♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥
Ehkä hän rakasti -
Mutta se rakkaus
ei tavoittanut minua
Hän rakasti niin monia asioita
mutta ei niin väkevästi yhtäkään
Ei se ollut rakautta
joka olisi tuntunut kouraisuna sisälläni
Hänen rakkaudentunnustuksensa
ei saanut huuliani pehmenemään
Eikä hänen soittonsa saanut
poskiani punehtumaan
Hänen pois kulkeva askeleet
toi huokauksen huulilleni
Tunsin olevani askeleen lähempänä rakkautta
♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥
ASKELEEN LÄHEMPÄNÄ
12
473
Vastaukset
- Marin Frist
edes suutelo saa teikäläistä .... pehmenemään?
No, joskus on vastakappaleelle näytettävä,
että on laitettava enemmän peliin,
jos meinaa onnistua! :))
Pehmeä hiutaleista aamua sinne, jonnekin. :)- *MURUKULTA*
Mitä tarkoittaa 'rakastaa'? Puhutaan rakkaudesta eikä etes tiedetä mistä puhutaan.
Ihmiset 'rakastavat' tätänykyä iiiihan kaikkea!
Haluatko sinä olla samalla viivalla maksalaatikon kanssa? En usko
Haluatko olla saman arvoinen koiran kanssa? En usko
Kun vierelläsi on RAKAS, haluat olla hänelle n:o 1,
et jossain maksalaatikon ja potkupallon välissä!
Ja kun (jos) sitten huomaa, että on siellä jossain näitten kaikkien 'rakkauksien' välissä,
ei huulet pehmene ei sydän syki,,siten kun ihmiselle,
joka asettaa sinut aina ykköseksi ja sinä tiedät sen! :)
En usko vastakappaleihin, uskon ihmiseen, kun näen sellaisen! :D
Mukvaa nyt jo aurinkoista pvää, M_F ! *Muru vilkuttaa*
Oli niin ihana.
Päivää rännnänsekaista.
Sinne jonnekin......- *MURUKULTA*
*Muru raahaa Emilija-säkkiä* Täällä ensiapua ja sympatiaa..!!!
Nyt lopeta hyvä immeinen tai minä joudun hakeen lisää ! :))
..Niih, jotkut on niin 'kevyitä' rakastumisissaan, mutta ei kaikki,, ;þ Juuh! Ei!
Aurinko paistaa, kuin kesällä ainai...tosin maa on kuurassa sieltä täältä vieläkin,,
Siellä teillä päin vähän liukastelua.. :\
Kieli keskelle suuta, M , kun kuljet! *Muru lähettää virtuaalihiekkasäkkejä* Juuh! :))))))
- padme_amidala
Tuossa sinulle 4 askelta lisää : )
Hieno oli taas runosi. Rakkaus tulee yllättäen nurkan takaa silloin, kun sitä vähiten odottaa. Kyllä silloin tosiaan huulet pehmenevät ja kouraisut tuntuvat.
mukavaa päivänjatkoa sinulle.- *MURUKULTA*
Askeleet otetaan kiitollisuudella vastaan..
Oih! Nämä ovat todella kevyet! Kiitos! ;)))
Tuota,, Entäs jos minulla on kermakakku sopivasti kädessä,
kun se hyökkii nurkan takaa se Rakkaus.. :\ o-ouuu..
No, sanon tietysti että; Onneksi Olkoon, löysit minut! ;þ Oujee!
Ja kermalla on huuliin hyvätekevä vaikutus, se kuulemma pehmentää,,,*Muru viheltellöö* :¤
Mukvaa syys/talvi/(jotain) pvää, padme_ ! :D
- *Rakkaudenlahja*
sai minut kyyneliin kun on niin sanoin kuvaamattoman kaunis ja tunteellinen!sydämellinen kiitos!
- *MURUKULTA*
Voi mahoton teijän kanssa! Taijan siirtyä mörkö-runoihin! :)))))
Tämähän on iloinen runo, eikä surullinen! Hetken haikeus ehkä mutta sitten...
Yx väärä rakkaus on pois ja tekee tilaa sille, joka rakastaa vain yhtä,
voimalla ja väkevyydellä, kuin mitään muuta,,,
Askel lähempänä,,anteeksi neljä, (sain padmelta 4 uutta askelta :)
sitä oikeaa ja nyt hymyä huuliin ladyt..;þ
*Muru istuu sukset jalassa portailla* Eilen tuli lunta..vähän..jo.. :D
Mukvaa pvää, R_lahja jokos sulla on lumikengät... :O - Eero(91v.)
*MURUKULTA* kirjoitti:
Voi mahoton teijän kanssa! Taijan siirtyä mörkö-runoihin! :)))))
Tämähän on iloinen runo, eikä surullinen! Hetken haikeus ehkä mutta sitten...
Yx väärä rakkaus on pois ja tekee tilaa sille, joka rakastaa vain yhtä,
voimalla ja väkevyydellä, kuin mitään muuta,,,
Askel lähempänä,,anteeksi neljä, (sain padmelta 4 uutta askelta :)
sitä oikeaa ja nyt hymyä huuliin ladyt..;þ
*Muru istuu sukset jalassa portailla* Eilen tuli lunta..vähän..jo.. :D
Mukvaa pvää, R_lahja jokos sulla on lumikengät... :ONyt mie noon ilonen kun peipponen
kun sie oot suannu hätisteltyä sen
könsikkään poijes sieltä sänkyn pohjalta....
Minulla on kuule viellä kepijä askel ja
Karjalass mie voitin maraton mestaruuksii
monta kertoo ja ne monet yöjuoksut äitis
luona.Onks hää niist ketonu?
Voisinko mie tulla Sinnuu lohtuttammaan? - *MURUKULTA*
Eero(91v.) kirjoitti:
Nyt mie noon ilonen kun peipponen
kun sie oot suannu hätisteltyä sen
könsikkään poijes sieltä sänkyn pohjalta....
Minulla on kuule viellä kepijä askel ja
Karjalass mie voitin maraton mestaruuksii
monta kertoo ja ne monet yöjuoksut äitis
luona.Onks hää niist ketonu?
Voisinko mie tulla Sinnuu lohtuttammaan?*nauraa* Kuuleppa peipponen, kerroppa nyt mitä sinä oikein tarkoitat..
Olisiko se Eero niin kuin tulossa oikein,,päiväkahville..
vai mittee se..sitä askellustako näyttään.. ;))
Huheijaa! Siinä me pirtissä sitten juostas maratoonia! :))))*apua*..
Kyllä minä nyt luulen, että sinä olet juossut niitä
karjalan yömaratoneja jossain muualla kun täällä
vai mistäs luulet, että minä olen perinyt tämän
itepäisyyden ja tarkan heittokäden..:þ Mutta jos oot kiltisti,
niin saatan minä iltakahvit tässä keittää ja makiaa mustikkapiirakkaakin tarjota..
Kuppi kuumaa maistuukin,, on tuolla ulkona sen verran kylmä tuulikin,
että meni oikein luihin ja ytimiin!
No niin ja eiku nauttimaan sitten,,, :D
- Yölintu**
runonviulusi viritettynä herkkyydellä ja kauneudella,,kiitos ja *tarjoo aino-jätskii*ollos hyvä**herkutellaan ny vähän,,,,,,,,,
ja niinhän se on, että rakkaus se ohjaa kulkua ja hyvä niin askeleen lähempänä ja sit saa humpsahtaa rakkauden kehtoon keinumaan,,*wirn*
voih, kaikkihan haluaa rakkauden kehtoon keinumaan,,,niin sinä kuin minäkin,,ja kumpa kaikki pääsis,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
rakastetaan murukulta,,,, lämpöinen on sydämesi**- *MURUKULTA*
Mitä on aino-jäätelö? Muru ei ole kuullutkaan.. :/
Gitta juoksee järvessä ja sinä tarjoot jätskiä ja minä olen jäässä..kalikali!
Vaikka ei se haittaa,, Tuo Eero tulee kohta juoksuttaan, niin että lämmin tulee,,
Sillä voi kyllä mennä jonkin aikaa, kun sen varmaan pitää vaihtaa talvitassut roll..autoon :¤
Juuh! Sydäntä pitää kuunnella, sitä sisäistä ääntä!
Niin ja hymyä suupieleen ja sydämeen niin ollaan oikealla tiellä,,
minne se ikinä viekään! ;D Mut Muru tie vie jo tuonne hetekan suuntaa,,*haukotus* ja *vilkutus*..;þ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
