minicrossi rekisteriin?

--------

Olisiko mahdollista rekisteroidä 125cc minicrossi mopoksi?

8

5094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taapertaja.

Ei ole. ja jos ja kun kyseessä on vielä made in China niin on kaikille paras ettei niitä tuoda liikenteeseen vaaraa aiheuttamaan itselle sekä muille.

• fillariksi?

Eikös polkupyöräksi olisi hauskempaa ja taatusti yhtä vaikeata.

• assss

mutta markkinoilta Suomestakin löytyy muutama rekisteröitävissä oleva kiinalainen 125 cc crossi tai Honda Monkey:n näköinen kevytmoottoripyörä. Vakuutus vain on helposti 400 eur/vuosi (esim. Pohjolassa, sieltä ei saa talviajalta vak. maksua pois jos on ns. seisonta-aika). Hintakin taitaa helposti ko. mp:llä olla n. 3000 euroa.

• Wanha crossari

Siis ihan oikeasti hei!
        125cc on kevytmoottoripyörä, ei mopo. Mopo on alle 50cc.
        Crossipyörä ei ole tieliikenteeseen kelvollinen ilman suuria muutoksia jotka tulevat maksamaan tyyppikatsastuksineen ja muutoksien kanssa enemmän kuin tieliikenteeseen myytävä mopo tai kevari.

Laita Airamin fillarilamppu teipillä kiinni stongaan ja punanen vilkkuledi taakse niin voit leikkiä et se on laillinen tieliikenteeseen, toki rajoita leikki vain yksityisalueelle. Kypärään vielä otsalamppu, niin sulla on melkeen pitkätkin.

• Wanha crossari
        Wanha crossari kirjoitti:

Siis ihan oikeasti hei!
        125cc on kevytmoottoripyörä, ei mopo. Mopo on alle 50cc.
        Crossipyörä ei ole tieliikenteeseen kelvollinen ilman suuria muutoksia jotka tulevat maksamaan tyyppikatsastuksineen ja muutoksien kanssa enemmän kuin tieliikenteeseen myytävä mopo tai kevari.

Laita Airamin fillarilamppu teipillä kiinni stongaan ja punanen vilkkuledi taakse niin voit leikkiä et se on laillinen tieliikenteeseen, toki rajoita leikki vain yksityisalueelle. Kypärään vielä otsalamppu, niin sulla on melkeen pitkätkin.

Tieliikenteeseen rekisteröityä ajoneuvoa (esim mopo tai mp) ei saa vakuutuksista pois millään muulla kuin poistamalla se rekisteristä, se tapahtuu viemällä kilvet esim katsastuskonttorille. Seisonta-ajan vakuutus ei maksa mitään tai minimaalisen vähän.

• .......

125cc Monkey maksaa 1390€.

• pelle

ajakaa ilmankilpiä jos munaa on

• Crossiailija

Pelle, mäkin ajaisin mieluummin ilman kilpia koska varmaa poliisit naurais sille idealle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe