Paljonko Kimi maksaa veroja...

Kommunisti-muslimi

Suomeen ja Espooseen? Eikös se suomalainen kumminkin ole?

20

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sairausvakuutusmaksuja

      myös joten kunnon suomipoika.

      Puhuukin paremmin suomea, kuin Keken poika.

    • On jo maksanut enemmän kuin sinä eläessäsi tulet ansaitsemaan, saatikka Kelalta saamaan.

      • välttämättä

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.


      • voi,voi
        välttämättä kirjoitti:

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.

        tuota tietämättömyyttä ja kateutta!


      • masaboyz
        välttämättä kirjoitti:

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.

        Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!


      • taida1

        maksaa senttiäkään suomeen pitäs olla maahantulo vero näillä pakolaisilla


      • asu ei ei
        masaboyz kirjoitti:

        Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!

        noooooooooooooo


    • sosiaalitukia?

      Veroja maksavat jopa turistit käydessään Suomessa.

      On parempi esittää kysymys niin päin, että kuinka paljon Kimi tuhlaa verovaroja?

    • aina kun ostelee

      Aina kun kimi tuhlaa rahojansa suomessa niin siitä menee veroihin tosi paljon..

    • Nimetön

      Moottoriurheilukisojen salliminen Sveitsissä ei ollut positiivinen uutinen Kimi Räikköselle, sillä hänen veroprosenttinsa tulee kohoamaan merkittävästi. Sveitsissä asuva Räikkönen on ollut Sveitsin lainsäädännön perusteella ”työtön”, koska hän ei ole voinut harjoittaa ammattiaan Sveitsissä. Nyt asiaan tulee muutos, sillä Sveitsin verohallintokin tulkitsee Räikkösen kilpa-ajajaksi. Mikäli Räikkönen asuu Sveitsissä yli 30 päivää vuodessa, joutuu hän maksamaan veronsa normaalin lainsäädännön mukaisesti.

      Epävirallisten tietojen mukaan Räikkönen joutuisi maksamaan tuloistaan noin 5-10 prosenttia veroa, joten Sveitsin valtiolle Räikkönen tilittäisi jatkossa noin 2,5-5 miljoonaa euroa. Räikkösen vuositulojen arvellaan olevan 50 miljoonan euron tietämillä.

      • tojeni mukaan

        näillä suurituloisilla tähdillä on sveitsissä sopimusverotus.


      • muuttaa pian

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.


      • paljon rahaa
        muuttaa pian kirjoitti:

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.

        hyväntekeväisyyteen ja perustamaansa lapsikylään vai mikä se nyt oli.


      • tuomari x
        muuttaa pian kirjoitti:

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.

        persaukinen sossupummi....ki..ki.ki..KIII...KIKI...KIÄKIÄ....KIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄH!
        KI..KIÄÄH...KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!
        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH...KIÄ...KIÄ....KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄ...HHHHHHHHHHHH!!!
        KIÄH..KIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH! KIÄ..KIÄ...KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH...........KI..KI..KI..KI..KI..äääääääÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH!!!!!
        KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • veroja

      Suomeen, vaikee arvioida kuinka paljon. Mutta omistaa muhkeita kiinteistöjä ja kiinteistövero on ainakin maksettava.

      • Ei ihme että inhotaan

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.


      • Ei ihme että inhotaan kirjoitti:

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        se maksaa 2e/sec veroja


      • Raataja3
        Ei ihme että inhotaan kirjoitti:

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        Paljonko maksoit tänävuonna kiinteistöveroa ???


    • ulkomailla

      asuvat suomalaiset yleensäkin maksavat veroja Suomeen?

      Miksi Räikkösen pitäisi maksaa veroja Suomeen, jos hän asuu Sveitsissä, eihän Oslossa asuva ja työskentelevä Sairaanhoitajakaan maksa veroja Suomeen.

      Outo ajattelutapa sulla.

    • sinä...

      Tyhmä vai esitätkö tyhmää?

      Ulkomailla kirjoilla olevan suomalaisen EI tarvitse maksaa tuloveroa Suomeen oli se sitten F1-kuljettaja tai ojankaivaja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe