desperate housewives

En tajuu

Ostin kyseisen pelin, asensin oikein ja EI TOIMI. Kone pyytää cd ykköstä vaikka se on jo sisällä. mikään ei auta. Missä on vika? osaako kukaan sanoo??
Kiitos.

3

377

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • housewive

Mulla on ihan sama juttu!!!! ja just ku ajattelin tänne tulla sitä selvittämään...

Eli asennus onnistu ihan mutkattomasti, mutta sit ku yrittää käynnistää nii tulee ruutuun "Wrong disc inserted. Please insert the original "desperate housewives" CD1"

Myydäänkö kaupoissa sit vääriää versioita???

• täälläkin päin...

Joo eli mullaki on tuo sama peli, mutta ei ihan tuo ongelma. Mulla kyllä oikea levy sisällä ja niinpoispäin...mutta mulla lagaa kone aina yhessä ja samassa kohassa! Aina! Ku lähden sieltä Breen talolta, kun olen tutustunut niihin muihin. Tympii :l en oo päässy minnekkään siitä!! >:/

• voivitsi

lueskelin aikasempia samaan aiheeseen liittyviä ja sieltä tämmösen bongasin: (lainaa greeniä)

Buena Vistan tuki lähetti alla olevan sähköpostiviestin ja puhelinnumerosta kerrottiin että koko ensimmäinen erä on ollut siten viallinen ettei toimi kaikissa koneissa (joissa pitäisi toimia). Ohjeistivat puhelinnumerosta menemään jälleenmyyjän luo ja huolehtimaan, että saa korvaavan pelin myöhemmästä toimituserästä. Itse sain rahat takaisin kun myöhempää erää ei vielä ollut saatavilla

"It appears that your disc may be a part of a faulty production group.

You can contact the publisher of the game with following phone number for a replacement:

45 89 44 22 79

Calling this number you can get through to the accordant support employee
      between 16:00 and 19:00 o'clock (Central European Time),
      this is a Danish number."

no v'''u tosi kiva :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1386
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1147
    3. 62
      912
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      901
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      444
      847
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      671
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      73
      635
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      93
      625
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      463
      605
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      602
    Aihe