Paljonko Kimi maksaa veroja...

Kommunisti-muslimi

Suomeen ja Espooseen? Eikös se suomalainen kumminkin ole?

20

5292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sairausvakuutusmaksuja

      myös joten kunnon suomipoika.

      Puhuukin paremmin suomea, kuin Keken poika.

    • On jo maksanut enemmän kuin sinä eläessäsi tulet ansaitsemaan, saatikka Kelalta saamaan.

      • välttämättä

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.


      • voi,voi
        välttämättä kirjoitti:

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.

        tuota tietämättömyyttä ja kateutta!


      • masaboyz
        välttämättä kirjoitti:

        koska kimi pitää majaa siellä jossain svetsissä missä veroja ei tarvii maksaa.

        Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!


      • taida1

        maksaa senttiäkään suomeen pitäs olla maahantulo vero näillä pakolaisilla


      • asu ei ei
        masaboyz kirjoitti:

        Kimi viissi asuu Monacossa jossa on erittän alhainen verotus!

        noooooooooooooo


    • sosiaalitukia?

      Veroja maksavat jopa turistit käydessään Suomessa.

      On parempi esittää kysymys niin päin, että kuinka paljon Kimi tuhlaa verovaroja?

    • aina kun ostelee

      Aina kun kimi tuhlaa rahojansa suomessa niin siitä menee veroihin tosi paljon..

    • Nimetön

      Moottoriurheilukisojen salliminen Sveitsissä ei ollut positiivinen uutinen Kimi Räikköselle, sillä hänen veroprosenttinsa tulee kohoamaan merkittävästi. Sveitsissä asuva Räikkönen on ollut Sveitsin lainsäädännön perusteella ”työtön”, koska hän ei ole voinut harjoittaa ammattiaan Sveitsissä. Nyt asiaan tulee muutos, sillä Sveitsin verohallintokin tulkitsee Räikkösen kilpa-ajajaksi. Mikäli Räikkönen asuu Sveitsissä yli 30 päivää vuodessa, joutuu hän maksamaan veronsa normaalin lainsäädännön mukaisesti.

      Epävirallisten tietojen mukaan Räikkönen joutuisi maksamaan tuloistaan noin 5-10 prosenttia veroa, joten Sveitsin valtiolle Räikkönen tilittäisi jatkossa noin 2,5-5 miljoonaa euroa. Räikkösen vuositulojen arvellaan olevan 50 miljoonan euron tietämillä.

      • tojeni mukaan

        näillä suurituloisilla tähdillä on sveitsissä sopimusverotus.


      • muuttaa pian

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.


      • paljon rahaa
        muuttaa pian kirjoitti:

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.

        hyväntekeväisyyteen ja perustamaansa lapsikylään vai mikä se nyt oli.


      • tuomari x
        muuttaa pian kirjoitti:

        Räkä muuttaa miljoonineen paikkaan, jossa ei tarvitse maksaa veroja. Se on heidän tyylinsä - siis rikkaiden tyyli yleensäkin. Miljonääreillä ei ole varaa mksaa veroja. Verojen maksaminen ja lähimmäisten auttaminen on köyhien homma.Rikkat ovat vastuuttomia. he ajattelevat vain itseään ja ostavat hallituksilta päätöksetkin itselleen.

        persaukinen sossupummi....ki..ki.ki..KIII...KIKI...KIÄKIÄ....KIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄH!
        KI..KIÄÄH...KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!
        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH...KIÄ...KIÄ....KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄ...HHHHHHHHHHHH!!!
        KIÄH..KIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH! KIÄ..KIÄ...KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH...........KI..KI..KI..KI..KI..äääääääÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH!!!!!
        KIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • veroja

      Suomeen, vaikee arvioida kuinka paljon. Mutta omistaa muhkeita kiinteistöjä ja kiinteistövero on ainakin maksettava.

      • Ei ihme että inhotaan

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.


      • Ei ihme että inhotaan kirjoitti:

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        se maksaa 2e/sec veroja


      • Raataja3
        Ei ihme että inhotaan kirjoitti:

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        Kiinteistöveron nyt maksavat kaikki kiinteistön omistajat. Lisäksi muut maksavat tuloveron, paitsi inisijät.

        Paljonko maksoit tänävuonna kiinteistöveroa ???


    • ulkomailla

      asuvat suomalaiset yleensäkin maksavat veroja Suomeen?

      Miksi Räikkösen pitäisi maksaa veroja Suomeen, jos hän asuu Sveitsissä, eihän Oslossa asuva ja työskentelevä Sairaanhoitajakaan maksa veroja Suomeen.

      Outo ajattelutapa sulla.

    • sinä...

      Tyhmä vai esitätkö tyhmää?

      Ulkomailla kirjoilla olevan suomalaisen EI tarvitse maksaa tuloveroa Suomeen oli se sitten F1-kuljettaja tai ojankaivaja.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe