onko gamehouse luotettava ostaa käytettyjä gc pelejä?
onko gamehouse
6
2320
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Ensinnäkään en ihan ymmärtänyt lausettasi. Jotain kuitenkin kysyt Gamehousen luotettavuudesta. Tampereen Gamehouse on Suomen vanhimpia pelikauppoja ja on erittäin luotettava paikka asiakkailleen. Itse olen ollut asiakas vuodesta 1992 ja milloinkaan ei ole pahaa sanottavaa ollut.
- asiakas77
kyllä on luotettava paikka, oikein olen paikanpäällä asioinut. Nykyään nettimyynti ihan huippuluokkaa, nopeaa ja todella edulliset hinnatkin, jos vaikka vertaa tilt ja gamestopin hintoihin mitä tampereella on, ei voi puhua samana päivänä hinnoista. Eli kyllä suosittelen ostamaan Game Housesta luottavaisin mielin.
- Random360
Itse tilasin juuri pari minuuttia sitten tuolta sivustolta Xbox360:lle pelin (käytetty), katotaan miten tossa käy ja tuleeko ehjänä levy ja onko nopeaa toimintaa siellä. Vaikuttaa todella hyvältä paikalta ;)
- sussaka
joskus on joskus ei. (P.S tiedän todellisesta kokemuksesta.)
- sedrtyuioytytrdtrfyu
Suomessa ei ole hyviä pelikauppoja. Mistään ei löydä pelejä atarille tai neo geolle ja NES pelien valikoimasta löytyy vain joku super mario duck hunt joka maksaa 20 euroa.
- Henttis
Ei ole. Poika tilasi pelin. Minä maksoin. Toimittivat minun (maksajan) nimelläni pojan osoitteeseen, joka jätetty ilman asunnon numeroa. Tietenkään posti ei löytänyt perille, kun nimikin väärin. vaativat lisämaksua toimitukseen. Olen pyytänyt palauttamaan rahat viikkoja sitten. Eivät vastaa sähköpostiin-eivätkä palauta rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866