voinko nauttia yhden. onko siitä haittaa vauvalle? pullossa sanotaan ei lapsille, raskaana oleville eikä kofeiini herkille ihmisille???´Kuin se imetys sitten?
kiitoksia jos joku tietää.
imetys ja ed energiajuoma
2
436
Vastaukset
- nyt...
varmaksi pysty sanomaan, mutta ei se taida hyväksi lapselle olla. Siinä on niin paljon sitä kofeiinia ja tauriinia yms. ettei ne oikein lapselle sovi, ne kuitenkin kulkeutuvat sinne äidinmaitoon. Että jos suositellaan alle viittä kuppia kahviakin päivässä ja tässä Ed:ssä on sitä kofeiinia huomattavasti tuota enemmän, niin ei se masu sitä kestä.
Täällä näköjään tapellaan verissäpäin kaikesta "oleellisesta", että tämmöiset oikeat kysymykset jää kokonaan huomioimatta. - minä ainakin
Minä ainakin eilen yhden join. Koko raskauden ajan kärvistelin, koska teki todella paljon mieli ediä. Neuvolasta kysyin voiko juoda, sanoivat että ei kai se suositeltavaa ole suurissa määrissä ja useasti. Mutta kyllä olet yhden pullon ainakin ansainnut juoda..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110