o♥oOOOOOOo♥o
Sinä nukut
Nousen ja sytytän
uuden kynttilän
En halua että heräät pimeään
Hiljaa tulen takaisin -
Vedät minut tiukasti unesi viereen
Turhaa sytytin kynttilän
- En sittenkään -
Aamulla näet että
- minäkin -
ajattelin sinua
o♥oOOOOOOo♥o
YÖLLÄ
14
488
Vastaukset
- padme_amidala
Ah niin tunnelmallinen oli runosi.
Kiitos lukuhetkestä.- Marin Frist
ajatus runossasi :)
Nyt menoks............... - *MURUKULTA*
Niih,,nyt ei kukaan voi sanoo että;
'äläs nyt höpäjä niitten kynttilöittes kanssa'! :)))))
Tunnelmallisia hetkiä sinnekin, padme_ ja kiitos! :) - *MURUKULTA*
Marin Frist kirjoitti:
ajatus runossasi :)
Nyt menoks...............Illan romantiquet hetket aamua vie kiireineen..
Ilta tuo takaisin.. ;)
Mukvaa ja kaunista aurinkoita pvää, M_F ! :D
- vakava
Valo kynttilän
sydäntä lämmittää
liekki sen
myöskin lohduttaa
Liekki valaisi syksyistä iltaa
kuljin luoksesi haaveitten siltaa
Valoa ja hymyä päivään / ec- *MURUKULTA*
Kynttilän liekin lämpimän
sulle sytytin
että näkisit
Kuinka sydän mun on kallellaan
vain sinuun päin
mun ystäväin ♥ :)
*Murulla naama mustana* :þ
Hiphei vakava ja aurinkoista pvää 9 ja ½ säkkiä ainakin! :D
- *Rakkaudenlahja*
tuo kun kerrot kynttilästä on todella ihana ja muutenkin kokonaisuus kaunis ja pidin kovasti tästä.kiitos ja mukavaa päivää sulle!
- *MURUKULTA*
Tuli mieleen...tämä runot... että se on vähän sama asia, kun tuon musiikin kanssa,
kourallinen 'nuotteja' ja siitä vain riittää 'säveltämistä'..
Mukavaa kun pidit ja löysit tunnelman, kun sitä hainkin! :)
Ja mukavaa pvää möös sinne, R_lahja! :D
- Diinaliin*
Sykähdyttävää tunnelmaa, miellyttävää luettavaa!
- *MURUKULTA*
*hymyy* :)
Hienoa kun 'pääsit sisälle' runoon!
Tunnelmaa todella tavoittelinkin,
sitä pehmeää - hiljaista - sanomatonta...;)
Kaunista aurinkoista pvää, D* ja nautitaan ruskasta vielä vähän! :)
- Liona
ilmaisuja. En minäkään halua herätä pimeään....
Kiitos Muru lukuhetkestä!- *MURUKULTA*
Kynttilänvalo on niin kaunis
varsinkin talvella on mukava herätä kun
sen pehmeä loiste on ainoana valona
Pehmeät ääriviivat ja tunnelmallinen hiljaisuus kaikkialla.. :D
Kiitos, L ja kynttilän lämpöä iltaan ! :) - Pekka*
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kynttilänvalo on niin kaunis
varsinkin talvella on mukava herätä kun
sen pehmeä loiste on ainoana valona
Pehmeät ääriviivat ja tunnelmallinen hiljaisuus kaikkialla.. :D
Kiitos, L ja kynttilän lämpöä iltaan ! :)että myrsky katkas sähköt sieltä
teijjän huushollista vae muutenko
vuan vietitte romanttista iltoo talikynttilan
kanssa?......Onhan niitä kynttilöetä monenlaesia:
Aatossa on kynttilät elikkä tulupat ja sitte
opet /kansankynttilät.
Oekeestaan tuo runos on semmone nasakka
ja lookinen liverrys...Semmonen lämmittää
kolleena syksyiltana.... - *MURUKULTA*
Pekka* kirjoitti:
että myrsky katkas sähköt sieltä
teijjän huushollista vae muutenko
vuan vietitte romanttista iltoo talikynttilan
kanssa?......Onhan niitä kynttilöetä monenlaesia:
Aatossa on kynttilät elikkä tulupat ja sitte
opet /kansankynttilät.
Oekeestaan tuo runos on semmone nasakka
ja lookinen liverrys...Semmonen lämmittää
kolleena syksyiltana....Ei käyny! Mutta veen ne meinaa taas katkasta joksikin aikaa..
Viime kesänä kun oli näitä ukkosia, muistat, niin silloin huusholli oli kun disco.. :))))
Ei puuttunut kuin Ravoltta tai Pekka* vatkoomassa lannetta..heheheh...
No jos oikeesti haluat tietää miten tää synty, niin aamulla ei ollut kuin 'mörkövie-runoja'
enkä halunnut semmosta laittaa,, niin siinä sitten, kuinkas ollakkaan, Pekka* tuli mieleen
ja niimpä kynä alkokin tekee sanoja, että nukut...
Ja kuten sanotaa, loppu on historiaa,, :þ
Vaan miten minusta tuntuu että se alkaa oleen talviunien paikka!
Laitetaampa kynttilät palamaan kömmitään takasin 'lehtikasaan'....;)
Hyviä iltahetkä ja unennäköjä Pekka* ! :þ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
