Onko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Olen ajatellut ostaa kyseisen kameran, onko hyvä valinta?
olympus FE-280
3
736
Vastaukset
- ajettelin ostaa
Juu, hyvä kysymys. Olen itse mielinyt tuota samaa kameraa. Ainakin mitä olen kamerasta lukenut se vaikuttaisi hyvältä paketilta. Vai??
fe-280 kameran cyberphoto nimisestä nettikaupasta, viikon päästä sitten näkee tekeekö sillä mitään. Luulen ettei se ainakaan kaikkein huonoin ole. Se on mullekin eka kamera että ei voi muihin verrata mut toivotaan että sais parempia kuvia kuin puhelimen kameralla.
sain kameran viime perjantaina mut ei sit ollut suomenkielistä käyttöohjetta. soitin sinne kauppaan mistä tilasin ja lupasivat lähettää ne ohjeet, saa nähdä tuleeko niitä koskaan. Vituttaa tollanen kun vielä soitin sinne ennenkuin tilasin kameran että onko siinä suomenkieliset käyttöohjeet niin siellä sanottiin että on ja ei ollut kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756