Onko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Olen ajatellut ostaa kyseisen kameran, onko hyvä valinta?
Vastaukset 3
- ajettelin ostaa
Juu, hyvä kysymys. Olen itse mielinyt tuota samaa kameraa. Ainakin mitä olen kamerasta lukenut se vaikuttaisi hyvältä paketilta. Vai??
fe-280 kameran cyberphoto nimisestä nettikaupasta, viikon päästä sitten näkee tekeekö sillä mitään. Luulen ettei se ainakaan kaikkein huonoin ole. Se on mullekin eka kamera että ei voi muihin verrata mut toivotaan että sais parempia kuvia kuin puhelimen kameralla.
sain kameran viime perjantaina mut ei sit ollut suomenkielistä käyttöohjetta. soitin sinne kauppaan mistä tilasin ja lupasivat lähettää ne ohjeet, saa nähdä tuleeko niitä koskaan. Vituttaa tollanen kun vielä soitin sinne ennenkuin tilasin kameran että onko siinä suomenkieliset käyttöohjeet niin siellä sanottiin että on ja ei ollut kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1462303Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236957Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154940- 78913
- 64891
- 117889
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70725- 71591