hei! minun pitää tehdä opinnäytetyö wordin asetusten mukaan (rivivälit, marginaalit jne). ongelmana on se että kotona minulla on open office. jos tallennan työni muistitikulle doc.muodossa niin tallentuuko kaikki jutut oikein????
open office
3
542
Vastaukset
- testaajax..
Se riippuu muutamasta eri asiasta. Jos käsittelee tiedostoa välillä open officella ja välillä esim. ms officella niin ei ole takuuta siitä, että lopputulos on se mitä haluaa.
Jos opettajasi aukaisee kyseisen työn esim. ms wordilla niin kannattaa tehdä kyseinen työ alusta alkaen kyseisellä ohjelmalla.
Jos opettajasi aukaisee työsi open officella niin se kannattaa alunperin tehdä open officella.
Kysy siltä henkilöltä, joka tarkistaa opinnäytetyösi, että millä toimisto-ohjelmalla hän aikoo lukea kyseisen tiedoston sisällön.
Jos hän avaa sen ms officella niin tee sen toimisto-ohjelmapaketilla opinnäytetyösi. Jos open officella niin sitten tee open officella.
En usko, että toimisto-ohjelmat ovat vieläkään riittävän yhteensopivia keskenään.- asdlfjnasf
Väärin, väärin, väärin.
OpenOfficella alusta loppuun vaan.
Ellei aukea "oikein" mäsäwöördillä, niin eri formaatissa menemään tai vaikkapa ohjeistus kuinka asentaa odf-lukija.
- Toimii*
Macrot sun muut lisäkkeet ei.
Tekstissä ei ole koskaan ollut ongelmaa, paitsi jos avaavassa koneessa ei ole käytetyjä fontteja.
Jos käyttää normaaleja Times, Arial jne. niin sitäkään ongelmaa ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672814
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501932- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 831251
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1991039