eli kuinka vaihdetaan mopoon ohjaustanko. sen tiedän että pitää irottaa ne kaikki mikkä siinä vanhassa tangossa on kiinni mut entäs ne kahvatupet millä ne saa irti kun se toinen on liimattu kiinni ja voiko ne vanhat tupet vielä laittaa siihen uuteeen tankoon. ja millä liimalla??
Mopon ohjaustanko??
döörbi
2
3198
Vastaukset
- a_sentaja
Kyllä ne voi takaisin laittaa, irroittaessa työnnät pienen ruuvarin tai naulan tupen ja stongan väliin, suihkautat silikonia sinne ja pyöräytät tupen irti. mp liikkeet myy erikseen ns tuppiliimaa, mutta kyllä se pysyy muutenkin jos tanko ja tuppi on puhtaat, sitten sen voi varmistaa ns lukituslangalla,, eikä pyöri ympyrää..:)
- moikkavaan
jos ei osaa vaihtaa tankoa mopoon nii saa olla niin uuno että huhhuh :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803