... rangaistus kuin muillekin jotka tekee sopimatonta BB:ssä.
Potku persauksiin. Onhan hän jo niin monta kertaa sitä tarjonnut.
Oikeutta haetaan parastaikaa oikeussalissa BB-talon tapahtumista.
Asukkaat ovat sekopäitä tällähetkellä. Pasmat meni sekaisin kun Martina saapui. Ilmassa kateutta ja kaunaa. Nyt alkaa tulemaan todelliset luonteet kullakin esille.
Ihan katsomisen arvoista;)
Timolle samanlainen...
6
663
Vastaukset
- julkisesti !!!!!!!!
Jep. Syyte herjauksesta/kunnianloukkauksesta.
Timoa kävi raivostuttamaan kun hän huomasi että Martina nauraa hänelle.
Timo suuttu ihan tajuttomasti ku tajus että Martina ei pitänyt häntä minkään arvoisena. Kova kolhu itsetunnolle ja alkoi huorittelu.
Kyllä pojan naama valahti valkoiseksi kun tajusi että meni loukkaamaan toisen kunniaa julkisesti.
Ja sitten rupes vielä vetoamaan että "mä vaan oon tällanen bu-huu".
Voi jumalauta - Nyt oikeusjuttu kehiin ja pian.- Ameriikan malliin
Kyllä on mennyt typeräksi tämän päivän touhu kun yhdestä sanasta ollaan jo vetämässä miestä oikeuteen. Ihan niinkuin maailmassa ei tapahtuisi OIKEESTI pahoja asioita tarpeeksi. Murhaajat ja raiskaajat pääsevät sakoilla ja ehdollisella, rumasti sanomisesta saa linnaa..
AI MUTTA VOI EI, MINKÄ TEIN, NYT MUT VARMAAN VEDETÄÄN OIKEUTEEN KIRJOITTAMASTANI!! EIIH.. - prinsessaksi
Kuka älykkö sanoikaan talossa: "Jos joku ei pidä mun mielipiteestä, niin se on sen ongelma!"
- olet sokea
Timohan vain nauroi Martinan tyhmyydelle. :D
- Jukka
Timo vaan sanoi miten asiat on. Kaikkihan kuitenkin muistaa millä Marttina pyrki julkisuuteen.
- fittaL
Timolla on oikeus mielipiteeseen. Jos mielipide on ongelma, niin se ei ole Timon ongelma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122169Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702023Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076