Kysympä tyhmää kysymystä.. Retkiseurueen miehet manailee pitkää housupakkoa illallisella Le Coco Beachillä (ja monessa muussa hotellissa sama suositus). Millaiset pitkät housut käy? Verskat, farkut, rennot kesähousut vai oikeen suorat housut? Lisäksi kysyisin, miten helposti siellä iskee mahatauti? Mitkä ruuat olisi saarella ehdottomasti hyviä maistaa? Mitä hyvää saarella on ja mitä mahdollisesti miinusta. Odotellaan unelmalomaa maaliskuussa, joten toivottavasti odotus palkitaan :)
Miesten pitkät housut illallisella?
5
3605
Vastaukset
- niin paljon
väliä ole minkälaiset pitkät housut on , hieman tietysti vaikuttaa minkätasoinen ravintola, mutta itse olen käyttänyt tuollaisia ohuita jatkolahjehousuja, joiden lahkeet menee helposti taskuun ja saa liitettyä vetoketjulla, jopa 3 eri mittaan.
jo polven alle menevät housut yleensä riittävät, eli lähinnä kesähousut ovat käyttökelpoiset, mutta farkutkin käy.
ja kun hieman antaa juomarahoja, niin housut unohtuu tarjoilijoiltakin.
paras ruoka on mielestäni paikalllinen palapaistin tyylinen lihapata, jossa on eri lihoja, todella maukasta, eikä mitään hirveän mausteista, samoin kaloista löytyy herkullisia aterioita.
jaa, yksi herkullinen tuli vielä mieleen, eli hummeri, tosin kokista riippu onko se hyvää vai herkullista, grillattuna itse pidin siitä todella - että etelä-euroopassa
saattaa saada helpommin ripulin, kuin mauritiuksella, mutta jos se sattuu iskemään, niin imodiumia huiviin ja vaiva on nopeasti ohi, samoin paikallliset lääkärit tietävät ropit tuohon tautiin.
miinuksena voin sanoa, että kun ronkeli olen ruuankin suhteen, niin uiminen meressä tuo suolaista vettä suuhun, eikä se maistu hyvältä : )
mutta pastillilla siitä pääsee, itärannalla tuulee lähes koko ajan, hotelleissa on jopa kallista, viina maksaa lähes suomen hinnoissa , kaupassa taas suunilleen tallinnan hinnoissa- kllkslksk
Immodium vaan ei auta tautiin yhtään mitään. Sen tarkoituksena on rauhoitaa suolen toimintaa. Eli selkeästi sanottuna vähentää "pumppausliikettä", jolloin pöpöt säilyy paremmin tallessa... Se on lähinnä tarkoitettu otettavaksi esim. silloin, kun on pakko matkustaa pois WC-pöntön ulottumattomiin.
- kake4
Kyseisessä hotelissa ei ollut mitään housupakkoa. Itse käytin noin polviin asti ulottuvia shortseja.
Ei mitään vatsaoireita. Suosittelen tekemään katamaraanipurjehduksen ile de Cerfille. Hotellilta saa hyviä reissuja White sand toursilta. - Nimetön
Meillä ei kahden viikon lomalla ollut vatsaongelmia, ainoastaan yhtenä päivänä, kun tuli ostettua jäätelöautosta pehmis-jäätelö, se sai vatsan sekaisin. Paikallinen ruoka on todella hyvää, varsinkin tuore kala, jota ainakin meidän hotellissa oli joka päivä tarjolla. Samoin hummeri ja mustekala olivat hyvää! Myös tuore ananas oli jotain taivaallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384