Elikkäs,kysyisin että pelaako kukaan täällä 2Moonsia???Mä kohta aloitan kyseisen pelin ja mulla olis vähän kysyttävää: 1:Mikä on max lvl?2:Mikä niistä monista ukkeleista on mage?3:Saako kaupasta kaikki armorit ja aseet vai pitääkö ne ostaa niil acco coinsseilla?
Kiitos jo etukäteen vastaajille! Ja hyviä pelihetkiä 2Moonsin parissa.
2Moons
3
451
Vastaukset
- 0k1N
milestäni max lvl ei ole jos on niin kyllä riittää pelaamista pitkäksi aikaa,luonnollisesti Incar Magician on mage ja kaikki armorit, aseet, potut jms
saa kaupasta,coinsseja et tarivi periaatteessa mihinkään.- jouuuk
tietääkseni max lvl on 150
- Miraclemaker
Jes, elikkä max lvl on tosiaan 150. Kaikki paskimmat armorit saa kaupasta, paremmat taas droppina ja henkilökohtaisista kaupoista ja parhaimmat pitää väsätä itse(tarkoitan sitä, että pitää ensiksi löytää esim legendary armori, itse tehdä gemi slotit, ja hankkia gemit niihin). Itse olen pelannut ja kokeilut kaikkia classeja, paras on ehdottomasti Segita hunter... sen jälkeen vasta mage... Itse asiassa magicanin huono puoli on se että, siinä on paljon bugeja ja pelaaminen käy tylsäksi jo 20:nen lvlin jälkeen (ainakin omasta milestäni, uskoisin etten ole ainoa joka on sitä mieltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4323223SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis952501Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj812080Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1321821- 1441697
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211400- 781382
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3091178Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li191155Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059