Elikkäs,kysyisin että pelaako kukaan täällä 2Moonsia???Mä kohta aloitan kyseisen pelin ja mulla olis vähän kysyttävää: 1:Mikä on max lvl?2:Mikä niistä monista ukkeleista on mage?3:Saako kaupasta kaikki armorit ja aseet vai pitääkö ne ostaa niil acco coinsseilla?
Kiitos jo etukäteen vastaajille! Ja hyviä pelihetkiä 2Moonsin parissa.
2Moons
3
381
Vastaukset
- 0k1N
milestäni max lvl ei ole jos on niin kyllä riittää pelaamista pitkäksi aikaa,luonnollisesti Incar Magician on mage ja kaikki armorit, aseet, potut jms
saa kaupasta,coinsseja et tarivi periaatteessa mihinkään.- jouuuk
tietääkseni max lvl on 150
- Miraclemaker
Jes, elikkä max lvl on tosiaan 150. Kaikki paskimmat armorit saa kaupasta, paremmat taas droppina ja henkilökohtaisista kaupoista ja parhaimmat pitää väsätä itse(tarkoitan sitä, että pitää ensiksi löytää esim legendary armori, itse tehdä gemi slotit, ja hankkia gemit niihin). Itse olen pelannut ja kokeilut kaikkia classeja, paras on ehdottomasti Segita hunter... sen jälkeen vasta mage... Itse asiassa magicanin huono puoli on se että, siinä on paljon bugeja ja pelaaminen käy tylsäksi jo 20:nen lvlin jälkeen (ainakin omasta milestäni, uskoisin etten ole ainoa joka on sitä mieltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100