Miten saisin (tosi)vanhat MS powerpoint ja Excel dokumentit avattua OpenOfficen vastaavissa ohjelmissa. Nyt herjaksi tulee vaan ettei avaus onnistu. Yritin asentaa Document Converter ohjelman OpenOfficen sivuilta, mutta mun koneessa ei ollut Zip-ohjelmaa, jolla olisin saanut sen zip-filen purettua ja avattua. Kuvittelin että zip-ohjelma tulee ikään kuin automaattisesti käyttöliittymän mukana. Mulla on MS XP käyttöliittymä. Osaisko joku neuvoa miten pitäis toimia.
Vanhat MS Powerpoint/excel dokumentit
Allu
2
631
Vastaukset
- Doh!
Kyllä XP osaa purkaa zip-paketit ilman erillistä purkuohjelmaa
XP näyttää zip-paketit ikään kuin omina hakemistoinaan (kansiokuvake, jossa vetoketjun kuva). Kun tällaisen "kansion" avaa, XP näyttää sen (siis zip-paketin) sisällön. Jotta paketin tiedostoja voi käsitellä (esimerkiksi suorittaa asennusohjelman), se täytyy purkaa. Napsauta "kansion" kuvaketta hiiren kakkosnapilla ja valitse komento Pura kaikki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013