Ostin kyseisen pelin, asensin oikein ja EI TOIMI. Kone pyytää cd ykköstä vaikka se on jo sisällä. mikään ei auta. Missä on vika? osaako kukaan sanoo??
Kiitos.
desperate housewives
3
328
Vastaukset
- housewive
Mulla on ihan sama juttu!!!! ja just ku ajattelin tänne tulla sitä selvittämään...
Eli asennus onnistu ihan mutkattomasti, mutta sit ku yrittää käynnistää nii tulee ruutuun "Wrong disc inserted. Please insert the original "desperate housewives" CD1"
Myydäänkö kaupoissa sit vääriää versioita???- täälläkin päin...
Joo eli mullaki on tuo sama peli, mutta ei ihan tuo ongelma. Mulla kyllä oikea levy sisällä ja niinpoispäin...mutta mulla lagaa kone aina yhessä ja samassa kohassa! Aina! Ku lähden sieltä Breen talolta, kun olen tutustunut niihin muihin. Tympii :l en oo päässy minnekkään siitä!! >:/
- voivitsi
lueskelin aikasempia samaan aiheeseen liittyviä ja sieltä tämmösen bongasin: (lainaa greeniä)
Buena Vistan tuki lähetti alla olevan sähköpostiviestin ja puhelinnumerosta kerrottiin että koko ensimmäinen erä on ollut siten viallinen ettei toimi kaikissa koneissa (joissa pitäisi toimia). Ohjeistivat puhelinnumerosta menemään jälleenmyyjän luo ja huolehtimaan, että saa korvaavan pelin myöhemmästä toimituserästä. Itse sain rahat takaisin kun myöhempää erää ei vielä ollut saatavilla
"It appears that your disc may be a part of a faulty production group.
You can contact the publisher of the game with following phone number for a replacement:
45 89 44 22 79
Calling this number you can get through to the accordant support employee
between 16:00 and 19:00 o'clock (Central European Time),
this is a Danish number."
no v'''u tosi kiva :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038