Katilla

Poikanen

Oltiin Samin kanssa lähetty kesken koulupäivän ja istuttiin läheisessä ostoskeskuksessa kahvilla juttelemassa muijista. Kouluun oli edellisellä viikolla tullu uus tyttö, uskomattoman pantavan näkönen Kati. Meijän molempien yritykset lähestyä tiukkapeppuista brunettea oli epäonnistunu. Tajusin kesken härskeimpien juttujen, että Kati oli istunu samassa kahvilassa läheisessä pöydässä ja käveli juuri meitä kohti. Vähän ennen ohittamistaan Kati vilkaisi mua ruskeiden aurinkolasiensa yli. Katse toistamiseen, nyt oudon hymyn kera. Kati pysähtyy mun kohdalla ja yllättäen työntää käden mun housuihin. Sen kaverit naurahtaa lähettyvillä ja meikäläinen on ihan nolona. Kati jatkaa matkaansa ja Samin juttuja hetken aikaa kuunneltuani mäkin lähen kahvilasta. Jotain rososta painaa ikävästi palleja ja käväsen yleisessä vessassa. Housuista löytyy Katin jättämä lappu jossa on kännykkänumero. Uskomaton muija. Soitan tietty samointein. Kati tahtoo tavata. Me löydetään toisemme vartin sisällä, ja lähdetään Katille. Kämppä on tyhjillään ja me suunnataan Katin huoneeseen yläkertaan. Seuratessani täydellistä peppua ylös portaita tunsin kalun alkavan käydä jäykäksi. Ollaan ylhäällä. Kati lukitsee huoneensa oven ja kääntyy mua kohti nähden teltan mun housuissa. Suudellaan ja aletaan riisua toisiamme hätäsesti. Paita ja rintsikat lähtevät nopeasti ja alan suudella rintoja yleisesti, pikkuhiljaaa tarkentuen nännien alueelle. Samalla vetäen Katin housuja alas. Etenen suullani alaspäin ja pikkuhousujen alta paljastuu nätisti shaveattu pillu. Maistan viivaa Katin voihkiessa. Kiihkeästi Kati kiskoo mun bokserit pois, tarttuu kaluun ja vie sen suuhunsa alkaen imemään. Silmät kiinni nauttien Katin kielestä hyväilemässä mun terskaa ajattelen, että tällä tytöllä on sitä oikeaa kielitaitoa. Kati alkaa imemisen ohessa kiimasesti suorastaan kerjäämään, että panisin sitä. Meikäpoika ei tarvii enempiä yllyttelyjä ja pian Kati on nostettu sängylle. Sovitan kullini sisälle. Kati tuntuu uskomattoman hyvältä ja alan vetelemään kiihtyvällä tahdilla. Tunnen miten kyrpäni liukuu Katissa, joka alkaa voihkimaan yhä äänekkäämmin mielihyvästä. Alamme molemmat tulla. Hetken olen huolissani Katin ääntelyn kuuluvan naapuriin asti, kunnes kaikki huolet haihtuvat puhtaan nautinnon myötä. Lastit lentävät Katin sisälle. Makaamme samassa asennossa hetken hengityksen taasaantuessa ja vehkeeni rauhoittuessa yksimielisinä siitä että pitää tavata samoissa merkeissä lähiakoina.


Ensimmäinen postaukseni, joten ei varmaan kovin säväyttävä vielä. Kommentteja?

6

5599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me vaan

      aika todellisen kuulosta...

      • Poikanen

        Meni vähän yli vai? Kuinka moni tarina täällä sitten on kovinkaan uskottava? Useimmat novellit ovat fantasiaa ja niin sen kuuluukin olla. Toivon, että edes joku koki tarinani viihdyttävänä vaikkei uskoisikaan tollasta tosielämässä tapahtuvan.


      • hoitajatar
        Poikanen kirjoitti:

        Meni vähän yli vai? Kuinka moni tarina täällä sitten on kovinkaan uskottava? Useimmat novellit ovat fantasiaa ja niin sen kuuluukin olla. Toivon, että edes joku koki tarinani viihdyttävänä vaikkei uskoisikaan tollasta tosielämässä tapahtuvan.

        ihan hyvä oli ois voinu olla enemmän tarinaa ettei ihan heti se tuo sulle paperia ja menee vartti ja te naitte mutta muuten tosi hyvä... kerro lisää


    • veijo kupiainen

      haluaintavata

    • Jussi

      minkäänlaista tunnelmaa... :( Liian suoraan menit asiaan.

    • *utelias*

      onko tämä tapahtunut todellisuudessa....sinulla tai jollekkin kaverillesi.....
      nimiä vaihtaen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe