Pienenä poikana muistan yhä, kun leikin pihalla, tai sitten syystä tai toisesta olin koiran kopin edessä, noin ehkä 5 metrin päässä. Koppi sijaitsi metsän reunalla. Näin kuinka metsästä tuli kohti, lähelleni sellainen noin 2 metriä pitkä olento, jolla oli musta nahkatakki ja punaiset leveähköt, pulleat lahkeet, kuin sortsit, sellaiset punaiset ja olennolla oli ruskea pieni pää, eikä muistaakseni silmiä ollenkaan. Puheisiini se ei reagoinut mitenkään ja oli vähän niin kun tummaihoisen koripallopelaajaa jotenkin oudosti muistuttava, mutta ei selvästikään ollut ihminen.
Luulen, että kyseessä on ollut jokin alemman tason olento, kuten peikot jne, mutta kait se oli jokin muu olento kuin peikko, tai maahinen tms, mikähän?
Outo olento?...
10
1270
Vastaukset
- HALO III
Oisko ollu Kisse Häkkinen, kuvaus sopii jotenkin siihen?
- ei muuta tartte
jos se oli
a) Dennis Rodman
b) rämehomo (2m, myös 5m olemassa)
c) helvetin enkeli (se mopokerholainen)
d) halvatun pappa (se motoristijengiläinen)
e) mielikuvitusta
f) röllipeikko menossa diskoon
g) tonttu tripillä - Pikku piru
Möhköfantti tai sitten Jagulaari
- efelantti,
eli ronsu
- on kyl monia
efelantti, kirjoitti:
eli ronsu
voihan se olla naapurikin lapsia pelottelemassa... tai joku deeku pullonhaku reissulla...
- kaikkea nähnyt
Älä välitä noista muista, mutta oliko sinulla noihin aikoihin kuollut joku sukulainen tms. ? Oliko tämä etiäinen kauankin siinä sun luona ? Ja halusiko se pahaa sinulle, eli muistatko yhtään pelkäsitkö vai olitko rauhassamielin siinä tilanteessa ? Etiäsisä nähdesä minulle pelko tulee yleensä jälkikäteen, kun tajuan että näkemäni olento ei ollutkaan oikeasti "kukaan".
- kaikkea kuullut
Jospa tuo oli sellainen ulkomaan korispelaaja joka oli eksynyt.Oli kenties hartiat niin köyryssä kun luulit olevan ilman kunnon päätä ja katselit päälakea.Ei puhunut kun ei kerran osannut vielä sanaakaan suomea.
Kaikeksi olen huomannut ulkomaalaisia nimitettävän,tuo etiäinen on kyllä parhaimmasta päästä. - sukulaine vittu
ollu kun silmänsyöjädemoni! varokaa niitä, ne haluaa silmänne ja lihanne!
- Aloittaja
voivatko etiäiset näyttää tuolta, ei muistaakseni kuollut ketään läheistä silloin.
Jäi mainitsematta, että oli sellanen muutaman metrin päässä se olento minusta ja näytti että se yritti tulla ihan lähelleni mutta ei jostakin syystä päässyt. Samanlaisen hemmon näin myös noihin aikoihin taivaalla kävelemässä kun katselin ikkunasta ulos. Se nahkatakki oli alapuolelta sellainen hamemainen, et ne reunat silleen. Muistaakseni se oli noin 2 metriä pitkä. - tutkija56656
Aloittaja kirjoitti:
voivatko etiäiset näyttää tuolta, ei muistaakseni kuollut ketään läheistä silloin.
Jäi mainitsematta, että oli sellanen muutaman metrin päässä se olento minusta ja näytti että se yritti tulla ihan lähelleni mutta ei jostakin syystä päässyt. Samanlaisen hemmon näin myös noihin aikoihin taivaalla kävelemässä kun katselin ikkunasta ulos. Se nahkatakki oli alapuolelta sellainen hamemainen, et ne reunat silleen. Muistaakseni se oli noin 2 metriä pitkä.Voisitko kenties piirtää kuvan tuosta otuksesta ja laittaa nettiin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078