Nyt saatte itse valita parhaimman pokemonin
seuraavista kymmenestä vaihtoehdosta.
1.Pikachu 2.Lugia 3.Mew 4.Mewtwo
5.Bulbasaur 6.Charmander 7.Squirtle
8.Totodile 9.Merril 10.Meowth
Pokemon-Äänestys
17
384
Vastaukset
- Meganium
Voimakkain:Mewtwo-Mew Söpöin:Mew-Pikachu.
- Suikun
hmmmm.... Valitsen Lugian
- totodile
Tietenkin Totodile!Olipas tyhmä kysymys.
:) - bubbazoar!
bulbasaur!
- Jasu
numero 7 on ehdottomasti paras!!!!!!!!!!!
- Squirtle
kuitenkin mun lemppari on Pikachu!
- bulbasaur
hmm..vaikea valinta,mutta ehkä paras on kuitenkin
Bulbasaur. - Fireworks
Noista se on Mew! Paras on tietysti Ninetales!
- terv. articuno
Mun mielestä lugia tai mewtwo. mä pidän kyl
eniten articunosta
- master
mewtwo
- Dark Muk
...
- Sylveon
Bulbasaur!
- PT123
Täytyy sanoa Pikachu.
Pikachu
- Nik0025
Lugia noista vaihto ehdoista mutta minun suosikkini on chikorita ja shaymin on kyllä muitakin josta pidän.
- bulbamestari
bulbasaur
- S.Evans
Ehdottomasti mew.
Peleissä sille voi opettaa suurinpiirtein kaiken mahdollisen ja se yhdistää diton transform-gimmickin itsessään käyttökelpoiseen pokemoniin. Metatasolla sarjan kasvaminen yhdeksi suurimmista populaarikulttuuri-ilmiöistä on isolta osin mewn ansiota, koska ensimmäisenä peleihin piilotettuna myyttisenä pokemonina se aikoinaan boostasi pelien herättämää mielenkiintoa ja suosiota mahdollistaen että pelisarja sai jatko-osan.
Kaiken kukkuraksi se on poskettoman söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784