Nyt voisi taas aloittaa keskustelun ilves kannoista, joka näyttäisi olevan kasvanut viimeisenä 5 vuotena aika rajusti. Minkälaiset kannat ovat muualla päin suomea pohjois-savossa näyttäisi ainakin ilveksiä olevan runsaasti
Ilves kanta
5
525
Vastaukset
- myöskin runsaasti
Jo muutamana talvena olen bongaillut ilveksen jälkiä Jyväskylän ympäristöstä.Yksi oli tälläviikolla jäänyt junankin alle Korpilahdella.
Myös karhuja liikuskelee Laajavuoresta pohjoiseen olevilla metsäalueilla,samoin susia. - NoJoHaO
Ainaki tääl Uudelmaal niit o iha riittämii..etten sanois jopa liikaa..
- eräveli
kyllä ilveksiä riittää pohjois-pohjanmaallakin.pitävät ketut ja supikoirat aisoissa.
- milfhunter
Pohjois-Karjalassa niitä on runsaasti!!!kanssa
- eräveli
milfhunter kirjoitti:
Pohjois-Karjalassa niitä on runsaasti!!!kanssa
ilveskannat syö pienpedot seuraavaksi jänikset,kanalinnut,siinä sivussa jahtikoirat.7v sitten oli ensimmäinen ilves mun asuinsioilla. 3v myöhemmin oli 2pentua per vuosi. sanotaan että ilves on erämaan peto,mutta kylläpä kylilläkin liikkuvat kun metsäkauriita ruokintapaikoilta pyytelevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197