Mielestäni söpöin pokemon on ehdottomasti
Psyduck!!!! Se on ihana. Mun lempipoket on:
Psyduck, Arcanine, Magikarp, Ninetales, Jolteon,
Kabutops, Misdreavous, Houndour, Umbreon, Lugia
ja Kakureon
Söpöin pokemon...
25
967
Vastaukset
- Poketsu
Ei Psyduck mikään söpö oo! Se on hirvee! Psy ai
ai! Vulpix on söpöin! Samoin Togepi. Mikä on
Kakureon? Kysyn vaan...- Psyduck
Mun mielestä Psyduck on söpö. Kakureon on yksi
niitä pokeja Celebin jälkeen. Niitä on myös
Luriluri ja vielä kolmas, jonka nimeä en muista. - Toinen Psyduck
Psyduck kirjoitti:
Mun mielestä Psyduck on söpö. Kakureon on yksi
niitä pokeja Celebin jälkeen. Niitä on myös
Luriluri ja vielä kolmas, jonka nimeä en muista.Psyduck on söpö! Psyduck on oikeessa. Se on
ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Psyduck rulez! - Cartana
Toinen Psyduck kirjoitti:
Psyduck on söpö! Psyduck on oikeessa. Se on
ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Psyduck rulez!Lugia on kaikista söpöin pokemon!!!!!!! Ja myös
paras! - SilverGold
Cartana kirjoitti:
Lugia on kaikista söpöin pokemon!!!!!!! Ja myös
paras!Ei lugia ole paras pokemon! Ei kukaan ole
todistanut sitä! Paitsi, että se voisi olla mutta
luultavasti paras pokemon on yksi
legendaarikoirista eli Suicine, Entei tai Raikou.
Onko joku muuten nähny Pokemon3 elokuvaa?
Jigglypuff rulaa! - Mew
SilverGold kirjoitti:
Ei lugia ole paras pokemon! Ei kukaan ole
todistanut sitä! Paitsi, että se voisi olla mutta
luultavasti paras pokemon on yksi
legendaarikoirista eli Suicine, Entei tai Raikou.
Onko joku muuten nähny Pokemon3 elokuvaa?
Jigglypuff rulaa!Oon nähny Pokemon3 elokuvan. Entei on kyllä
mahtava. Se Molly on ihan sairaan ärsyttävä kun
se vinkuu silleen. "Mama, Papa. Älkää menkö
pois!" Jäkäjäkä... Oli se ihan hyvä mutta eka oli
paras. Se missä on Mewtwo ja Mew. - SILVER
Mew kirjoitti:
Oon nähny Pokemon3 elokuvan. Entei on kyllä
mahtava. Se Molly on ihan sairaan ärsyttävä kun
se vinkuu silleen. "Mama, Papa. Älkää menkö
pois!" Jäkäjäkä... Oli se ihan hyvä mutta eka oli
paras. Se missä on Mewtwo ja Mew.Nähy ja TEDDIURSA ON SÖPÖ.
- Suicune
ovat tietty!!
Vulpix,Suicune,Meganium,Lugia,Espeon,Vaporeon,
Eevee,Rapidash,Growlithe,Mew,Charmaleon,Totodile,
Pikachu,zapdos,Lapras,Dragonair,Persian,Goldeen,
Chikorita,Cyndaquil...ym.
musta melkein kaikki poket on söpöjä,mut tosa oli
musta söpöimmät ^_^ - Dark Muk
Tuossa on ihan hyvä mielipide. Mutta itse
sanoisin että ilman muuta söpöin pokemon on Arbok.- Dark Muk
On myös olemassa sellaisiakin, jotka ovat
kauniita mutta eivät söpöjä. Esimerkkeinä
Articuno, Ninetales ja Suicune.
- Umbreon87
... on Umbreon, Charizard, Gyarados, Wigglytuff,
Alakazam, Dragonite, Arbok ja Koffing. - ~Espeon~
Söpöin?
No, tämähän on tietysti täysi mielipidekysymys,
mutta en oikeastaan tiedä mikä minusta olisi
söpöin.. :) Kaikki Eeveen muodot ovat
suosikkejani, mutta enpä kuitenkaan ensimmäisenä
kuvaisi esim. Umbreonia söpöksi. ;) Pidän myös
Persianista, Ponytasta, Rapidashista, Dewgongista
(vaikka sillä onkin kammottava ääni) ja monista
muista. Luri Luri on suloinen. :) Hoeruko ja
monet muut ovat myös omalla humoristisella
tavallaan tosi sööttejä. Ja tätä
suosikkilistaanihan voisi jatkaa loputtomiin..
Joten lakkaampa pitkästyttämästä teitä..
~Espeon~
[email protected] - Charizardi
Mun mielestä ihanin on HIT-MON-CHAN!!!!! Seee on
iiihana! ihana! ihana! - nfdhnf
oot tyhmä
- Pikachu-fan
Pikachu on taatusti söpöin !
- Misty_
Teddiursa on söpöin
Pikachu on söpöin pokemon
- joltikki
Epäs vaan söpöin on Black and White sarjasta Joltik!
- <33
shroomish vai mikä se oli on söpöin
- pokemon
Tepig
- Jigglypuff
Jigglypuff on söpöin ja Pokémon go minun toisiksi paras 💖
- Nik0025
Tietenkin Shaymin Land Forme toiseksi söpöin on Chikorita.
- Nik0025
Tykkään myös Sylveonista mutta kyllä kaikki eeveen moudot ovat ihania.
Sylveon on tosi söpö - Anonyymi
Lickitung.
- Anonyymi
Suurinosa kettuhahmoista. Tykkäsin Eeveestä eniten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504