PASKAPÄÄ HEI!

...

ELVIS OLI MUSIIKIN KUNINGAS! LOI KOKO POPKULTTUURIN PARKERIN KANSSA!

BERRYT SUN MUUT JOUTOMIEHET OVAT TÄMÄN ITSEKIN MYÖNTÄNEET!

OLET VAIN KATEELLINEN PASKA, JOKA JOUTAISI HIRTEEN!

3

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • argumentteja

      Sori, mut musiikin kuningas on pikkasen liian kornia jopa Elvis-fanilta. Ensimmäinen massahysteerian aiheuttajahan se oli ja kova esiintyjä, Elvis ITSE ei juurikaan edes tehnyt mitään musiikkinsa eteen ja Elvarin musiikki ei ollut mullistavaa. Kuten sanottu, rock oli keksitty jo aiemmin. Elvis on kyllä merkittävä siinä mielessä, että hänestä se nuorten massakulttuuri käytännössä alkoi. Musiikillisesti jäbä ei merkannut juuri mitään.

      • ...

        Kuten jo sanoin Elvis on popkulttuurin ja musiikin luoja ja kuten tiedämme kaikki musiikki on omalla tavalla poppia!

        Mene hirteen iiskotti

        Elvis on musiikin jumala, se ei riipu asiaan mitenkään tekikö Elvis itse musiikkia vai ei!


      • bvbv
        ... kirjoitti:

        Kuten jo sanoin Elvis on popkulttuurin ja musiikin luoja ja kuten tiedämme kaikki musiikki on omalla tavalla poppia!

        Mene hirteen iiskotti

        Elvis on musiikin jumala, se ei riipu asiaan mitenkään tekikö Elvis itse musiikkia vai ei!

        "Kuten jo sanoin Elvis on popkulttuurin ja musiikin luoja ja kuten tiedämme kaikki musiikki on omalla tavalla poppia!"

        Voi dorka, onhan sitä olemassa muutakin musiikkia kuin populaarimusiikki! Klassista, oopperaa, musikaaleja, virsiä, kansanlauluja jne. Ja mitä länsimaiseen populaarimusiikkiin tulee, niin Elvis on VAIN yksi merkkitekijä siinä, ja mitä taas Elviksen merkittävyyteen tulee, niin se nimenomaan oli ensisijaisesti kulttuurinen ilmiö: rockmusiikista tuli nuorisokulttuurissa olennainen osanen, hysteriaa syntyi tyttöjen keskuudessa ja muidenkin = nykyaikainen popkulttuuri sai alkunsa. Musiikillisesti on olemassa PALJON merkittävämpiä, parempia, suurempia ja hienompia juttuja kuin E. Presley.

        "Kuten jo sanoin Elvis on popkulttuurin ja musiikin luoja ja kuten tiedämme kaikki musiikki on omalla tavalla poppia! "


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe