Suzuki Intruder M 1800 R

KytkinOngelma

Asiaa Suzuki Intruder M 1800 R omistajille.

Jos omistatte Suzuki Intruder M 1800 R vm.2006 niin tarkastakaa merkkiliikkeessä onko pyörässänne polttoainekisko joka vaihdetaan takuuna uuteen. Valmistajan suosituksesta vaihdetaan koko kisko uuteen.

Seuraavaan mielummin kokemusperäistä kommenttia:
Joskus kun lähtee liikkeelle niin kytkin "lyö yli" eli rynkyttää lähdössä. Tekee tämän vain seisaalta liikkeelle lähtiessä ja vain silloin tällöin? Aivan kun kytkin ei heti pitäisi vaan alkaa nykimään? Vika tuli jo 2000km ja liike ei löydä mitään koska rynkytys tapahtuu vain ajoittain(ei tietysti silloin kun liikkeessä kokeillaan..
Jos samoja kokemuksia niin antakaa kommenttia.

Mistä olette ulkomailta tilaillut ko. pyörään osia, kokemuksia ulkomaan tilauksista. Kiitokset

21

20473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska
    • Puolivintiö

      2007 mallin intikalla mopoottelin viime suvena reilun 7000km Ilman minnään laasia kytkäri murehtimisia.

    • MPMEK:

      Kannattaa olla varovainen sen kytkimen kanssa...
      Edellisessä elämässä nähty ja korjattu alle 2000km ajettu 1800 kytkin, mennyt palasiksi...
      Kannattaa käyttää tarkistuksessa myyjä liikkeessä..

    • Susi-1

      Vapuksi 2006 sain M1800R Ojen ajanut 51,000 K.M.
      Takuuhuollot teetin sitten jatkoin huoltoja itse.
      Olen tilannut tarvikkeita Jenkeistä.
      Visiiriä ja Sissybaria ym .
      Öljyä olen noin pari desiä laittanut enemmän kuin
      ohjekirja suosittaa.
      Olen ollut todella tyytyväinen .

    • pyörämies

      Samoja rynkytysongelmia on ollut myös omassa pyörässäni aina silloin tällöin.Soitin maahantuojalle joka kertoi että kytkinlevyt irti ja öljykylpyyn,kytkinlevyt päässeet jostain syystä kuivumaan.Toinen syy voi olla hieman epäsopiva moottoriöljy.Kytkin ei pitäisi olla rikki.

    • puolivintio

      Koskiko tää kytkäri ongelma vain ja ainoastaan 2006 mallia? Itelläni 2007 ajeltu 15 tkm eikä sanomista.

      • motikka mara

        ostin keväällä -09 ja 7000km jälkeen alkoi ravistaa hain just huollosta kytkin käyty läpi öljytty ym tehty tuntui ihan kunnossa olevan pyörä on muuten oikein hyvä kaikin puolin jos jollakin on jotain kysymistä tästä kytkin asiasta kannattaa vaikka ottaa yht.mp-mesta heikkinen joensuuhun joka on minunkin pyörän hoitanut ja aika edullinen talvisäilytys löytyy hyvää kesän loppua


    • tasse1800r

      Pyörässäsi on tyyppivika.Kytkinpinnat ei saa tarpeeksi öljyä.... Itselläni on 2009 mallin c1800r joka on oikeesti sika hyvä pyörä ja omaa hyvät ajo..ominaisuudet, mutta rynkyttävä kytkin ? Pyörässäni kytkin on avattu kolme kertaa.Eka kerralla maahantuojan ohjeistuksen mukaan kytkimelle annettiin ylimääräinen öljykylpy,mutta jälleen 5000km ja kytkin samplaa,nyt asennettiin uusi hyvin öljytty levypaketti,,,, ja ei muutako menoksi.Nyt ajettu remontin jälkeen 5000km.jälleen (samplaa) on jopa vaarallinen liikkeelle lähdettäessä.Kytkin avataan kolmannen kerran suzukin merkkil.E.M.C nyt kytkimeen asennettaan uusi joustinlevy. Nyt taas tuntuu pelittävän,pyörällä ajettu nyt yht.19000km...ja pyörä lähtee vaihtoon.Kaikki tämä on korjattu mukisematta (takuuseen) Oulun E.M.C :ssä. Pyörä on virallisen maahantuojan tuoma,palvelu on tämän vuoksi pelannut hyvin. Yst.terv. J-T.L

      • intikkafani

        Minulla 2007 vuoden m1800, jossa vaihdettiin kytkinlevyt takuuseen kilometreillä 18000 km. Rynkytys loppui ja koneeseen Castrolin Powe 1 10W40 öljyt.
        Öljyn myötä kytkimen ja vaihteiston toiminta muuttui erittäin juohevaksi/pehmeäksi. Suosittelen!
        Nyt ajettu 27000 ja kaikki toimii moitteettomasti.


      • Kapei

        Terve.ostin vm-2012 1800 CC custom Intikan. Keulasta kuuluu karmea
        kohina, joka muuttuu tienpinnan mukaan. Mistä mahtaa ääni tulla


    • raasteri

      Taitaa suurin ongelma noille "vapiseville" kytkimelle olla huono sisään ajo. Sitäkin kun pitäisi vähän miettiä , miten sen ajaa.

    • Mp Makke

      Itellä on ollu samoja ongelmia ton kytkimen kans. eka kytkin paletti meni vaihtoon jo 1000km kohdalla. silloin huollossa ilmeisesti vaihdettiin koneeseen vääräät öljyt. nyt keväällä (n. 27tkm) alkoi sama ravistelu. ensin epäiltiin kuivaksi päässeitä levyjä, mutta ongelma on uusiutunut aina välistä. lisäksi nopeusmittarin anturi keräsi metalli lastua. 24tkm huollossa koneesta kaivettu suhteellisen suuria metalli lastuja. onko muilla ollut vastaavia ongelmia?? Pyörän ostin uutena 07 ja muuten olen ollut erittäin tyytyväinen enkä meinaa luopua. kytkin koppa on nyt menos avaukseen ja sormet ristissä toivotaan parasta.

      Niin joo ja alun huollot ja sisäänajo on hoidettu erittäin huolella sitä huollon töppäystä öljyjen kans lukuunottamatta.

    • 18satku

      Itellä rynkytykseen auttaa kun malttaa käyttää konetta ihan tyhjäkäynnillä minuutin verran ennen liikkeellelähtöä.

    • Polttimon vaihto

      Miten saan etukatteen lampun ympäriltä irti?? Kiekkamittari on mulla siinä katteen sisällä, ei ole se "irtonainnen malli"

    • rautaheppa

      kytkin pelaa kun ajetaan säännöllisesti , pidempi seisatuksen jälkeen voi aluksi hiukka rynkyttää mutta muutama sata km ja taas pelaa kuin uusi, ihan tyyppi juttu,
      muuten pyörä varmaan tulee olemaan 1400 vertanen suosikki pitkän ajan , aivan mahtava pyörä ajaa ,ja parasta kun ei tuota menovettäkään litki paljoo normi ajossa mut kummiskin tapahtuu kun kaasua tarjoaa,mielenkiinnolla seurailen kuinka mahtavia ajomääriä näkee mittareissa,luultavasti paljon,on mitoitukset sitä luokkaa.

    • Indian

      Toi kytkimen rynkytys johtuu siitä, että toi pyörä on niin saatanan ruma ja persoonaton papatin.

      • Voi Voi sentään

        Jaahas sitä ollaan kärttyisä kun äiti on juuri käskenyt nukkumaan ja telkusta tulis vielä piirrettyjä...


      • Anonyymi

        Mikähän papatin sulla mahtaa housuissas olla?


    • entinen hd mies

      ostin juuri 2012 1800r intikan. onko tuo kytkin vika niissä edelleen vai korjattu uudemmissa. 28 harrikkaa ollut ja nyt nippon alla. tykkään pyörän ulkonäösta, hyvä ajaa. miinukseba vauhti noussut maantie ajossa eli sakkoja ogotettavissa

    • ajoooavaan

      Höh,ei näis mitään vikoja ole edes kytkimessä, pyörä vaatii vain säännöllistä ajoa niin pysyy kyllä kunnossa maailman tappiin,pitkä seisotus tuo mukanaan nuo rynkytykset kytkimeen mut häviää n.500km ajon aikana.

    • Anonyymi

      Kytkin uusittu 2k ertaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe