Elikkäs,kysyisin että pelaako kukaan täällä 2Moonsia???Mä kohta aloitan kyseisen pelin ja mulla olis vähän kysyttävää: 1:Mikä on max lvl?2:Mikä niistä monista ukkeleista on mage?3:Saako kaupasta kaikki armorit ja aseet vai pitääkö ne ostaa niil acco coinsseilla?
Kiitos jo etukäteen vastaajille! Ja hyviä pelihetkiä 2Moonsin parissa.
2Moons
3
453
Vastaukset 3
- 0k1N
milestäni max lvl ei ole jos on niin kyllä riittää pelaamista pitkäksi aikaa,luonnollisesti Incar Magician on mage ja kaikki armorit, aseet, potut jms
saa kaupasta,coinsseja et tarivi periaatteessa mihinkään.- jouuuk
tietääkseni max lvl on 150
- Miraclemaker
Jes, elikkä max lvl on tosiaan 150. Kaikki paskimmat armorit saa kaupasta, paremmat taas droppina ja henkilökohtaisista kaupoista ja parhaimmat pitää väsätä itse(tarkoitan sitä, että pitää ensiksi löytää esim legendary armori, itse tehdä gemi slotit, ja hankkia gemit niihin). Itse olen pelannut ja kokeilut kaikkia classeja, paras on ehdottomasti Segita hunter... sen jälkeen vasta mage... Itse asiassa magicanin huono puoli on se että, siinä on paljon bugeja ja pelaaminen käy tylsäksi jo 20:nen lvlin jälkeen (ainakin omasta milestäni, uskoisin etten ole ainoa joka on sitä mieltä :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251168
- 701091
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93848- 77771
- 45751
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38704- 67643
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25638Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?38518Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44497