Elikkäs,kysyisin että pelaako kukaan täällä 2Moonsia???Mä kohta aloitan kyseisen pelin ja mulla olis vähän kysyttävää: 1:Mikä on max lvl?2:Mikä niistä monista ukkeleista on mage?3:Saako kaupasta kaikki armorit ja aseet vai pitääkö ne ostaa niil acco coinsseilla?
Kiitos jo etukäteen vastaajille! Ja hyviä pelihetkiä 2Moonsin parissa.
2Moons
3
393
Vastaukset
- 0k1N
milestäni max lvl ei ole jos on niin kyllä riittää pelaamista pitkäksi aikaa,luonnollisesti Incar Magician on mage ja kaikki armorit, aseet, potut jms
saa kaupasta,coinsseja et tarivi periaatteessa mihinkään.- jouuuk
tietääkseni max lvl on 150
- Miraclemaker
Jes, elikkä max lvl on tosiaan 150. Kaikki paskimmat armorit saa kaupasta, paremmat taas droppina ja henkilökohtaisista kaupoista ja parhaimmat pitää väsätä itse(tarkoitan sitä, että pitää ensiksi löytää esim legendary armori, itse tehdä gemi slotit, ja hankkia gemit niihin). Itse olen pelannut ja kokeilut kaikkia classeja, paras on ehdottomasti Segita hunter... sen jälkeen vasta mage... Itse asiassa magicanin huono puoli on se että, siinä on paljon bugeja ja pelaaminen käy tylsäksi jo 20:nen lvlin jälkeen (ainakin omasta milestäni, uskoisin etten ole ainoa joka on sitä mieltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839