Minulla ollut käytössä Micardisplus noin kuukauden, lisäksi jo pidempään ja nyt yhdessä Micardisplussan kanssa beetasalpaajalääkitys. Tuntuu että Micardiksen käytön aikana monenlaista sivuvaikutusta, yleistä heikkouden tunnetta, ahdistunutta oloja ja valitettavasti myös heikentynytttä mieskuntoa.Nyt kyllä tuntuu että nykyinen lääkitys ei sopiva, onko kenelläkään muulla kokemusta kyseisistä lääkkeistä ja menevätkö sivuvaikutukset ajan mittaan ohi. Tarkoitus kyllä keskustella myös lääkärin kanssa asiasta lähiaikoina.
Kokemuksia
2
1594
Vastaukset
- Lurpotti
Samaa teki itselläkin ja labrakokeet osoittivat
kaikkien arvojen olevan pielessä kun puoli
vuotta tuota käytin. Lääkäri vaihtoi lääkkeet
ja arvot palasivat normaaleiksi mutta tuo
"mieskunto" ei ole vieläkään palautunut
edeltävälle tasolle. Tietty ikäkin se tekee; 44V
täynnä...kehtais vain hakea reseptin niitä taikapil-
lereitä varten. Tosin kyllä käynyt mielessä että
olisikohan testotasotkin pielessä kun niitä
ei normaalilabroissa oteta.
-SP - 58v
Ei mitään sivuvaikutuksia. Micardis verenpainelääke käytössä jo 3,5 vuotta. Sitä ennen oli Lopril yli kymmenen vuotta. Enpä ole mitään eroa huomannut. Jos jotain onkin niin eiköhän se liene jo iän tuomaa yleistä mieskunnon heikkenemistä eli "letkumpi" on kuin nuorempana. Ikääkin kun on jo tuollaiset 58 vuotta.
Hyvä konsti on sellainen että ryhtyy noihin "sensuellihommiin" vain aamuisin. Silloin on miehen seksikuntokin parhaimmillaan. Oma käytäntöni on että lauantai- tai sunnuntaiaamuisin niitä hommia tehdään kun ei ole mitään kiirettä mihinkään ja on mahdollisimman levännyt olo.
Se vaan on hieman vaikeutena kun meinaa alkukiihdytyksen jälkeen lopahtaa. Mutta kun saa homman kunnolla käyntiin niin kyllä "pikkuveli" sitten jaksaa seistä kunnolla koko aktin ajan eli vaikkapa tuollaiset 45-60 minuuttiakin. Kyllä siinä ajassa vaimokin ehtii käydä "kukkuloilla" jo moneen kertaan.
Vaan eipä sama onnistu illalla. Ei. Joko lerpahtaa jo 5 min jälkeen tai tulee väkinäinen "pikapano". Jotain hyvääkin on iän myötä tullut. Siinä missä nuorena jullina jaksoi juuri ja juuri 3-5 min pinnistellä, nyt alle puolen tunnin sessiosta tulee vain ärtyneeksi. Toisaalta olihan se viikkofrekvenssi aivan toista luokkaa silloin ennen. Joka päivä olisi voinut "höylätä" jos vain olisi saanut. Nyt jo yksikin kerta viikossa on ihan hyvä saavutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197