Tyttöystävän kans oltais menossa 05.11. Missä siellä parhaat iltariennot, millä rannalla, tai missä baarissa?
Vastaukset 2
- on tullut käytyä
Jos tykkäät tanssia turistien ja paikallisten prostituoitujen kanssa, niin mene Playa el Aqualle, mutta jos haluat kunnon mestoihin, niin mene Señor Frog's tai La Terraza -nimisiin paikkoihin. Molemmat löytyvät Porlamarista. Myös Kamy Beach on hyvä paikka, mutta se on niin suuri, että ota etukäteen selvää, että on sellainen ilta, kun väkeä on paljon. Muuten siellä on tylsää.
- Robin Hood
Siellä ei minusta ole oikein mitään menomestoja. (siis Islalla) Muuten erittäin upea saari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459