Suomeen ja Espooseen? Eikös se suomalainen kumminkin ole?
Paljonko Kimi maksaa veroja...
20
5292
Vastaukset
- ja sairausvakuutusmaksuja
myös joten kunnon suomipoika.
Puhuukin paremmin suomea, kuin Keken poika. On jo maksanut enemmän kuin sinä eläessäsi tulet ansaitsemaan, saatikka Kelalta saamaan.
- välttämättä
koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.
- voi,voi
välttämättä kirjoitti:
koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.
tuota tietämättömyyttä ja kateutta!
- masaboyz
välttämättä kirjoitti:
koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.
Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!
- taida1
maksaa senttiäkään suomeen pitäs olla maahantulo vero näillä pakolaisilla
- asu ei ei
masaboyz kirjoitti:
Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!
noooooooooooooo
- sosiaalitukia?
Veroja maksavat jopa turistit käydessään Suomessa.
On parempi esittää kysymys niin päin, että kuinka paljon Kimi tuhlaa verovaroja? - aina kun ostelee
Aina kun kimi tuhlaa rahojansa suomessa niin siitä menee veroihin tosi paljon..
- Nimetön
Moottoriurheilukisojen salliminen Sveitsissä ei ollut positiivinen uutinen Kimi Räikköselle, sillä hänen veroprosenttinsa tulee kohoamaan merkittävästi. Sveitsissä asuva Räikkönen on ollut Sveitsin lainsäädännön perusteella ”työtön”, koska hän ei ole voinut harjoittaa ammattiaan Sveitsissä. Nyt asiaan tulee muutos, sillä Sveitsin verohallintokin tulkitsee Räikkösen kilpa-ajajaksi. Mikäli Räikkönen asuu Sveitsissä yli 30 päivää vuodessa, joutuu hän maksamaan veronsa normaalin lainsäädännön mukaisesti.
Epävirallisten tietojen mukaan Räikkönen joutuisi maksamaan tuloistaan noin 5-10 prosenttia veroa, joten Sveitsin valtiolle Räikkönen tilittäisi jatkossa noin 2,5-5 miljoonaa euroa. Räikkösen vuositulojen arvellaan olevan 50 miljoonan euron tietämillä.- tojeni mukaan
näillä suurituloisilla tähdillä on sveitsissä sopimusverotus.
- muuttaa pian
Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.
- paljon rahaa
muuttaa pian kirjoitti:
Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.
hyväntekeväisyyteen ja perustamaansa lapsikylään vai mikä se nyt oli.
- tuomari x
muuttaa pian kirjoitti:
Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.
persaukinen sossupummi....ki..ki.ki..KIII...KIKI...KIÄKIÄ....KIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄH!
KI..KIÄÄH...KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH...KIÄ...KIÄ....KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄ...HHHHHHHHHHHH!!!
KIÄH..KIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH! KIÄ..KIÄ...KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH...........KI..KI..KI..KI..KI..äääääääÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH!!!!!
KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- veroja
Suomeen, vaikee arvioida kuinka paljon. Mutta omistaa muhkeita kiinteistöjä ja kiinteistövero on ainakin maksettava.
- Ei ihme että inhotaan
Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.
Ei ihme että inhotaan kirjoitti:
Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.
se maksaa 2e/sec veroja
- Raataja3
Ei ihme että inhotaan kirjoitti:
Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.
Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.
Paljonko maksoit tänävuonna kiinteistöveroa ???
- ulkomailla
asuvat suomalaiset yleensäkin maksavat veroja Suomeen?
Miksi Räikkösen pitäisi maksaa veroja Suomeen, jos hän asuu Sveitsissä, eihän Oslossa asuva ja työskentelevä Sairaanhoitajakaan maksa veroja Suomeen.
Outo ajattelutapa sulla. - sinä...
Tyhmä vai esitätkö tyhmää?
Ulkomailla kirjoilla olevan suomalaisen EI tarvitse maksaa tuloveroa Suomeen oli se sitten F1-kuljettaja tai ojankaivaja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416