Liputuspäivä tänään?

Ohimennyt

Kertokaa te viisaammat, minkä vyoksi liputetaan tänään 12.10.07. Olisi kiva tietää.

12

879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei virallista

Almanakan mukaan ei ole mikään virallinen liputuspäivä, joten yksityisestä juhlasta taitaa olla kysymys. Seinäkalenterissa luki merkintä 9. Espoon kv. pianoviikon alkamisesta, joten ehkä Espoossa liputetaan sen vuoksi ja jossakin muualla muusta syystä. :)

• Outo Olga

Nyt on Olga tavallistakin oudompi, kun tänään menee näköjään jo otsikko ja nimimerkki sekaisin keskenään. Olisikohan syytä vähän keskittyä... Siis poistun. :)))

• Varkaudessakin

oli ainakin yhden päiväkodin pihassa lippu. Ensin ajattelin, että on unohtunut Aleksis Kiven päivästä, mutta sehän oli jo 10. päivä. Eikä sitä lippua eilen ollut. Minäkin haluaisin tietää miksi tänään liputetaan.

• Otto-Vaan

Siellä on joku valtiovierailu meneillään,en nyt muista mistä valtiosta ovat kerjuulla.:)

• Ohimennyt

Kiitos kommentista. Liput on todella ainakin Helsingissä tangossa (ei puolitangossa). Epäilin itsekin syyksi tuota Georgian miehen Saakasvilin vierailua, jota kai jo eilen täällä liputettiin, mutta ehkäpä on "kylässä" vielä tänäänkin.

• Otto-Vaan
        Ohimennyt kirjoitti:

Kiitos kommentista. Liput on todella ainakin Helsingissä tangossa (ei puolitangossa). Epäilin itsekin syyksi tuota Georgian miehen Saakasvilin vierailua, jota kai jo eilen täällä liputettiin, mutta ehkäpä on "kylässä" vielä tänäänkin.

Löytänyt täältä hyvän Rauhan mitä hieroksia.:)

Kaikkihan ne nykyään vain käy täällä Rauhaa hieromassa.

• Rauha Tauti
        Otto-Vaan kirjoitti:

Tiijät sie, minnuu ei oo hierottu sej jälkee, ko mie Taimaas uuve vuuve aikoihi olin, alu kuuvetta vuotta sitte.
        Kuka minnuu hieros, ko ei oo Auliksestkaa mittää kuulunt, saati näkynt herra aikoihi.

Oha tuos iha kaupunki keskustas noit hierontapaikkoi, mut ko mie oon aatelt, jot ne onkii enemmä niiko miespuolisii hierottavvii varte. Ja ne muut palvelut. Joist mie ne tiijä yhtää mittää. Mään vaik valalle siit asjast.

Oot sie, Ottovaa, sattunt meijä Aulista näkemää? Tuntomerkkilöit en pysty antamaa, ko en oo itekkää aikoihi nähnt, mut mie oon iha varma, jot jos sie Aulikse näät, ni sie tiijät nähnees.

• Otto-Vaan
        Rauha Tauti kirjoitti:

Tiijät sie, minnuu ei oo hierottu sej jälkee, ko mie Taimaas uuve vuuve aikoihi olin, alu kuuvetta vuotta sitte.
        Kuka minnuu hieros, ko ei oo Auliksestkaa mittää kuulunt, saati näkynt herra aikoihi.

Oha tuos iha kaupunki keskustas noit hierontapaikkoi, mut ko mie oon aatelt, jot ne onkii enemmä niiko miespuolisii hierottavvii varte. Ja ne muut palvelut. Joist mie ne tiijä yhtää mittää. Mään vaik valalle siit asjast.

Oot sie, Ottovaa, sattunt meijä Aulista näkemää? Tuntomerkkilöit en pysty antamaa, ko en oo itekkää aikoihi nähnt, mut mie oon iha varma, jot jos sie Aulikse näät, ni sie tiijät nähnees.

Rauha onkin jäänyt syntymätä,kun Rauhaa ei ole hierottu.

Kyllä se Aulis vielä sieltä kottiutuu,kun tajuaa
        että Rauha on pian liian kaukana.Kuinka ja monen
        kaulimen takana.

Suatanhan minä Aulikselle terveisiä sannoo jos
        sattuu vastaan toppaantummaan.

Mitä minä sanon? Sanonko vain:Ole vaen Aulis Rauhassa.:)

• Otto-Vaan kirjoitti:

Rauha onkin jäänyt syntymätä,kun Rauhaa ei ole hierottu.

Kyllä se Aulis vielä sieltä kottiutuu,kun tajuaa
        että Rauha on pian liian kaukana.Kuinka ja monen
        kaulimen takana.

Suatanhan minä Aulikselle terveisiä sannoo jos
        sattuu vastaan toppaantummaan.

Mitä minä sanon? Sanonko vain:Ole vaen Aulis Rauhassa.:)

jo mailman kahreksas ihme jos se Aulis löytyy. Niin kauan ko mää oon näillä palstoilla pyäriny sitä on haettu eikä viälä oo löytyny.
        Kyl se Rauha sissuinen on ko se sitä aina vaan kyselee. Kyl mää luulen et se on mennyttä kalua koko miäs.

• Rauha Tauti
        Tellastiina kirjoitti:

jo mailman kahreksas ihme jos se Aulis löytyy. Niin kauan ko mää oon näillä palstoilla pyäriny sitä on haettu eikä viälä oo löytyny.
        Kyl se Rauha sissuinen on ko se sitä aina vaan kyselee. Kyl mää luulen et se on mennyttä kalua koko miäs.

jot kannattaaks miu ennää ehtiikää koko miestä. Jos mie toen sanon, ni ei se miehen oo paljo mistää kotosi. Aatelkaa nyt. Meil o kuus musikkaa, mut nii on tää Aulis epäluotettava, jot mie en oo ees varma, onks se kolme keskimmäise isäkää. Nii paljo se o muuval reissunt. Mie luule, jot sil pitäs tehä omatunno ohitusleikkaus, jos meinais siit kunno miehe saaha.

Mut ko tuo syvän huokaa, ko vaa Aulis ikkää mielee tulloo. Kaipuutaa se huokaa.
        Joku se vaa semmone siin on, jot tykytystä saap aikaseks.

• Yykaakoo
        Otto-Vaan kirjoitti:

Jopas sai taas nauraa hekotella, nyt tälle rauhan hieronnalle. Siis on se rauha/Rauha niin levoton ja kuljeksiva sielu, yhtenään sitä pitää jonkun jossain päin maailmaa olla hieromassa.

• Yykaakoo
        Rauha Tauti kirjoitti:

jot kannattaaks miu ennää ehtiikää koko miestä. Jos mie toen sanon, ni ei se miehen oo paljo mistää kotosi. Aatelkaa nyt. Meil o kuus musikkaa, mut nii on tää Aulis epäluotettava, jot mie en oo ees varma, onks se kolme keskimmäise isäkää. Nii paljo se o muuval reissunt. Mie luule, jot sil pitäs tehä omatunno ohitusleikkaus, jos meinais siit kunno miehe saaha.

Mut ko tuo syvän huokaa, ko vaa Aulis ikkää mielee tulloo. Kaipuutaa se huokaa.
        Joku se vaa semmone siin on, jot tykytystä saap aikaseks.

Jo ol taas hyvä tuo omantunnon ohitusleikkausoivallus. Nauraa hihittelisin iha sen yhen Tuntemattoman sotilaan hihittäjätyypi lail, vaa ku en ees muista sen nimmee, nii en ruppee matkii.

Vaa eikö kukkaa oo sua valistanu, et sie panisit kattoomisilmotukse lehtee, et oot hukannu sen miehes. Ja virkavallalle kans asian kertosit. Sitte aikannaa se Aulis voitas julistaa niinko kaonneeks koppinaa ja voisi sen poies siunata tai niinku jotennii sillee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      51
      2499
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1612
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      83
      895
    4. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      97
      885
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      59
      808
    6. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      741
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      740
    8. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      722
    9. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      719
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      655
    Aihe