Seksiä

Guenwhywar

Viime kesä oli upea, helteinen, aurinkoinen, juuri sellainen, kuin lapsuudenkin kesät olivat.

Lähdin tavanomaiselle iltalenkilleni koirieni kanssa. Aurinko paistoi vielä todella kuumasti, mutta tuuli hieman viilensi iltaa. Puin ylleni vain pienet shortsini, tiukan topin ja lenkkarit, hyppäsin koirieni kanssa autoon ja ajoin ulos kaupungista, metsätielle. Puut varjostivat tietä hiukan eikä metsän keskellä ollut niin tukahduttavan kuumaa. Ja mikä tärkeintä, yleensä tuolla tiellä ei liikkunut juuri ketään, joten sain laskea koirat vapaiksi ja juosta lenkkini rauhassa.

Olin hölkännyt rauhalliseen tahtiin hieman toista kilometriä, kun koirat äkkiä aloittivat haukkumisen ja kääntyivät katsomaan taakseni. Komensin koirat sivulleni ja kurkistin olkani yli. Kasvoilleni levisi hymy, tuohan oli Tomi, mies, jonka kanssa olin joskus hieman sekstaillut saunassa. Tomi näytti varsin hyvälle shortseissaan, ilman paitaa, ruskettuneet, jäntevät reidet juoksusta pigoittuneina. Pysähdyin ja Tomi tuli vierelleni.

Vaihdoimme muutaman sanan ja päätimme sitten jatkaa juoksuamme yhdessä. Tomi pitkine jalkoineen juoksi minua paljon kovempaa, joten jouduin tiukentamaan tahtiani huomattavan paljon. Siinä vauhdissa en enää juurikaan voinut jutella, keskityin vain juoksemiseen ja siihen hyvään oloon, minkä pieni rehkiminen aiheutti.

Juoksimme muutaman kilometrin, kunnes tulimme risteykseen, josta kääntyi tie metsälammelle. Viitoin lammen suuntaan ja puuskutin jotakin pienestä hengähdystauosta. Tomi nyökkäsi ja juoksimme vielä viimeisen kilometrin lammen rantaan. Koirat juoksivat jossakin ympärillämme ja tullessamme rantaan ne menivät ensimmäiseksi juomaan lammen kirkasta vettä.

Istahdin nurmikolle. Sydämeni hakkasi pakahtumaisillaan, meinasi lähes tulla rinnastani ulos. Kaaduin selälleni ja suljin silmäni. Hiki valui pitkin kaulaani, paitani oli selkämyksestä ja rinnoiltani aivan märkä. Tomi oikaisi viereeni ja huokaisi. Eikä tuntunut edes kovin hengästyneeltä. Murahdin kateellisuudestani miehiä kohtaan, he kun saatoivat olla ilman paitaa. "Ota paita pois, eihän täällä ole ketään muita," sanoi Tomi ja työnsi kätensä alleni, minua ylös kohottaakseen. Nousin istumaan ja vedin kostean paidan yltäni. Tuuli hyväili paljaita rintojani saaden nännini kovettumaan. Tomi vilkuili minua, rintojani, reisiäni ja tunsin kiihottuvani hänen katseestaan. Nousin seisomaan, vedin shortsinikin jalastani, potkin lenkkarit pois ja kävelin lammen veteen. Tomin katse tuntui tiiviinä selässäni.

Vesi oli viileää, olihan lampi lähdepohjainen. Kahlasin lanteitani myöten veteen ja sukelsin. Viileä vesi hyväili hikistä, kuumaa vartaloani ja loi mukavan kontrastin. Kun nousin pintaan ja käännyin katsomaan rannalle, huomasin Tomin riisuneen ja olevan tulossa uimaan. Olin jo sen verran syvällä, että jalkani eivät ylettäneet pohjaan, joten käännyin selälleni kellumaan, odottamaan Tomia. Ja Tomi tuli luokseni, kosketti pinnan yläpuolella olevaa rintaani ja veti minut itseään vasten. Hän seisoi vierelläni, veden ylettyessä hänen leukaansa asti. Painauduin häntä vasten ja suutelin tuota pehmeähuulista suuta. Tomi liikkui kohti matalampaa vettä, minä pidin hänestä kiinni ja suutelin kiihkeästi. Kun pääsimme hiukan matalammalle, Tomi kietoi kätensä ympärilleni, puristi minut itseään vasten, melkein kovakouraisesti. Ja minä kiedoin jalkani hänen ympärilleen ja tunsin, miten Tomin kalu nousi minua vasten, sen terska kukkaani koskettaen.Pyöritin peppuani ja Tomin kalu liukui pitkin vakoani, klittalle asti. Painoin peppuani alaspäin ja tuo jumalainen kalu upposi sisälleni, ei paljon, mutta muutaman sentin. Tomi huokaisi korvaani ja lähti kävelemään vedessä kohti rantaa.

Rannalla Tomi laski minut nurmikolle selälleni ja kumartui ylleni. Käteni hyväilivät tuota tiukkaa, ruskettunutta vartaloa. Vedin häntä lähemmäs, syliini, mutta hän vetäytyikin minusta irti ja painautui alaspäin, jalkojeni väliin. "Haluan maistaa sun hunajaasi, avata sun hunajapurkin," Tomi mumisi suu kiimanuppuani vasten. Nostin lantiotani ja Tomin kieli aloitti seikkailunsa. Se kiersi ympyrää, naputteli klittaani, nuoli välillä pitkiä lipaisuja ja siirtyi taas piirtämään ympyrää klittani päälle. Voihkin ja valitin nautinnosta. Lantioni aloitti tutun keinuntansa Tomin suuta vasten, reiteni vapisivat ja tunsin ensimmäisen orgasmin tulevan. Nautinnon raju aalto pyyhkäisi ylitseni ja sai minut vapisemaan ja voihkimaan. Tomin kieli jatkoi armottomana liikettään herkän klittani päällä ja valitin, lähes huusin nautinnosta. Tunsin saavani toisenkin orkun ja silloin Tomi työnsi sormen sisälleni. Huusin nautinnosta, vartaloni jännittyi kaarelle ja laukesin toistamiseen.

Nyt Tomi hellitti nuolemistaan, nosti kasvonsa ylös ja hymyili, silmät kiihkosta tummina. Vedin häntä ylöspäin, halusin tuon upean, tumman kalun sisälleni. Tomi nousi päälleni ja painoi lantionsa lannettani vasten. Liikautin itseäni hieman ja niin Tomin kalu liukui sisälleni, kuumaan, märkään hunajapurkkiini.

Aloitimme kiihkeän naimisen. Emme juurikaan pidätelleet, vaan naimme kuin raivopäiset, kovaa, kovaa, rajusti. Tomi murisi päälläni nautinnosta, itse voihkin ja valitin nautinnosta. Ja siten tunsin orgasmini jälleen tulevan. Pujotin käteni Tomin kiveksille, hyväilin niitä samalla, kun lantioni aloitti tutun tanssinsa. Tomi murahti hyväksyvästi ja lisäsi tahtia. Huusin ja valitin nautinnon ravistellessa minua. Puristuin tiukasti Tomin ympärille ja tunsin miten hän nytkähteli sisälläni. Vielä muutama raivokas työntö ja Tomi laukesi huudahtaen matalasti.

Keinuimme nautinnon jälkimainingeissa sylikkäin, ilta-auringon hyväillessä hikisiä vartaloitamme. Hyväilin Tomin lihaksikkaita harteita ja hän nosti kasvojaan sen verran, että sain suudeltua hänen huuliaan. Sitten hän painautui takaisin päälleni voimattomana. Nautin hänen painostaan sylissäni, keinutin häntä, suljin silmäni ja nautin raukeasta olostani.

Olimme sylikkäin kauan. Nukahdimmeko, en tiedä, aika menetti merkityksensä. Kun viimein nousimme ja peseydyimme lammessa, aurinko oli jo painumassa puiden taakse. Pukeuduimme jutellen kaikenlaista, naureskelimme rajulle naimisellemme. Tomi kertoi nauttivansa suunnattomasti siitä, että sai minut, itseään vanhemman naisen voihkimaan ja huutamaan nautinnosta. Ja minun täytyi myöntää Tomille, että nautin suunnattomasti saadessani syliini nuoren, kiinteän vartalon.

Takaisinpäin hölkätessämme päätimme ottaa tavaksi käydä yhdessä lenkillä. Jotenkin tuntui mukavammalle, kun oli "juttuseuraa". Suukottelimme vielä hetken ennen kuin menimme molemmat omille autoillemme ja huristelimme kumpikin omalle suunnallemme.

3

4027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Todella upeeta!

    • lukija

      Ihan kiva, mutta kun sama juttu on tuossa pari viestiä alempanakin. Kantsis varmaan vähän katella mitä kopioi....

      • Guenwhywar

        mistäs noin päättelit? että kopion ton jutun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe