Britneyn äiti ylpeä

aikaansaanoksistaan

Varmaan on mamma ylpeä kun koulutti tyttärestään sirkushuvin törpölle maailmalle. Tää on yhtä lailla hänen ansiotaan kuin Joseph Jacksonin ansiot Jackon pilaamisella.

Okei, mutsi sai paljon fyffeä ja tytär on täysin sekopää ihmisraunio joka ei voi elää normaalia elämää sekuntiakaan. Ja mistä hyvästä? Eihän se ole edes lahjakas. Keskinkertainen korkeintaan.

Mä arvasin jo aikoja sitten kun se selitti niitä neitsytjuttujaan, että tämä juttu hajoaa käsiin lähivuosina.

2

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkö nyt edes kenestä p...

      se joka britneyn elämää ei ole seurannut alusta asti, ei voi sanoa lahjakkuudesta mitään. katsopa muutama video esim youtubessa, missä neito tanssii ja laulaa. ne koeokrafiat on kovalla työllä tehostettu. ja eiköhän jokaisella meistä ole niitä vaikeita aikoja elämässä. se että hänet kiristetään vieroitus hoitoon, huoltajuus kiistat ym. fanien henkiset ahdistukset, tappouhkaukset, paparazzien jokapäiväinen takamuksessa kiinni roikkuminen, ja muiden laulajien kuten mm: christina aguileran, madonnan, pinkin jne.. haukkumiset britneylle? ei kukaan IHMINEN voi millään kestää tuollaista showta. en usko että edes sinä pysyisit enää järjissäsi kaiken tuon jälkeen, mitä toiset ihmiset sinulle aiheuttavat. ja se että on 24/7 h paparazzien ympärillä, niin on mahotonta olettaa etteikö näitä alastonkuva otoksia olisi.

      • alkuperäinenk.

        Ethän sä ole ymmärtänyt mitään mitä kirjoitin. Tyrmistyttävää.

        "se joka britneyn elämää ei ole seurannut alusta asti..."

        Mulla on tota ikää joten olen kyllä seurannut musiikkia 70-luvulta asti, ja Britneykin tuli heti ensi alkuun tutuksi. Kas kun siltä ei voi ihminen välttyä kun sitä tungetaan joka tuutista.

        "en usko että edes sinä pysyisit enää järjissäsi kaiken tuon jälkeen, mitä toiset ihmiset sinulle aiheuttavat."

        No nimenomaan! Mähän kritisoin tässä alkuperäisessä kirjoituksessani Britneyn ÄITIÄ siitä että hän aloitti pikkulapsensa systemaattisen koulimisen viihdetaituriksi. Ei tommosista tuotetuista lapsi/teinitähdistä tule koskaan mitään muuta kuin ihmisraunioita. Ja se on häpeällistä! Ja vastuutonta vanhemmilta.

        Lue nyt edes viestit ensin ennen kuin alat jotain vastailla, jookosta?

        Ja olen itse entinen tanssija, ja voin kertoa sinulle, ettei Britney ole mikään renesanssinero saatika erityinen poikkeuksellinen laululahjakkuus. Hänellä on ollut erityisen houkuttava konsepti --- all american tyyppinen neitsyt joka uhkuu viatonta seksikkyyttä --- sitten hän lankeaa ja ryhtyy tuhmaksi jne. Se myy kuin häkä, ja saa jotkut kuvittelemaan hänen olevan ihmiskunnalle jotenkin merkittävä.

        Ankarasti hän (ja hänen äitinsä) on tehnyt töitä menestyäkseen ja siitä tietysti häntä voi kehua. Mutta epäilempä ryhtyisikö hän uudestaan moiseen rääkkiin jos tietäisi mihin liemeen hän joutuukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe