Nyt saatte itse valita parhaimman pokemonin
seuraavista kymmenestä vaihtoehdosta.
1.Pikachu 2.Lugia 3.Mew 4.Mewtwo
5.Bulbasaur 6.Charmander 7.Squirtle
8.Totodile 9.Merril 10.Meowth
Pokemon-Äänestys
17
522
Vastaukset
- Meganium
Voimakkain:Mewtwo-Mew Söpöin:Mew-Pikachu.
- Suikun
hmmmm.... Valitsen Lugian
- totodile
Tietenkin Totodile!Olipas tyhmä kysymys.
:) - bubbazoar!
bulbasaur!
- Jasu
numero 7 on ehdottomasti paras!!!!!!!!!!!
- Squirtle
kuitenkin mun lemppari on Pikachu!
- bulbasaur
hmm..vaikea valinta,mutta ehkä paras on kuitenkin
Bulbasaur. - Fireworks
Noista se on Mew! Paras on tietysti Ninetales!
- terv. articuno
Mun mielestä lugia tai mewtwo. mä pidän kyl
eniten articunosta
- master
mewtwo
- Dark Muk
...
- Sylveon
Bulbasaur!
- PT123
Täytyy sanoa Pikachu.
Pikachu
- Nik0025
Lugia noista vaihto ehdoista mutta minun suosikkini on chikorita ja shaymin on kyllä muitakin josta pidän.
- bulbamestari
bulbasaur
- S.Evans
Ehdottomasti mew.
Peleissä sille voi opettaa suurinpiirtein kaiken mahdollisen ja se yhdistää diton transform-gimmickin itsessään käyttökelpoiseen pokemoniin. Metatasolla sarjan kasvaminen yhdeksi suurimmista populaarikulttuuri-ilmiöistä on isolta osin mewn ansiota, koska ensimmäisenä peleihin piilotettuna myyttisenä pokemonina se aikoinaan boostasi pelien herättämää mielenkiintoa ja suosiota mahdollistaen että pelisarja sai jatko-osan.
Kaiken kukkuraksi se on poskettoman söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632146Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka841428La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131219- 1061067
- 96999
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257574- 58564