Kokemuksia

Micardisplussasta

Minulla ollut käytössä Micardisplus noin kuukauden, lisäksi jo pidempään ja nyt yhdessä Micardisplussan kanssa beetasalpaajalääkitys. Tuntuu että Micardiksen käytön aikana monenlaista sivuvaikutusta, yleistä heikkouden tunnetta, ahdistunutta oloja ja valitettavasti myös heikentynytttä mieskuntoa.Nyt kyllä tuntuu että nykyinen lääkitys ei sopiva, onko kenelläkään muulla kokemusta kyseisistä lääkkeistä ja menevätkö sivuvaikutukset ajan mittaan ohi. Tarkoitus kyllä keskustella myös lääkärin kanssa asiasta lähiaikoina.

2

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lurpotti

Samaa teki itselläkin ja labrakokeet osoittivat
      kaikkien arvojen olevan pielessä kun puoli
      vuotta tuota käytin. Lääkäri vaihtoi lääkkeet
      ja arvot palasivat normaaleiksi mutta tuo
      "mieskunto" ei ole vieläkään palautunut
      edeltävälle tasolle. Tietty ikäkin se tekee; 44V
      täynnä...kehtais vain hakea reseptin niitä taikapil-
      lereitä varten. Tosin kyllä käynyt mielessä että
      olisikohan testotasotkin pielessä kun niitä
      ei normaalilabroissa oteta.

-SP

• 58v

Ei mitään sivuvaikutuksia. Micardis verenpainelääke käytössä jo 3,5 vuotta. Sitä ennen oli Lopril yli kymmenen vuotta. Enpä ole mitään eroa huomannut. Jos jotain onkin niin eiköhän se liene jo iän tuomaa yleistä mieskunnon heikkenemistä eli "letkumpi" on kuin nuorempana. Ikääkin kun on jo tuollaiset 58 vuotta.

Hyvä konsti on sellainen että ryhtyy noihin "sensuellihommiin" vain aamuisin. Silloin on miehen seksikuntokin parhaimmillaan. Oma käytäntöni on että lauantai- tai sunnuntaiaamuisin niitä hommia tehdään kun ei ole mitään kiirettä mihinkään ja on mahdollisimman levännyt olo.

Se vaan on hieman vaikeutena kun meinaa alkukiihdytyksen jälkeen lopahtaa. Mutta kun saa homman kunnolla käyntiin niin kyllä "pikkuveli" sitten jaksaa seistä kunnolla koko aktin ajan eli vaikkapa tuollaiset 45-60 minuuttiakin. Kyllä siinä ajassa vaimokin ehtii käydä "kukkuloilla" jo moneen kertaan.

Vaan eipä sama onnistu illalla. Ei. Joko lerpahtaa jo 5 min jälkeen tai tulee väkinäinen "pikapano". Jotain hyvääkin on iän myötä tullut. Siinä missä nuorena jullina jaksoi juuri ja juuri 3-5 min pinnistellä, nyt alle puolen tunnin sessiosta tulee vain ärtyneeksi. Toisaalta olihan se viikkofrekvenssi aivan toista luokkaa silloin ennen. Joka päivä olisi voinut "höylätä" jos vain olisi saanut. Nyt jo yksikin kerta viikossa on ihan hyvä saavutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe