onko gamehouse luotettava ostaa käytettyjä gc pelejä?
onko gamehouse
6
2379
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Ensinnäkään en ihan ymmärtänyt lausettasi. Jotain kuitenkin kysyt Gamehousen luotettavuudesta. Tampereen Gamehouse on Suomen vanhimpia pelikauppoja ja on erittäin luotettava paikka asiakkailleen. Itse olen ollut asiakas vuodesta 1992 ja milloinkaan ei ole pahaa sanottavaa ollut.
- asiakas77
kyllä on luotettava paikka, oikein olen paikanpäällä asioinut. Nykyään nettimyynti ihan huippuluokkaa, nopeaa ja todella edulliset hinnatkin, jos vaikka vertaa tilt ja gamestopin hintoihin mitä tampereella on, ei voi puhua samana päivänä hinnoista. Eli kyllä suosittelen ostamaan Game Housesta luottavaisin mielin.
- Random360
Itse tilasin juuri pari minuuttia sitten tuolta sivustolta Xbox360:lle pelin (käytetty), katotaan miten tossa käy ja tuleeko ehjänä levy ja onko nopeaa toimintaa siellä. Vaikuttaa todella hyvältä paikalta ;)
- sussaka
joskus on joskus ei. (P.S tiedän todellisesta kokemuksesta.)
- sedrtyuioytytrdtrfyu
Suomessa ei ole hyviä pelikauppoja. Mistään ei löydä pelejä atarille tai neo geolle ja NES pelien valikoimasta löytyy vain joku super mario duck hunt joka maksaa 20 euroa.
- Henttis
Ei ole. Poika tilasi pelin. Minä maksoin. Toimittivat minun (maksajan) nimelläni pojan osoitteeseen, joka jätetty ilman asunnon numeroa. Tietenkään posti ei löytänyt perille, kun nimikin väärin. vaativat lisämaksua toimitukseen. Olen pyytänyt palauttamaan rahat viikkoja sitten. Eivät vastaa sähköpostiin-eivätkä palauta rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094