ASKELEEN LÄHEMPÄNÄ

♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥


Ehkä hän rakasti -

Mutta se rakkaus
ei tavoittanut minua

Hän rakasti niin monia asioita
mutta ei niin väkevästi yhtäkään
Ei se ollut rakautta
joka olisi tuntunut kouraisuna sisälläni

Hänen rakkaudentunnustuksensa
ei saanut huuliani pehmenemään
Eikä hänen soittonsa saanut
poskiani punehtumaan


Hänen pois kulkeva askeleet
toi huokauksen huulilleni


Tunsin olevani askeleen lähempänä rakkautta



♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥

12

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marin Frist

      edes suutelo saa teikäläistä .... pehmenemään?

      No, joskus on vastakappaleelle näytettävä,
      että on laitettava enemmän peliin,
      jos meinaa onnistua! :))

      Pehmeä hiutaleista aamua sinne, jonnekin. :)

      • *MURUKULTA*

        Mitä tarkoittaa 'rakastaa'? Puhutaan rakkaudesta eikä etes tiedetä mistä puhutaan.
        Ihmiset 'rakastavat' tätänykyä iiiihan kaikkea!
        Haluatko sinä olla samalla viivalla maksalaatikon kanssa? En usko
        Haluatko olla saman arvoinen koiran kanssa? En usko
        Kun vierelläsi on RAKAS, haluat olla hänelle n:o 1,
        et jossain maksalaatikon ja potkupallon välissä!
        Ja kun (jos) sitten huomaa, että on siellä jossain näitten kaikkien 'rakkauksien' välissä,
        ei huulet pehmene ei sydän syki,,siten kun ihmiselle,
        joka asettaa sinut aina ykköseksi ja sinä tiedät sen! :)
        En usko vastakappaleihin, uskon ihmiseen, kun näen sellaisen! :D

        Mukvaa nyt jo aurinkoista pvää, M_F ! *Muru vilkuttaa*


    • Oli niin ihana.
      Päivää rännnänsekaista.
      Sinne jonnekin......

      • *MURUKULTA*

        *Muru raahaa Emilija-säkkiä* Täällä ensiapua ja sympatiaa..!!!
        Nyt lopeta hyvä immeinen tai minä joudun hakeen lisää ! :))
        ..Niih, jotkut on niin 'kevyitä' rakastumisissaan, mutta ei kaikki,, ;þ Juuh! Ei!

        Aurinko paistaa, kuin kesällä ainai...tosin maa on kuurassa sieltä täältä vieläkin,,
        Siellä teillä päin vähän liukastelua.. :\
        Kieli keskelle suuta, M , kun kuljet! *Muru lähettää virtuaalihiekkasäkkejä* Juuh! :))))))


    • padme_amidala

      Tuossa sinulle 4 askelta lisää : )

      Hieno oli taas runosi. Rakkaus tulee yllättäen nurkan takaa silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kyllä silloin tosiaan huulet pehmenevät ja kouraisut tuntuvat.

      mukavaa päivänjatkoa sinulle.

      • *MURUKULTA*

        Askeleet otetaan kiitollisuudella vastaan..
        Oih! Nämä ovat todella kevyet! Kiitos! ;)))

        Tuota,, Entäs jos minulla on kermakakku sopivasti kädessä,
        kun se hyökkii nurkan takaa se Rakkaus.. :\ o-ouuu..
        No, sanon tietysti että; Onneksi Olkoon, löysit minut! ;þ Oujee!
        Ja kermalla on huuliin hyvätekevä vaikutus, se kuulemma pehmentää,,,*Muru viheltellöö* :¤

        Mukvaa syys/talvi/(jotain) pvää, padme_ ! :D


    • *Rakkaudenlahja*

      sai minut kyyneliin kun on niin sanoin kuvaamattoman kaunis ja tunteellinen!sydämellinen kiitos!

      • *MURUKULTA*

        Voi mahoton teijän kanssa! Taijan siirtyä mörkö-runoihin! :)))))
        Tämähän on iloinen runo, eikä surullinen! Hetken haikeus ehkä mutta sitten...
        Yx väärä rakkaus on pois ja tekee tilaa sille, joka rakastaa vain yhtä,
        voimalla ja väkevyydellä, kuin mitään muuta,,,
        Askel lähempänä,,anteeksi neljä, (sain padmelta 4 uutta askelta :)
        sitä oikeaa ja nyt hymyä huuliin ladyt..;þ
        *Muru istuu sukset jalassa portailla* Eilen tuli lunta..vähän..jo.. :D
        Mukvaa pvää, R_lahja jokos sulla on lumikengät... :O


      • Eero(91v.)
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Voi mahoton teijän kanssa! Taijan siirtyä mörkö-runoihin! :)))))
        Tämähän on iloinen runo, eikä surullinen! Hetken haikeus ehkä mutta sitten...
        Yx väärä rakkaus on pois ja tekee tilaa sille, joka rakastaa vain yhtä,
        voimalla ja väkevyydellä, kuin mitään muuta,,,
        Askel lähempänä,,anteeksi neljä, (sain padmelta 4 uutta askelta :)
        sitä oikeaa ja nyt hymyä huuliin ladyt..;þ
        *Muru istuu sukset jalassa portailla* Eilen tuli lunta..vähän..jo.. :D
        Mukvaa pvää, R_lahja jokos sulla on lumikengät... :O

        Nyt mie noon ilonen kun peipponen
        kun sie oot suannu hätisteltyä sen
        könsikkään poijes sieltä sänkyn pohjalta....

        Minulla on kuule viellä kepijä askel ja
        Karjalass mie voitin maraton mestaruuksii
        monta kertoo ja ne monet yöjuoksut äitis
        luona.Onks hää niist ketonu?

        Voisinko mie tulla Sinnuu lohtuttammaan?


      • *MURUKULTA*
        Eero(91v.) kirjoitti:

        Nyt mie noon ilonen kun peipponen
        kun sie oot suannu hätisteltyä sen
        könsikkään poijes sieltä sänkyn pohjalta....

        Minulla on kuule viellä kepijä askel ja
        Karjalass mie voitin maraton mestaruuksii
        monta kertoo ja ne monet yöjuoksut äitis
        luona.Onks hää niist ketonu?

        Voisinko mie tulla Sinnuu lohtuttammaan?

        *nauraa* Kuuleppa peipponen, kerroppa nyt mitä sinä oikein tarkoitat..
        Olisiko se Eero niin kuin tulossa oikein,,päiväkahville..
        vai mittee se..sitä askellustako näyttään.. ;))
        Huheijaa! Siinä me pirtissä sitten juostas maratoonia! :))))*apua*..
        Kyllä minä nyt luulen, että sinä olet juossut niitä
        karjalan yömaratoneja jossain muualla kun täällä
        vai mistäs luulet, että minä olen perinyt tämän
        itepäisyyden ja tarkan heittokäden..:þ Mutta jos oot kiltisti,
        niin saatan minä iltakahvit tässä keittää ja makiaa mustikkapiirakkaakin tarjota..
        Kuppi kuumaa maistuukin,, on tuolla ulkona sen verran kylmä tuulikin,
        että meni oikein luihin ja ytimiin!
        No niin ja eiku nauttimaan sitten,,, :D


    • Yölintu**

      runonviulusi viritettynä herkkyydellä ja kauneudella,,kiitos ja *tarjoo aino-jätskii*ollos hyvä**herkutellaan ny vähän,,,,,,,,,
      ja niinhän se on, että rakkaus se ohjaa kulkua ja hyvä niin askeleen lähempänä ja sit saa humpsahtaa rakkauden kehtoon keinumaan,,*wirn*
      voih, kaikkihan haluaa rakkauden kehtoon keinumaan,,,niin sinä kuin minäkin,,ja kumpa kaikki pääsis,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      rakastetaan murukulta,,,, lämpöinen on sydämesi**

      • *MURUKULTA*

        Mitä on aino-jäätelö? Muru ei ole kuullutkaan.. :/
        Gitta juoksee järvessä ja sinä tarjoot jätskiä ja minä olen jäässä..kalikali!
        Vaikka ei se haittaa,, Tuo Eero tulee kohta juoksuttaan, niin että lämmin tulee,,
        Sillä voi kyllä mennä jonkin aikaa, kun sen varmaan pitää vaihtaa talvitassut roll..autoon :¤
        Juuh! Sydäntä pitää kuunnella, sitä sisäistä ääntä!
        Niin ja hymyä suupieleen ja sydämeen niin ollaan oikealla tiellä,,
        minne se ikinä viekään! ;D Mut Muru tie vie jo tuonne hetekan suuntaa,,*haukotus* ja *vilkutus*..;þ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe