Onko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Olen ajatellut ostaa kyseisen kameran, onko hyvä valinta?
olympus FE-280
3
835
Vastaukset
- ajettelin ostaa
Juu, hyvä kysymys. Olen itse mielinyt tuota samaa kameraa. Ainakin mitä olen kamerasta lukenut se vaikuttaisi hyvältä paketilta. Vai??
fe-280 kameran cyberphoto nimisestä nettikaupasta, viikon päästä sitten näkee tekeekö sillä mitään. Luulen ettei se ainakaan kaikkein huonoin ole. Se on mullekin eka kamera että ei voi muihin verrata mut toivotaan että sais parempia kuvia kuin puhelimen kameralla.
sain kameran viime perjantaina mut ei sit ollut suomenkielistä käyttöohjetta. soitin sinne kauppaan mistä tilasin ja lupasivat lähettää ne ohjeet, saa nähdä tuleeko niitä koskaan. Vituttaa tollanen kun vielä soitin sinne ennenkuin tilasin kameran että onko siinä suomenkieliset käyttöohjeet niin siellä sanottiin että on ja ei ollut kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555
