeaa ja se todella yrittää ehdottaa tosiin vastauksiin vertaamista, mutta kyllä sieltä asiakaspalveluunkin pääsee. Motorolan mukaan heille on tyytyväinen asiakas tärkeä asia mutta tiedä sitten.
        Neuvo: kokeile hakea jotain, esim. puhelimesi mallia niin ylhäältä löytyy kohta missä lukee "esitä kysymys", kun olet päässyt siihen kohtaan missä niitä vastauksia esitetään.


    • Motorolan asiakaspalvelija

      soita meille.

      Customer Services can be contacted by telephone.

      Customer Support telephone number: 358 800117036
      Monday - Friday from 9-5pm

      ilmasta!

      • E1000

        mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.


      • Motorolan asiakaspalvelija
        E1000 kirjoitti:

        mutta en tiennyt pitäisikö kertoa suoraan, pahastuittaisiinko siitä? Itse olen joutunut 3 kertaa soittaessani odottamaan n.5-10 min. Soitin viimeksi kuitenkin kesällä. Motorolan asiakaspalvelu toimii kuitenkin tooosi hyvin.

        voi olla etta joskus voi joutua jonottamaan mutta mitas valia kun se on ilmaista! en tieda mita naa taalla tykkaa kun mainostan asiakaspalveluamme, mutta en keksi mita haittaakaan siita voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

      Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

      Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

      Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

      tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

      Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

      tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

      Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

      Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

      Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

      ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe