Elikkäs,kysyisin että pelaako kukaan täällä 2Moonsia???Mä kohta aloitan kyseisen pelin ja mulla olis vähän kysyttävää: 1:Mikä on max lvl?2:Mikä niistä monista ukkeleista on mage?3:Saako kaupasta kaikki armorit ja aseet vai pitääkö ne ostaa niil acco coinsseilla?
Kiitos jo etukäteen vastaajille! Ja hyviä pelihetkiä 2Moonsin parissa.
2Moons
3
441
Vastaukset
- 0k1N
milestäni max lvl ei ole jos on niin kyllä riittää pelaamista pitkäksi aikaa,luonnollisesti Incar Magician on mage ja kaikki armorit, aseet, potut jms
saa kaupasta,coinsseja et tarivi periaatteessa mihinkään.- jouuuk
tietääkseni max lvl on 150
- Miraclemaker
Jes, elikkä max lvl on tosiaan 150. Kaikki paskimmat armorit saa kaupasta, paremmat taas droppina ja henkilökohtaisista kaupoista ja parhaimmat pitää väsätä itse(tarkoitan sitä, että pitää ensiksi löytää esim legendary armori, itse tehdä gemi slotit, ja hankkia gemit niihin). Itse olen pelannut ja kokeilut kaikkia classeja, paras on ehdottomasti Segita hunter... sen jälkeen vasta mage... Itse asiassa magicanin huono puoli on se että, siinä on paljon bugeja ja pelaaminen käy tylsäksi jo 20:nen lvlin jälkeen (ainakin omasta milestäni, uskoisin etten ole ainoa joka on sitä mieltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753888Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733476Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541882
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301268- 331255
- 481159
- 231146