Millaisia malleja on ollut Carina E:ssä? Mikä lienee se varustelluin malli ja mitä siihen kuuluikaan? Vieläkö Carinoita tehtiin v. -98?
Itselläni on Carina E GSi -97.
Carina E:n
7
4418
Vastaukset 7
- Toyotalla mennään!
Facelift-malleissa 96-97 (joitakin myyty vielä 98) Varustelluin on GLI, mutta GSI ja Elegance ovat usein lähes samaa tasoa. Niiden pohjana on ollut usein XLI (joka siis perusmalli), jota sitten on täydennetty.
Esim. Elegancessa on sähköikkunat, peilit, korinväriset puskurit, aluvanteet, plyyshipenkit jne. auto paljastuu XLI-johdannaiseksi vasta kun huomaa kiekkamittarin puuttuvan.
Ennen faceliftiä (jossa ajettavuus parani, 1,6-konetta viritettiin taloudellisemmaksi, airbagit ja abs-jarrut tulevat vakioksi) olevat vm 92-96 tunnistaa maskista ja takavaloista vanhemmaksi. Noissa oli samat XLI ja GLI-varustelut, mutta XLI:stä oli myös parannettuja malleja kuten Trendo ja Nova sekä SuperNova. Nova-malleissa ei ollut juuri muuta erikoista kuin kuljettajan airbag verrattuna tavalliseen XLI-malliin.
Tuo GSI on tuoreimmasta ja varustelluimasta päästä Carina mallistoa. Ajanmukainen ja kaunis auto vielä näin 10v myöhemminkin... ja mikä parasta myös kestävä huolimatta brittiläisyydestään.- Jyan
Itse ajelen Xli varustelulla jossa on kuljettajan airbag, abs, sähköikkunat, sumuvalot ja ilmastointi.
Hieman ihmetyttää, että Xli on perus. - jotakin...
Jyan kirjoitti:
Itse ajelen Xli varustelulla jossa on kuljettajan airbag, abs, sähköikkunat, sumuvalot ja ilmastointi.
Hieman ihmetyttää, että Xli on perus.Sulla on varmaan Elegance-malli tai sitten on otettu paljon varusteita uutena. Ilmastointia ja sumareita ei ollut missään vakiona, mutta usein juuri Elegancen yhteydessä ne on ostettu. Esim. tuon Elegancen rekisteriotteessa on XLI, vaikka versio on "paranneltu".
Aivan "karvalakin" XLI:n tunnistaa siitä, että sähköikkunoita ei ole yhdessäkään ikkunassa ja puskurit ovat kokonaan mustat. Faceliftin jälkeen 96- absit ja etubägit tulivat myös perusmalliin vakioksi.
Huippumallissa eli GLI:ssä ei ole GSI:tä enemmän kaiketi kuin sähköikkunat myös takana sekä lämmitettävä tuulilasin alalaita. - kun taas
jotakin... kirjoitti:
Sulla on varmaan Elegance-malli tai sitten on otettu paljon varusteita uutena. Ilmastointia ja sumareita ei ollut missään vakiona, mutta usein juuri Elegancen yhteydessä ne on ostettu. Esim. tuon Elegancen rekisteriotteessa on XLI, vaikka versio on "paranneltu".
Aivan "karvalakin" XLI:n tunnistaa siitä, että sähköikkunoita ei ole yhdessäkään ikkunassa ja puskurit ovat kokonaan mustat. Faceliftin jälkeen 96- absit ja etubägit tulivat myös perusmalliin vakioksi.
Huippumallissa eli GLI:ssä ei ole GSI:tä enemmän kaiketi kuin sähköikkunat myös takana sekä lämmitettävä tuulilasin alalaita.minulla 1.8 -97 GLI, mutta vain edessä sähköikkunat. Ei siis takana!
- 1.8GLi uutena ostanut
kun taas kirjoitti:
minulla 1.8 -97 GLI, mutta vain edessä sähköikkunat. Ei siis takana!
Kyllä. GLi oli varustelultaan huippumalli, mutta 1.8 GLi:ssä ja 2.0 GL:issä on kaksi eroa: jälkimmäisessä oli myös takana sähkölasit ja myös takaovissa kaiutinpaikat. Muilta osin myös 1.8 GLi oli huippumalli: lämmitettävä tuulilasi, kartanlukuvalot & silmälasikotelo katossa jne.
- GSi
Itselläni Carina E 1,8 GSi, jossa varusteina:
-kiekkamittari
-airbagit edessä
-abs
-sähkölasit edessä, sähköpeilit
-plyyshipenkit
-korinväriset peilit, etumaski, puskurit ja oven kahvat
eli oikeastaan ihan perusvarustusta. Mikä lienee sitä "GSi":tä? - kuarina
Itselläni Carina E 1,6 GLI vm94, jossa varusteina:
-kiekkamittari
-tuulilasinlämmitin
-ilmastointi
-sähkölasit edessä ja takana, sähköpeilit
-plyyshipenkit
-korinväriset peilit, puskurit ja oven kahvat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan75928Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.63653- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9516Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 24505
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421