Rakastuin Thai-naiseen

J0rma

Moi, tapasin viime reissullani uskomattoman kauniin thai-naisen pattaylla ja se oli sitten menoa kerta heitolla. Ollaan oltu nyt puolivuotta erossa, mutta palaan kahden viikon kulutta takaisin Thaimaahan. :) Tahtoisin vieda hanet rentoutumaan johonkin mukavavaan paikkaan Thaimaassa.;) En tunne maata juuri ollenkaan ja olisi kiva jos joku osaisi suositella jotain kivaa paikkaa....

38

14967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu Mustonen

      Moi Jorma. Onnea uuteen suhteeseesi. Uskoisin, että Krabi voisi olla teille sopiva paikka. Varsinkin jos kaipaatte omaa rauhaa, niin lähistöltä löytyy rauhallisia bungaloweja. Mikäli tahdot vielä vertailla Thaimaan eri aluita, niin seuraavilta sivuilta löydät tietoa ja kuvia.

      Suomenkieliset matkalusivustot Thaimaasta:

      http://www.thaimaa.suomalaisille.com

    • vaan..

      Ei, ei se rakasta sinua, vaikka sinä niin luulisitkin. Se vain tienaa.

    • hyi helve...

      kuinka monta poikakaveri hänellä on ollut 6 kk aikana? Minä veikkaan 300...500 kaveria joilla kaikilla sydän jäänyt aasiaan...ota kuule suomalainen nainen, ja sellainen joka ei kelpaa muille.

      • heikun keikun

        Kenties tämä pattayan tapauksella niitä poikakavereita varmaan onkin, mut on sieläkin ihan tavallisakin tyttösiä...

        Sinä voit pätäyttää sen suomiversion kanssa vihille, ei siinä mitään ja toi aloittaja taas sen Pattayan tapauksen kanssa.

        Mut pointtina sinullekin, et itselläni on naisystävä Aasian suunnalta, mut ei Thaimaasta. Valkoisen miehen on nähnyt webbikamerasta tai tv:stä ja noin muutenkin on työssäkäyvä perhetuttu.

        Jahka neiti joskus tuossa kadulla Suomessa kulkee niin hituse kuitenkin respectiä, ettei tule turhaan nenu kipiäksi;)


      • Århi

        jota The Aki on pannut junan vessassa?...en näe muuta eroa kuin, toisen on pakko tehdä elääkseen ja toinen elää siitä, kumpi sitten onkaan pahempi?...


    • heluna h

      jos haluat kestävän suhteen naisen kanssa, menepä koko lomasi ajaksi naisen kotiseuduille. tutustu sukuun (jos suhteenne on niin vakava, että hän voi sinusta suvulle kertoa), tutustu naisen kavereihin, työpaikkaan, yleensäkin hänen elämäänsä.

      jos olet esim. kuukauden tai kauemmin matkalla, ehditte toki johonkin rentoutumaankin. niin ja jos teillä on vain kauko/seksisuhde, niin eihän se suku yms. silloinkaan ole tärkeä, joten sitten vaan johonkin peuhaamaan. muista kumi. :)

    • marakk

      Eli mulla kans pyörityksessä yksi thaikku nainen. Upee pakkaus ja tosi simpsakka. Oon aatellu pyytää suomeen käymään, mut kannattaako? Vähän arveluttaa kun on noita hierontapaikkojakin suomessa että meneekä nainen sinne töihin? Mulla olis kyllä varaa elättää kotihengetär eli ei tarttis naisen mihinkään hieromalaitokseen mennä duuniin. Tarviiko thaikuista viisumin suomeen ja kuinka kauan yhdellä kyläilyreissulla voi viipyä. Jos kaikki menee hyvin niin pyydän naista vaimoksi ja pysyvästi suomeen.

      • mies ei voi

        rajoittaa puolisonsa työssäkäyntioikeutta. On sanomattakin selvää, että Suomessa naisesi voisi paremmin, jos voisi seurustella myös maanmiestensä /-naistensa kanssa ja hyvänä miehenä sinä tietysti hänen viihtymistään tukisit, vai mitä! Sitä en tiedä, löytääkö hän täältä sellaista seuraa, joka on hyvää seuraa. Mun käsittääkseni Suomessa on vielä niin pieniä ulkomaalaispopulaatioita, että joukkoon mahtuu liian monta selkäänpuukottajaa omien joukossa. Suomen oloihin pettyneestä suurten unelmien perään lähteneestä ihmisestä voi myös huonossa seurassa kehittyä sellainen.

        Thailainen kulttuuri on yhteisökeskeinen. Sieltä riuhtaistu nainen on kovin orpo Suomessa. Ei hänelle riitä mies tai edes ydinperhe, jotta hän kokisi elävänsä täyttä elämään. Millä tavalla ajattelit tämän yksinäisyyden kompensoida?

        Vähän kuulostaa myös siltä, että suhteenne ja luottamuksesi on kovin ohut kun kuvittelet hänen heti riemusta kiljuen säntäävän hierontapaikkaan töihin...Itsekästä on myös ajatella, että hän tyytyisi pelkäksi kodinhengettäreksi (ks. edellinen kappale). Jos olet fiksu mies, otat selvää, mitä muita mahdollisuuksia hänellä voisi olla verkostoitua täällä. Jos sinulla on varaa, voit laittaa hänet hyville suomen kielen kursseille. Jos häntä kiinnostaa, voisi hän opiskella jotain alaa ja mennä töihin vaikka osapäiväisesti. Siis vähän niinkuin enemmän ihmisarvoa sille toiselle ihmiselle. Uskon, että jos sinä olet kypsä mies, kestät rinnallasi naista, joka ihmisenä kohdeltuna kukoistaa varmaan entistä upeampana ja simpsakkanampa! Suhteenne kukoistaisi myös! Mitä sinä hänenä toivoisit itseltäsi???


      • edelliseen...

        jos haluat, että suhteestanne tulee syvällinen 2 ihmisen suhde, niin kannattaa investoida thai-kielen kursseihin. Yhteydenpito sukulaisten kanssa siellä ja ehkä naisen tulevien ystävien kanssa Suomessa rikastuu varmasti kun tavoitat ihan toisenlaisia ulottuvuuksia toisen olemuksesta, kuin kömpelöllä englannilla tai selkosuomella! Eiks ni!


      • tiktok

        Suomessa asuu lehtitiedon mukaan noin 4000 thaimaalaista joista 80% naisia. Suurin osa naisista on tullut Suomeen avioliittoon. Hierontapaikkoja löytyy jokaisesta tuppukylästä ja osa näistä naiduista thai-vaimoista työskentelee niissä "hierojina". Lähes kaikissa näissä paikoissa tarjotaan "hieronnan" lisäksi myös seksiä.
        En ymmärrä miten kukaan suomalainen mies voi hyväksyä thai-vaimoltaan tuollaista, vai onko kyse siitä, että ajatellaan, jotta ei se tavara siitä pahene vaikka joku muukin välillä höylää vaimoa?


      • vaimoista on
        tiktok kirjoitti:

        Suomessa asuu lehtitiedon mukaan noin 4000 thaimaalaista joista 80% naisia. Suurin osa naisista on tullut Suomeen avioliittoon. Hierontapaikkoja löytyy jokaisesta tuppukylästä ja osa näistä naiduista thai-vaimoista työskentelee niissä "hierojina". Lähes kaikissa näissä paikoissa tarjotaan "hieronnan" lisäksi myös seksiä.
        En ymmärrä miten kukaan suomalainen mies voi hyväksyä thai-vaimoltaan tuollaista, vai onko kyse siitä, että ajatellaan, jotta ei se tavara siitä pahene vaikka joku muukin välillä höylää vaimoa?

        paennut suomalaista miestään ja aviohelvettiään? Faktaa on myös se, että moni tänne tuotu thainainen pidetään Suomessa tiukasti yhteiskunnan ulkopuolella niin, ettei hän tiedä, ettei Suomen lakien mukaan naista saa avioliitossa raiskata tai pahoinpidellä ja että hänellä eron ottaessaan olisi joku mahdollisuus saada lastensa huoltajuus. Moni nainen on avioeron sattuessa myös menettänyt kasvonsa sukuunsa nähden eikä hänellä ole mitään palaamista takaisin Thaimaahan. Hankalaksi lähtemisen saattaa tehdä sen, jos lapsen/lapset sitten joutuisi jättämään tänne. Pienempänä pahana voi tällaisessa tilanteessa tuntua hieromalaitoksessa työskentely. Miten thainaiset voivat ja miksi heidän pitäisi voida hyväksyä tällainen käytös suomalaisilta miehiltä?!


      • hehehheheh
        vaimoista on kirjoitti:

        paennut suomalaista miestään ja aviohelvettiään? Faktaa on myös se, että moni tänne tuotu thainainen pidetään Suomessa tiukasti yhteiskunnan ulkopuolella niin, ettei hän tiedä, ettei Suomen lakien mukaan naista saa avioliitossa raiskata tai pahoinpidellä ja että hänellä eron ottaessaan olisi joku mahdollisuus saada lastensa huoltajuus. Moni nainen on avioeron sattuessa myös menettänyt kasvonsa sukuunsa nähden eikä hänellä ole mitään palaamista takaisin Thaimaahan. Hankalaksi lähtemisen saattaa tehdä sen, jos lapsen/lapset sitten joutuisi jättämään tänne. Pienempänä pahana voi tällaisessa tilanteessa tuntua hieromalaitoksessa työskentely. Miten thainaiset voivat ja miksi heidän pitäisi voida hyväksyä tällainen käytös suomalaisilta miehiltä?!

        sun faktatietosi perustuu oman hanurisi ääneen...

        3 % Aasialaisista työskentelee Suomessa prostitoituina, taassen, kun Suomalaisten prostitoiutjen määrästä 70% on Suomalaisia naisia..

        Mitä noihin musta tuntuu tunetmuksiin, mitä niissä perheissä on sisällä, ei viitsi vaivautua kommentoimaan, muuten, kuin terveeltähän toi Suomalainen perhe näyttää vai mitä;) Viitataan tällä nyt sitten tavallisten virtasten perhetragediaan missä veli tappois siskot..Turha heittää paskaa toisten pesään, kun oma pesä haisee pahemmalta.


      • ei siitä haittaa ole

        Taikku-nainen on suuri kysymysmerkki suomalaiselle miehelle. Vietin muutaman kuukauden taikuissa Pattayalla ja muualla.
        Tuliaisina Suomeen oli edustavan näköinen
        ihan tavallinen taikku. Vaikka nyt tytöllä on omat kuvionsa, en mitenkään voi moittia hänen kanssaan viettämiäni vuosia. Hän oli todellinen nainen ja on vieläkin. Ei ole mitään suuria henkisiä vaikeuksia hänen vuokseen. Ihailen häntä vieläkin ja vanha suolainen janottaa joskus. Ja mikä parasta voin sammuttaa janoni
        lähes aina kun se yllättää. Kaikessa ystävyydessä.


      • faktatiedot perustuu?
        hehehheheh kirjoitti:

        sun faktatietosi perustuu oman hanurisi ääneen...

        3 % Aasialaisista työskentelee Suomessa prostitoituina, taassen, kun Suomalaisten prostitoiutjen määrästä 70% on Suomalaisia naisia..

        Mitä noihin musta tuntuu tunetmuksiin, mitä niissä perheissä on sisällä, ei viitsi vaivautua kommentoimaan, muuten, kuin terveeltähän toi Suomalainen perhe näyttää vai mitä;) Viitataan tällä nyt sitten tavallisten virtasten perhetragediaan missä veli tappois siskot..Turha heittää paskaa toisten pesään, kun oma pesä haisee pahemmalta.

        Ammattiliittojen tilastoihin, vai?


      • ei mutta nyt repes
        faktatiedot perustuu? kirjoitti:

        Ammattiliittojen tilastoihin, vai?

        et ne perustuu ihan esim. valtakunnallisissa lehdissä olleisiin tietopihin, ym esim. poliisien ym tietoihin...

        Ja heittosi amatiliitosta, antaakin jo ymmärtää ettet sitten tiennyt mitää asiasta, kunhan vaan pienessä päässäsi olit kehittänyt teorian, joka ei kestänyt sitten edes pientä töytäisyä...

        Olit sitten nainen tai mies, niin perunakellarin kasvatti olet ja minua ei vittuakaan kiinnosta mitä ajattelet naisestani..Et elä sinä surkeata elämääsi ja minä taaperran omassani..jookos


      • Ikuinen_Skeptikko

        Thaikut on tunnettuja siitä, että ne pyörittää ja vedättää useita länkkäri miehiä ja yhtä aikaa...

        Sinunkin kullallasi on varmaan useita miehiä jotka käyvät hänen luonaan lomilla ja joihin hän sitten pitää yhteyttä, vannoo rakauttaan ja lypsää rahaa.

        Sitten kun löytyy joku oikein varakas Joe Amerikasta tai Hans Sveitsistä, niin sitten kultasi kannattaakin jo avioitua ja sinä ja muut jäätte lehdelle soittelemaan.

        Nimimerkki: Saman tarinan niin usein nähnyt...


    • matkakertomukset

      palstalta PellervoHollon kertomuksia. Luettuasi ne tiedät thaimaan, kuin omat taskusi.

    • Jalatmaassa -nainen ja suom...

      Kylläpä taas naiivi suomalaismies on niin itseään täynnä ja kuvittelee naisen odottavan vain häntä. Onko pieneen mieleen tullut se, että tuohan on elinkeino paikallisille naisille? Tyhmät turistimiehet syöttävät, juottavat, ostavat lahjoja...ja kenties jotain saavat vastapalvelukseksi - ja tätä kutsutaan rakkaudeksi. Jo on aikoihin eletty, että vielä tällä vuosituhannella joku uskoo tälläiseen pelaamiseen. No, ei muuta kuin onnea matkaan ja kannattaa ottaa hyvä tukko rahaa mukaan, pitäähän sukuakin (kenties tulevaa) muistaa...

    • höynähtänyt

      Suomipoika/mies. Moneskohan sadas olet sille? Ne tienaa kuule teillä äijillä vaan rahaa, ei muuta.

      • koettu on

        Känkkäränkkä Räpättäjästä siinä suhteessa.


      • se älikkä älähtää, johon ka...
        koettu on kirjoitti:

        Känkkäränkkä Räpättäjästä siinä suhteessa.

        Pakko onnitella upeasta sanavalinnasta sekä suomalaisen naisen puolustamisesta... Hih! Mua naurattaa varmaan ny koko päivän...


    • Kateeksi käy

      Naapurista seuraavassa talossa asuu juuri tuollainen pari, thai-rouva ja mies suomalainen. Mies kertoili, että vaimo kokkaa, pyykkää, tiskaa, siivoaa, käy kaupassa, yleensä tekee noita nykyään vanhanaikaisiksi jääneitä naisten töitä.
      Meidän olohuoneessa taas istuu hallitus, katsoen tv:tä....

      • laita kummassakaan

        tapauksessa? Mun mielestä reilu peli on paras, eli työt tasan. Neuvotteluvaraa niin, että kumpikin kertoo, mitä töitä mieluummin hoitaa, mitkä kokee tylsempinä. Nämä mainitsemasi vanhanaikaiset työt lienevät sellaisia, jotka jonkun pitää joka tapauksessa hoitaa, viime kädessä kotiapulaisen, johon useimmilla ei liene varaa tai johon eivät halua sijoittaa. Se hallitus voisi istua kahden kesken siellä olohuoneessa ja välillä taas tehdä niitä kotihommia. Molempi huonompi - siis. Parisuhteessa pitää olla epäitsekkyyttä!


      • thaivaimo

        Hei Suomessa nyt 5 vuotta olen. Minusta Suomessa on parempi kuin Thaimaassa. Mielelläni teen koti töitä ja palvella miestä. Ei tarvitse myydä seksiä. Oma mies vain on.
        Thaimaassa kaikki haluaavat naiselta seksiä, kotona pojat ja sukulaiset myös. Ja lyö myös paljon. Minulla ei isä mutta veljet. Ja jos suomalainen mies lähettä rahaa joka kuukaudessa silloin ei tarvitaan myydä seksi muille. Joskus pakko koska ei voi menettää vanha asiakas ja suomalainen voi lopettaa milloin haluaa. Siksi vielä parempi elää Suomessa ja vaimo olla. En ymärää miksi sanotaan hellan ja nyrkin välissä olen. Suomalainen mies lyö vähemän kuin thaimaalainen.


      • syö pääsi
        thaivaimo kirjoitti:

        Hei Suomessa nyt 5 vuotta olen. Minusta Suomessa on parempi kuin Thaimaassa. Mielelläni teen koti töitä ja palvella miestä. Ei tarvitse myydä seksiä. Oma mies vain on.
        Thaimaassa kaikki haluaavat naiselta seksiä, kotona pojat ja sukulaiset myös. Ja lyö myös paljon. Minulla ei isä mutta veljet. Ja jos suomalainen mies lähettä rahaa joka kuukaudessa silloin ei tarvitaan myydä seksi muille. Joskus pakko koska ei voi menettää vanha asiakas ja suomalainen voi lopettaa milloin haluaa. Siksi vielä parempi elää Suomessa ja vaimo olla. En ymärää miksi sanotaan hellan ja nyrkin välissä olen. Suomalainen mies lyö vähemän kuin thaimaalainen.

        Osaakin olla TYHMÄ ja KUVOTTAVA.

        Yritä uudelleen...


    • anjelicka

      Rahaahan se vaatii, kun vielä matkustat sinne ja viet hänet ns. rentoutumaan sinne jonnekkin, eikös hän jo ole kanssasi saanut rentoutua punkassa kanssasi lämpimässä omassa kotomaassaan? No tuo se likka tänne Suomeen ja kylmään , niin saa todella rentoutua, kun joskus pitää tehdä kunnollistakin työtä huoraamisen sijaan, onhan sekin lomaa sen sijaan, että viihdyttää länsituristia rahanhimossa omassa kotimaassaan. Täällä tulee todellinen elämä vastaan, kun pitää tehdä jotain verollista työtä, jotta pärjäisi maailmalla. Täällä sitten Suomessa , kun likka on raatanut ensin palkkansa eteen, voit viedä hänet vaikka esson baariin kahville tai nakarille. Se on luksusta, eikö? Opeta se heti Suomen tavoille äläkä esitä mitään ihmellistä prinssiä uljasta.

      • sivusta seurannut

        nepä on niin rahan ahneita tyttöjä. kun ne saa rahaa ne ostaa heti koruja kilo kaupalla heti. jos joku on käynny hieronnassa ,niin tippi tippi se on avain sana tai sinä nuuka.mulla on muutama tuttukin pitää ruokalaa kun siellä käy niin mikä on hinta niin vieläkin tppi tippi hrätkää finland..................


    • pera vaan

      Mäkin oon rakastunu thaimaalaiseen naiseen. Tavattiin viime keväänä ja ollaan meilailtu ja ens talvena oon taas menossa. On niin kova ikävä ja tää erossa olo on tuskallista. Oon aatellu pyytää naista käymään täällä suomessa jotta näkee voisko aatella että tulis tänne asumaan. Pattayalla tavattiin ja nainen on sieltä kotoisin.

      • mä vastasin

        nimimerkille "sama vika täällä". Aseta itsesi tämän naisen asemaan ja mieti mitä Sinä toivoisit.


    • Holleström

      Ota katoy. Et pety!

    • 2 kokemusta viisaampi

      molemmat pettivät.en väitä kaikkien thaineitojen tekevän niin mutta omalla kohdallani näin kävi.lähetätkö hänelle kuukausirahaa?jos teet voit olla aika varma ettet ole ainoa.jos akka hyväksyy sen ettei western unionin kautta kilahda bahteja säännöllisesti on se hieman toiveita antavaa.ja vaikka kyseessä on yksityisyyden loukkaus,jos sinulla on pätevät syyt epäillä(minulla oli) hänen makaavan muiden kanssa,tilanteen salliessa tsekkaa hänen kännykkänsä.
      itse tein niin ja ämmä ei ollut tajunnut tyhjentää outboxia,yx sms vapaasti suomennettuna"minulla on menkat mutta haluatko silti tavata"..ämmän palatessa 7/11:stä olin jo pakannut rojunsa valmiiksi ja ojensin kapsäkin ja sanoin fuck off whore ja ovi kiinni nokan edestä.

    • tuolta..
      • mites jos..

        Thaimaassa 60miljoonaa ihmistä jaei ole työtä ja sosiaalihuolto, eläkkeet ym on pois.

        Mietitään Suomeen samanlainen tilanne, eli kaikki työttömyysavustukset pois ja työttömyys huippuun, mutta turisteja tulis kuiteskin, eli mites Suomi neidot menettelis?
        Siivojana tai seksibinsestä?
        Hyvinkin mahdollistam että helppo raha kiinnostai tais löytää mies Thaimaasta, jossa olis kute meillä täällä.

        Tälläinen juttu juuri avaa totuutta, hieno artikkeli ja avaa varmaan monen ajatusmaailmaa.

        Lyckyman


      • pätäkkä3
        mites jos.. kirjoitti:

        Thaimaassa 60miljoonaa ihmistä jaei ole työtä ja sosiaalihuolto, eläkkeet ym on pois.

        Mietitään Suomeen samanlainen tilanne, eli kaikki työttömyysavustukset pois ja työttömyys huippuun, mutta turisteja tulis kuiteskin, eli mites Suomi neidot menettelis?
        Siivojana tai seksibinsestä?
        Hyvinkin mahdollistam että helppo raha kiinnostai tais löytää mies Thaimaasta, jossa olis kute meillä täällä.

        Tälläinen juttu juuri avaa totuutta, hieno artikkeli ja avaa varmaan monen ajatusmaailmaa.

        Lyckyman

        Taas lähdössä thaikkuihin kaverin viiskymppisii juhlimaan. Toivottavasti entinen kimuli vielä odottaa. Meillä vissiin outo liitto, kun vaimo ei estä mua lähtemästä eikä tenttaa mitä teen ja kenen kans?


    • Peedo

      Olen itse ollut nyt 7 vuotta thainaisen kanssa , joista 4 vuotta naimisissa .Vaimoni käy töissä ja maksaa yhteiskunnalle veronsa . Hän myös opiskelee suomenkieltä koulussa . Meillä kotityöt jaetaan tasan , yhteisiä harrastuksia on myös liikunnan saralla , samoin lomat vietämme yhdessä . Kaikki rullaa tällä hetkellä hyvin , mutta se ei ole aina ollut niin . Alussa meillä oli suuriakin ristiriitoja ja kulttuurisia yhteentörmäyksiä , mutta kaikesta on selvitty ja kulttuuri-erot setvitty . Vinkiksi näille herroille jotka haluavat omat katoyt tai naisensa sieltä tuoda , varautukaa puolisonne elättämiseen useallekin vuodelle . Te tuskin löydätte baarien nurkilta notkuvista henkilöistä mitään yliopistotason koulutettua puolisoa , joka saisi heti töitä suomesta . Englannin kieli heiltä kenties juuri ja juuri sujuu , mutta kaikessa muussa tietämyksessä löytyy varmasti toivomisen varaa . Kuten moni täällä on maininnutkin , niin kullan ja rahan perään he kyllä ymmärtävät . Kantaako tällainen suhde sitten pitkälle , jos ja kun tuotte puolisonne suomeen ? Ennemmin tai myöhemmin raha tulee puheeksi suhteessanne , ellette tee sitä selväksi heti suhteenne alkupuolella . Samoin on nämä sukulaissuhteet , paljonko pitää maksaa ja kenelle ? Kuinka monta suuta teillä jää ruokittavaksi thaimaan päähän ? Parisuhde ja avioliitto on aina kahden kauppa ja näissä piireissä siitä haluavat hyötyä myös sukulaiset . On varmasti hauskaa viettää aikaansa katoyn kanssa , mutta voisitko todella ajatella meneväsi hänen kanssaan naimisiin ja elää suomessa ilman ongelmia ? Jos ja kun kaikki menisikin hyvin paperisodan ja sukulaisten puolella , miten elo suomen päässä onnistuu ? Elämme kohtuullisen jäyhässä kulttuurissa , jonka ongelmat tulisivat eteenne ennemmin tai myöhemmin . Kenties katoyn kanssa kannattaisi solmia liitto thaimaassa ja jäädä sinne itsekin asustelemaan ? Anteeksi ja kiitos näistä vuodatuksista .

      • voi tsäkäkin käydä

        Kuinka helvetin pallopäitä voivat suomalaiset olla kuvitellessaan saavansa Pattayan matkaltaan "sen ainoan todellisen koko maailmassa"?

        En missään tapauksessa halua mollata tyttöjä jotka ansaitsevat elämisensä ja usein koko suvun ylläpidon huoraamisella, itselläni on lähes 15 viimeistä vuotta ollut vain ja ainostaan sellainen tyttöystävä.

        Mollaan vain niitä saatanan sinisilmäisiä teikäläisiä, joilla ei ole hajuakaan siitä, mihin ennalta tuntemattoman tilanne voi johtaa.

        Mene ensimmäistä kertaa Thaimaahan, rakastu järjettömästi siihen itseään kenelle tahansa myyvään tyttöön, siihen jolle useat muut lähettävät kuukausittain rahaa ja jonka tapasit ensimmäisenä päivänä ensimmäisellä Thaimaan reissullasi ja olet mennyttä miestä.

        EI näin vaan...

        Käy maassa ainakin muutamia kertoja, älä välttämättä kuuntele ns. vanhoja konkareita, mutta älä nyt perkele haksahda jokaiseen kusetukseen. Niitä kusetuksia on se maa TÄYNNÄ!

        Koetin useita kertoja opastaa maanmiehiäni asiassa asuessani Thaimaassa monen monta vuotta. Lopetin sen kun 99% kaikista joille koetin varovasti vasta kolmantena päivänä kertoa, että "muuten, tiedätkö että tuo tyttöystäväsi on mies"?

        Saaatanan apinat suuttuivat, joten lopetin auttamisen siihen.

        Kuinka perkeleen monta kertaa hain jonkun kusetettavan falangi-suomalaisen ulos Pattayan poliisiputkasta, sillä seurauksella, että minä lopulta olinkin se, joka oli koettanut heitä rahastaa!!

        Menkää vittuun saatanan äpärät jos ei maailma opeta, MINÄ opetan!


      • lisää esimerkkejä
        voi tsäkäkin käydä kirjoitti:

        Kuinka helvetin pallopäitä voivat suomalaiset olla kuvitellessaan saavansa Pattayan matkaltaan "sen ainoan todellisen koko maailmassa"?

        En missään tapauksessa halua mollata tyttöjä jotka ansaitsevat elämisensä ja usein koko suvun ylläpidon huoraamisella, itselläni on lähes 15 viimeistä vuotta ollut vain ja ainostaan sellainen tyttöystävä.

        Mollaan vain niitä saatanan sinisilmäisiä teikäläisiä, joilla ei ole hajuakaan siitä, mihin ennalta tuntemattoman tilanne voi johtaa.

        Mene ensimmäistä kertaa Thaimaahan, rakastu järjettömästi siihen itseään kenelle tahansa myyvään tyttöön, siihen jolle useat muut lähettävät kuukausittain rahaa ja jonka tapasit ensimmäisenä päivänä ensimmäisellä Thaimaan reissullasi ja olet mennyttä miestä.

        EI näin vaan...

        Käy maassa ainakin muutamia kertoja, älä välttämättä kuuntele ns. vanhoja konkareita, mutta älä nyt perkele haksahda jokaiseen kusetukseen. Niitä kusetuksia on se maa TÄYNNÄ!

        Koetin useita kertoja opastaa maanmiehiäni asiassa asuessani Thaimaassa monen monta vuotta. Lopetin sen kun 99% kaikista joille koetin varovasti vasta kolmantena päivänä kertoa, että "muuten, tiedätkö että tuo tyttöystäväsi on mies"?

        Saaatanan apinat suuttuivat, joten lopetin auttamisen siihen.

        Kuinka perkeleen monta kertaa hain jonkun kusetettavan falangi-suomalaisen ulos Pattayan poliisiputkasta, sillä seurauksella, että minä lopulta olinkin se, joka oli koettanut heitä rahastaa!!

        Menkää vittuun saatanan äpärät jos ei maailma opeta, MINÄ opetan!

        Vaimoni on kaukoidästä ja olen ollut naimisissa 17 vuotta, asunut pitkään idässä, nyt viime 3 vuotta suomessa. Ehkä taas jossain vaiheessa on muutto edessä, kun lapset kasvavat. Kotityöt jaetan tasan, eletään niin kuin muutkin. Ei mitään isompaa kulttuuriongelmaa koskaan, aika normaalia perhe-elämää. Tunne useita muita vastaavia tapauksia. Molempien sukuun ja ystäviin on hyvät suhteet.


      • arjalaista sen olla pitää
        lisää esimerkkejä kirjoitti:

        Vaimoni on kaukoidästä ja olen ollut naimisissa 17 vuotta, asunut pitkään idässä, nyt viime 3 vuotta suomessa. Ehkä taas jossain vaiheessa on muutto edessä, kun lapset kasvavat. Kotityöt jaetan tasan, eletään niin kuin muutkin. Ei mitään isompaa kulttuuriongelmaa koskaan, aika normaalia perhe-elämää. Tunne useita muita vastaavia tapauksia. Molempien sukuun ja ystäviin on hyvät suhteet.

        kunnnon vaimon saapi ehkä..kuten suomestakin... mutta erilaiset niillä on perimät . entäs lasten äitinä. mutta kyllä moni mies panopuuksi sen vain ottaa kun pieni ja tiukka on muotia. taimaahan naimahan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe