Heips, tietämätön kun olen, kysyn teiltä onko jotenkin etiketin vastaista laittaa pitkät saapikkaat mekon kanssa ystäväni häihin? Häät on parin viikon päästä ja kuitenkin on kylmää ja syksy, niin tuntuisi hullulta laittaa sandaalejakaan... saapikkaat ovat nahkaa, stretch-varret, ulottuu polvien alapuolelle ja ovat ihan siistit ja korolliset. Vastatkaahan pian! Ja kiitos jo etukäteen:)
saapikkaat häissä
5
814
Vastaukset
- kun menin
mieheni siskon häihin pari viikkoa sitten, ja huomasin että muillakin oli samantyyppisiä saapikkaita. eli kyllä varmaan voi laittaa.
Etukäteen minäkin mietin, että voinko laittaa, onko se ok, mutta olihan se.kukaan ei mitään ihmetellyt :)- minä vaan
...vastauksestasi! ehkäpä sitten uskallan laittaa ilman että ketään kauhistelee:)
- kiva kun
minä vaan kirjoitti:
...vastauksestasi! ehkäpä sitten uskallan laittaa ilman että ketään kauhistelee:)
voi jotain vähän auttaa :)
minäkin olisin kaivannut pientä neuvoa juuri noiden kenkien suhteen ennen kuin menin sinne häihin :) ja tuossa alenpana joku vastasi, että mieluummin sandaalit tms. niin kai se pitäisikin jos tarkkoja ollaan, mutta jos on muuten juhlavasti pukeutunut niin en usko että kukaan tuollaista pientä asiaa huomaa.
Riippuu sitten ehkä vähän hääpaikastakin, ne häät minne menimme olivat aika rennot, se ei ollut mikään hieno ravintola. Tunnelmallinen, hämärä paikka järven rannalla, jonkun verran oltiin myös pihalla sekä siellä oli ulkovessat (tosi siistit).
Niin olisi siellä pienissä sandaaleissa ollut aika vaikea liikkua.
Jos saappaat ovat jotenkin etiketin vastaiset syyshäissä, niin ei sitä varmaan moni tiedä. Pari ihmistä kehui kenkiäni :)
Hauskaa juhlapäivää sinulle! (tulipas pitkä vastaus, hih) - että!
kiva kun kirjoitti:
voi jotain vähän auttaa :)
minäkin olisin kaivannut pientä neuvoa juuri noiden kenkien suhteen ennen kuin menin sinne häihin :) ja tuossa alenpana joku vastasi, että mieluummin sandaalit tms. niin kai se pitäisikin jos tarkkoja ollaan, mutta jos on muuten juhlavasti pukeutunut niin en usko että kukaan tuollaista pientä asiaa huomaa.
Riippuu sitten ehkä vähän hääpaikastakin, ne häät minne menimme olivat aika rennot, se ei ollut mikään hieno ravintola. Tunnelmallinen, hämärä paikka järven rannalla, jonkun verran oltiin myös pihalla sekä siellä oli ulkovessat (tosi siistit).
Niin olisi siellä pienissä sandaaleissa ollut aika vaikea liikkua.
Jos saappaat ovat jotenkin etiketin vastaiset syyshäissä, niin ei sitä varmaan moni tiedä. Pari ihmistä kehui kenkiäni :)
Hauskaa juhlapäivää sinulle! (tulipas pitkä vastaus, hih)saappaat pihalla - hippakengät sisällä, siinä oiva ratkaisu kenkäpulmiin.
- ovat kuitenkin
juhla, ja juhliin pukeudutaan tietyn etiketin mukaan. Juhlapuvun kanssa käytetään sandaletteja tai juhla-avokkaita, mutta ei saappaita. Voi juhlapaikalle hipsutella toki saappaissa tai muissa ulkokengissä, mutta vaihda kengät samalla kun jätät takin naulakkoon. Juhlakengäthän sulla kulkee mukana kätevästi laukussa tai vaikka pienessä muovipussissa. Kukaan ei ihmettele muoivipussia mukanaan raahaavaa naista kun kaikki tietää kuitenkin ett siellä on kengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613