YÖLLÄ

o♥oOOOOOOo♥o


Sinä nukut

Nousen ja sytytän
uuden kynttilän
En halua että heräät pimeään

Hiljaa tulen takaisin -
Vedät minut tiukasti unesi viereen

Turhaa sytytin kynttilän


- En sittenkään -

Aamulla näet että
- minäkin -
ajattelin sinua


o♥oOOOOOOo♥o

14

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      Ah niin tunnelmallinen oli runosi.
      Kiitos lukuhetkestä.

      • Marin Frist

        ajatus runossasi :)
        Nyt menoks...............


      • *MURUKULTA*

        Niih,,nyt ei kukaan voi sanoo että;
        'äläs nyt höpäjä niitten kynttilöittes kanssa'! :)))))
        Tunnelmallisia hetkiä sinnekin, padme_ ja kiitos! :)


      • *MURUKULTA*
        Marin Frist kirjoitti:

        ajatus runossasi :)
        Nyt menoks...............

        Illan romantiquet hetket aamua vie kiireineen..
        Ilta tuo takaisin.. ;)
        Mukvaa ja kaunista aurinkoita pvää, M_F ! :D


    • vakava

      Valo kynttilän
      sydäntä lämmittää
      liekki sen
      myöskin lohduttaa

      Liekki valaisi syksyistä iltaa
      kuljin luoksesi haaveitten siltaa

      Valoa ja hymyä päivään / ec

      • *MURUKULTA*

        Kynttilän liekin lämpimän
        sulle sytytin
        että näkisit
        Kuinka sydän mun on kallellaan
        vain sinuun päin
        mun ystäväin ♥ :)


        *Murulla naama mustana* :þ
        Hiphei vakava ja aurinkoista pvää 9 ja ½ säkkiä ainakin! :D


    • *Rakkaudenlahja*

      tuo kun kerrot kynttilästä on todella ihana ja muutenkin kokonaisuus kaunis ja pidin kovasti tästä.kiitos ja mukavaa päivää sulle!

      • *MURUKULTA*

        Tuli mieleen...tämä runot... että se on vähän sama asia, kun tuon musiikin kanssa,
        kourallinen 'nuotteja' ja siitä vain riittää 'säveltämistä'..
        Mukavaa kun pidit ja löysit tunnelman, kun sitä hainkin! :)
        Ja mukavaa pvää möös sinne, R_lahja! :D


    • Diinaliin*

      Sykähdyttävää tunnelmaa, miellyttävää luettavaa!

      • *MURUKULTA*

        *hymyy* :)
        Hienoa kun 'pääsit sisälle' runoon!
        Tunnelmaa todella tavoittelinkin,
        sitä pehmeää - hiljaista - sanomatonta...;)
        Kaunista aurinkoista pvää, D* ja nautitaan ruskasta vielä vähän! :)


    • Liona

      ilmaisuja. En minäkään halua herätä pimeään....

      Kiitos Muru lukuhetkestä!

      • *MURUKULTA*

        Kynttilänvalo on niin kaunis
        varsinkin talvella on mukava herätä kun
        sen pehmeä loiste on ainoana valona
        Pehmeät ääriviivat ja tunnelmallinen hiljaisuus kaikkialla.. :D
        Kiitos, L ja kynttilän lämpöä iltaan ! :)


      • Pekka*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kynttilänvalo on niin kaunis
        varsinkin talvella on mukava herätä kun
        sen pehmeä loiste on ainoana valona
        Pehmeät ääriviivat ja tunnelmallinen hiljaisuus kaikkialla.. :D
        Kiitos, L ja kynttilän lämpöä iltaan ! :)

        että myrsky katkas sähköt sieltä
        teijjän huushollista vae muutenko
        vuan vietitte romanttista iltoo talikynttilan
        kanssa?......Onhan niitä kynttilöetä monenlaesia:
        Aatossa on kynttilät elikkä tulupat ja sitte
        opet /kansankynttilät.

        Oekeestaan tuo runos on semmone nasakka
        ja lookinen liverrys...Semmonen lämmittää
        kolleena syksyiltana....


      • *MURUKULTA*
        Pekka* kirjoitti:

        että myrsky katkas sähköt sieltä
        teijjän huushollista vae muutenko
        vuan vietitte romanttista iltoo talikynttilan
        kanssa?......Onhan niitä kynttilöetä monenlaesia:
        Aatossa on kynttilät elikkä tulupat ja sitte
        opet /kansankynttilät.

        Oekeestaan tuo runos on semmone nasakka
        ja lookinen liverrys...Semmonen lämmittää
        kolleena syksyiltana....

        Ei käyny! Mutta veen ne meinaa taas katkasta joksikin aikaa..
        Viime kesänä kun oli näitä ukkosia, muistat, niin silloin huusholli oli kun disco.. :))))
        Ei puuttunut kuin Ravoltta tai Pekka* vatkoomassa lannetta..heheheh...
        No jos oikeesti haluat tietää miten tää synty, niin aamulla ei ollut kuin 'mörkövie-runoja'
        enkä halunnut semmosta laittaa,, niin siinä sitten, kuinkas ollakkaan, Pekka* tuli mieleen
        ja niimpä kynä alkokin tekee sanoja, että nukut...
        Ja kuten sanotaa, loppu on historiaa,, :þ
        Vaan miten minusta tuntuu että se alkaa oleen talviunien paikka!
        Laitetaampa kynttilät palamaan kömmitään takasin 'lehtikasaan'....;)
        Hyviä iltahetkä ja unennäköjä Pekka* ! :þ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe