onko gamehouse luotettava ostaa käytettyjä gc pelejä?
onko gamehouse
6
2277
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Ensinnäkään en ihan ymmärtänyt lausettasi. Jotain kuitenkin kysyt Gamehousen luotettavuudesta. Tampereen Gamehouse on Suomen vanhimpia pelikauppoja ja on erittäin luotettava paikka asiakkailleen. Itse olen ollut asiakas vuodesta 1992 ja milloinkaan ei ole pahaa sanottavaa ollut.
- asiakas77
kyllä on luotettava paikka, oikein olen paikanpäällä asioinut. Nykyään nettimyynti ihan huippuluokkaa, nopeaa ja todella edulliset hinnatkin, jos vaikka vertaa tilt ja gamestopin hintoihin mitä tampereella on, ei voi puhua samana päivänä hinnoista. Eli kyllä suosittelen ostamaan Game Housesta luottavaisin mielin.
- Random360
Itse tilasin juuri pari minuuttia sitten tuolta sivustolta Xbox360:lle pelin (käytetty), katotaan miten tossa käy ja tuleeko ehjänä levy ja onko nopeaa toimintaa siellä. Vaikuttaa todella hyvältä paikalta ;)
- sussaka
joskus on joskus ei. (P.S tiedän todellisesta kokemuksesta.)
- sedrtyuioytytrdtrfyu
Suomessa ei ole hyviä pelikauppoja. Mistään ei löydä pelejä atarille tai neo geolle ja NES pelien valikoimasta löytyy vain joku super mario duck hunt joka maksaa 20 euroa.
- Henttis
Ei ole. Poika tilasi pelin. Minä maksoin. Toimittivat minun (maksajan) nimelläni pojan osoitteeseen, joka jätetty ilman asunnon numeroa. Tietenkään posti ei löytänyt perille, kun nimikin väärin. vaativat lisämaksua toimitukseen. Olen pyytänyt palauttamaan rahat viikkoja sitten. Eivät vastaa sähköpostiin-eivätkä palauta rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756