Olen uusi netin käyttäjä, ja minä haluaisin löytää eläkeläisten keskustelupalstan. Siksi kyselen, että olenko tullut oikealle palstalle?
mistä palstalla saa keskustella?
20
1653
Vastaukset
- KristaTee
keskusteluille tarkoitettu paikka. Tervetuloa! Hauskaa, jos liityt seuraamme, kyllä tänne uutta väkeä kaivataan. Melkoinen määrä "vanhoja" kirjoittajia näkyisi häipyneen ties minne.
Jos sitten vielä keksisit hyvän aiheen. Hieman on näivettynyt keskustelu täällä. Onko sinulla ideoita? :)- KristaTee
Keskustella saa lähes mistä vain, kunhan ei loukkaa ketään tai mitään.
- Muori-Pirkanmaalta
Kiitos tervetulotoivotuksista. Kiva saada "puheseuraa näin yksinäisen ihmisen.Joku sanoi,että ole kiltti ja ole samaa mieltä eihän silloin mitään keskustelua synny.Yksi aihe mitä kuulee tuolla kylillä on naiseläkeläisten alkossa käynti.Moni ei uskalla hakea sitä konjakkipulloansa lääkkeeksi kun pelkää leimautuvansa siitä.Millaisia mielipiteitä tämä aiheuttaa,vai onko liian arka aihe?
- KristaTee
Muori-Pirkanmaalta kirjoitti:
Kiitos tervetulotoivotuksista. Kiva saada "puheseuraa näin yksinäisen ihmisen.Joku sanoi,että ole kiltti ja ole samaa mieltä eihän silloin mitään keskustelua synny.Yksi aihe mitä kuulee tuolla kylillä on naiseläkeläisten alkossa käynti.Moni ei uskalla hakea sitä konjakkipulloansa lääkkeeksi kun pelkää leimautuvansa siitä.Millaisia mielipiteitä tämä aiheuttaa,vai onko liian arka aihe?
toisille ei. Minulle ei ole, vaikken konjamiinista tykkää ollenkaan. En kyllä ymmärrä miksi leimautuisi, jos sen pullon käy hakemassa. Minä en ainakaan tarkkaile ketkä siellä myymälässä käy, ketkä ei. Omapa on asiansa. Ja onhan lääkäritkin sitä mieltä, että pieni ryyppy käy lääkkeestä.
- 1943
hakee jopa oluensa naapurikaupungin Alkosta, kun pelkää leimautuvansa. Itse haen sieltä, missä liikun ja reviiri on laaja. Konjakkipullo kaapissa on mieheni ostama, hän kuoli 2004. Kaappi on täynnä erilaisia alkoholijuomia, drinkin tarjoan, jos joku pistäytyy. Mutta pulloa ei meillä juoda tyhjäksi yhdellä istumalla, yksi drinkki riittää.
- KristaTee
1943 kirjoitti:
hakee jopa oluensa naapurikaupungin Alkosta, kun pelkää leimautuvansa. Itse haen sieltä, missä liikun ja reviiri on laaja. Konjakkipullo kaapissa on mieheni ostama, hän kuoli 2004. Kaappi on täynnä erilaisia alkoholijuomia, drinkin tarjoan, jos joku pistäytyy. Mutta pulloa ei meillä juoda tyhjäksi yhdellä istumalla, yksi drinkki riittää.
niitä pulloja meilläkin kaapissa, mutta niihin ei kukaan koske. Saunan jälkeen isäntä juo oluen ja se on haettu lähikaupasta. Enkä yhtään häpeä.
oli ehkä juuri niin, että ei naiset voineet mennä Alkoon, mutta ei kai nykyaikana.
Juuri hiljattain tapasin erään, joka tuli äitinsä kanssa Alkosta ja hän sanoi äidin joskus olleen sitä mieltä, ettei siellä muut naiset käy kuin jotkut "puliakat", mutta niin on vaan mieli muuttunut, että itse hakee likööripullonsa.
Nykyään, kun Alkot ovat ruokakauppojen kyljessä, siihen on varmaan siksikin helppo pistäytyä.
Itselläni ei ole asian suhteen ongelmia, kun ei tarvitse käydä.Muori-Pirkanmaalta kirjoitti:
Täällä ei kukaan jaksa vahtia toistensa tekemisiä, ja herättää huomiota vasta, jos tolkuttomassa tilassa hoipperehtii. Mitäpä se kenellekään kuuluu, jos joku Alkoon poikkeaakin. Pienellä paikkakunnalla helpommin joutuu juoruille alttiiksi, ja se varmasti kaventaa elämää monin tavoin. Itselläni näyttävät hyvin säilyvän juomat kaapissa. Niitä tulee ostetuksi matkoilta ja risteilyiltä mutta nautituksi harvoin. :)
- 1943
tuomaan uusia näkökulmia ja kekustelunaiheita.
Tervetuloa vain! Aiheita jos sinulla vielä olisi tarjolla, niin mikäs sen mukavampaa. :)
- siruna
nimimerkkini. Nyt sain uuden,kun liityin virallisesti jäseneksi. Tämä on kyllä melko "akka valtasta" mutta ei haittaa. Aloita uusilla jutuilla,että saadaan keskustelua aikaan.
Kerro mistä haluat "kakasta fantasiaa" täällä ei hyväksytä elikkä kaksimielisiä tai rivoja.
Missä on tuo Pirkanmaa? Kyselen täältä Oulun läheltä. - aatu a.
Onhan tämä ihan oikea palsta, jos olet 60 -ryhmää.
Kirjoittaakin saa mistä tahansa, kun noudattaa yleisiä nettikeskustelun sääntöjä. Tietenkin on hyvä pysytellä asioissa, jotka tavalla tai toisella kiinnostavat tätä ikäryhmää.
Eräitä kirjoituksia täältä poistellaan. Poiston periaatteet tuntuvat olevan väliin varsin mielivaltaisia. Sen olen todennut kokeillessani käyttämällä erilaisia nimimerkkejä.
Joka tapauksessa kannattaa kirjoitella. Ei myöskään kannata pahastua, jos joku on eri mieltä. Sekin kuuluu keskusteluun. niin ensimäisenä kurkkasin tuonne galleriaan ja totta totisesti uusi näytät olevan.
Tervetuloa minunkin puolestani!- jennilie
Minä olen seuraillut näitä useampia palstoja ja huomannut että on monta aihetta mistä ei sovi keskustella ilman että joku aina ärsyyntyy siksi en uskalla edes yrittää. Aiheita on, Laihuus,lihavuus, alkoholi,hirteishuumori,autolla ajo, sairaanhoitajan ammatti ym. Niin että minäkin tykkäisin vaihtaa mielipiteitä mutta mistä sitä sitten uskaltaa kysellä, kun monet näyttävät käsittävän väärin toisensa ja sitten ilkeilevät netissä. Niin että minä tyydyn vaan lukemaan, olen myöskin aika yksinäinen. Mummo kans
- juttu.
jennilie kirjoitti:
Minä olen seuraillut näitä useampia palstoja ja huomannut että on monta aihetta mistä ei sovi keskustella ilman että joku aina ärsyyntyy siksi en uskalla edes yrittää. Aiheita on, Laihuus,lihavuus, alkoholi,hirteishuumori,autolla ajo, sairaanhoitajan ammatti ym. Niin että minäkin tykkäisin vaihtaa mielipiteitä mutta mistä sitä sitten uskaltaa kysellä, kun monet näyttävät käsittävän väärin toisensa ja sitten ilkeilevät netissä. Niin että minä tyydyn vaan lukemaan, olen myöskin aika yksinäinen. Mummo kans
luontainen ujouteni estää minuakin kirjoittamasta juurikaan mitään. Vittuilevat heti takaisin. Lueksitaan me vaan. Onhan täällä niin paljon sontaa sanottuna jotta se riittää kerättynä ja tutkittuna tohtorin hattuun saakka.
Oliko nimesi muuten jennilie. Oletko oikein ranskalaista aatelia? jennilie kirjoitti:
Alkuun täällä tosiaan tuntee varmasti jokainen arkuutta kirjoittamiseen ja pelkoa niistä vastauksista.
Ei niistä auta välittää, rohkeasti mukaan vaan ja tekemään kiinnostavia aloituksia, kyllä se siitä!jennilie kirjoitti:
arastelet, jos jollekin ei passaa sanomasi, niin omapahan on vikansa.
Ja jos joku irvailee, niin annat vain sanan sanasta,
parhaasta kaksi.
Minullekin tuolla jo ehdoteltiin melkeimpä
pakkopaitaa, mutta haitanneeko tuo.
Palstalla tavataa taas!- jennilie
juttu. kirjoitti:
luontainen ujouteni estää minuakin kirjoittamasta juurikaan mitään. Vittuilevat heti takaisin. Lueksitaan me vaan. Onhan täällä niin paljon sontaa sanottuna jotta se riittää kerättynä ja tutkittuna tohtorin hattuun saakka.
Oliko nimesi muuten jennilie. Oletko oikein ranskalaista aatelia?ei ole oikea nimeni mutta minulla on tuttava jonka tyttö on sen niminen ja olen aina tykännyt että se on kaunis nimi, siksi nimimerkki. En muuten minä pöljä edes tiennyt että se on ranskalainen, ajattelin juuri että tietääkö tuttavani edes vaikka tytön nimi on se, pitää oikein kysyä kun näen hänet. Kyllä se totta on että joka päivä oppii jotain uutta. Kiitti sulle.
- kivaa.
jennilie kirjoitti:
ei ole oikea nimeni mutta minulla on tuttava jonka tyttö on sen niminen ja olen aina tykännyt että se on kaunis nimi, siksi nimimerkki. En muuten minä pöljä edes tiennyt että se on ranskalainen, ajattelin juuri että tietääkö tuttavani edes vaikka tytön nimi on se, pitää oikein kysyä kun näen hänet. Kyllä se totta on että joka päivä oppii jotain uutta. Kiitti sulle.
Paljon sinulla onkin aiheita joista voisi keskustella, Nyt on vaan palstalla sikäli huono tilanne ettei juurikaan voi aloittaa asiaketjuja. Lähestulkoon kaikki menee poistoon. Jäljelle jää vaan torsoja joista saa sitten arvailla mitähän mistäkin on poistettu.Älähän häteäile annetaanpa vähän jählähtää sanoi Hollolankin ukko kun torin reunalle kakki ja poliisi kehoitti korjaamaan pois. Meillä on täällä myös tälläinen kakkiva ukko jota yritetään saada pois kuhan jählähtää. Sittenpä päästäisiin taas toden perään kirjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2646051
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!623185- 962823
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512419Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4231801Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071602SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä341349Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101299Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92801078Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u441029