Söpöin pokemon...

Psyduck

Mielestäni söpöin pokemon on ehdottomasti
Psyduck!!!! Se on ihana. Mun lempipoket on:
Psyduck, Arcanine, Magikarp, Ninetales, Jolteon,
Kabutops, Misdreavous, Houndour, Umbreon, Lugia
ja Kakureon

25

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poketsu

      Ei Psyduck mikään söpö oo! Se on hirvee! Psy ai
      ai! Vulpix on söpöin! Samoin Togepi. Mikä on
      Kakureon? Kysyn vaan...

      • Psyduck

        Mun mielestä Psyduck on söpö. Kakureon on yksi
        niitä pokeja Celebin jälkeen. Niitä on myös
        Luriluri ja vielä kolmas, jonka nimeä en muista.


      • Toinen Psyduck
        Psyduck kirjoitti:

        Mun mielestä Psyduck on söpö. Kakureon on yksi
        niitä pokeja Celebin jälkeen. Niitä on myös
        Luriluri ja vielä kolmas, jonka nimeä en muista.

        Psyduck on söpö! Psyduck on oikeessa. Se on
        ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Psyduck rulez!


      • Cartana
        Toinen Psyduck kirjoitti:

        Psyduck on söpö! Psyduck on oikeessa. Se on
        ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Psyduck rulez!

        Lugia on kaikista söpöin pokemon!!!!!!! Ja myös
        paras!


      • SilverGold
        Cartana kirjoitti:

        Lugia on kaikista söpöin pokemon!!!!!!! Ja myös
        paras!

        Ei lugia ole paras pokemon! Ei kukaan ole
        todistanut sitä! Paitsi, että se voisi olla mutta
        luultavasti paras pokemon on yksi
        legendaarikoirista eli Suicine, Entei tai Raikou.
        Onko joku muuten nähny Pokemon3 elokuvaa?
        Jigglypuff rulaa!


      • Mew
        SilverGold kirjoitti:

        Ei lugia ole paras pokemon! Ei kukaan ole
        todistanut sitä! Paitsi, että se voisi olla mutta
        luultavasti paras pokemon on yksi
        legendaarikoirista eli Suicine, Entei tai Raikou.
        Onko joku muuten nähny Pokemon3 elokuvaa?
        Jigglypuff rulaa!

        Oon nähny Pokemon3 elokuvan. Entei on kyllä
        mahtava. Se Molly on ihan sairaan ärsyttävä kun
        se vinkuu silleen. "Mama, Papa. Älkää menkö
        pois!" Jäkäjäkä... Oli se ihan hyvä mutta eka oli
        paras. Se missä on Mewtwo ja Mew.


      • SILVER
        Mew kirjoitti:

        Oon nähny Pokemon3 elokuvan. Entei on kyllä
        mahtava. Se Molly on ihan sairaan ärsyttävä kun
        se vinkuu silleen. "Mama, Papa. Älkää menkö
        pois!" Jäkäjäkä... Oli se ihan hyvä mutta eka oli
        paras. Se missä on Mewtwo ja Mew.

        Nähy ja TEDDIURSA ON SÖPÖ.


    • Suicune

      ovat tietty!!

      Vulpix,Suicune,Meganium,Lugia,Espeon,Vaporeon,
      Eevee,Rapidash,Growlithe,Mew,Charmaleon,Totodile,
      Pikachu,zapdos,Lapras,Dragonair,Persian,Goldeen,
      Chikorita,Cyndaquil...ym.

      musta melkein kaikki poket on söpöjä,mut tosa oli
      musta söpöimmät ^_^

    • Dark Muk

      Tuossa on ihan hyvä mielipide. Mutta itse
      sanoisin että ilman muuta söpöin pokemon on Arbok.

      • Dark Muk

        On myös olemassa sellaisiakin, jotka ovat
        kauniita mutta eivät söpöjä. Esimerkkeinä
        Articuno, Ninetales ja Suicune.


    • Umbreon87

      ... on Umbreon, Charizard, Gyarados, Wigglytuff,
      Alakazam, Dragonite, Arbok ja Koffing.

    • ~Espeon~

      Söpöin?
      No, tämähän on tietysti täysi mielipidekysymys,
      mutta en oikeastaan tiedä mikä minusta olisi
      söpöin.. :) Kaikki Eeveen muodot ovat
      suosikkejani, mutta enpä kuitenkaan ensimmäisenä
      kuvaisi esim. Umbreonia söpöksi. ;) Pidän myös
      Persianista, Ponytasta, Rapidashista, Dewgongista
      (vaikka sillä onkin kammottava ääni) ja monista
      muista. Luri Luri on suloinen. :) Hoeruko ja
      monet muut ovat myös omalla humoristisella
      tavallaan tosi sööttejä. Ja tätä
      suosikkilistaanihan voisi jatkaa loputtomiin..
      Joten lakkaampa pitkästyttämästä teitä..

      ~Espeon~

      [email protected]

    • Charizardi

      Mun mielestä ihanin on HIT-MON-CHAN!!!!! Seee on
      iiihana! ihana! ihana!

    • nfdhnf

      oot tyhmä

    • Pikachu-fan

      Pikachu on taatusti söpöin !

    • Misty_

      Teddiursa on söpöin

    • Pikachu on söpöin pokemon

    • joltikki

      Epäs vaan söpöin on Black and White sarjasta Joltik!

    • <33

      shroomish vai mikä se oli on söpöin

    • pokemon

      Tepig

    • Jigglypuff

      Jigglypuff on söpöin ja Pokémon go minun toisiksi paras 💖

    • Nik0025

      Tietenkin Shaymin Land Forme toiseksi söpöin on Chikorita.

    • Nik0025

      Tykkään myös Sylveonista mutta kyllä kaikki eeveen moudot ovat ihania.

      Sylveon on tosi söpö

    • Anonyymi

      Lickitung.

    • Anonyymi

      Suurinosa kettuhahmoista. Tykkäsin Eeveestä eniten!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe