Olen suunnitellut matkaa Firenzeen. Lentoja Helsingistä selatessani huomasin, että sinne ei taideta tehdä suoria lentoja lainkaan, vaan jossain on konetta vaihdettava. Te, jotka olette siellä käyneet, niin minkä lentoyhtiön ja reitin olette kokeneet helpoimpana ja/tai edullisimpana ?
Entä, miten kentältä kätevimmin pääsee keskustaan? Taksilla varmaankin, mutta jos sen valitsee niin mitä se mahtaa kustantaa ?
Olisiko kenelläkään hotellisuosituksia ?
Lentomatka ?
6
2808
Vastaukset
- Firenzeen
olen lentänyt Milanoon ja sieltä junalla Firenzeen (asema keskustassa).
- kautta
Pari kertaa olen lentänyt Bolognaan, sieltä junaillut Firenzeen ja päinvastoin.
- firenzeen
Pisan lentokentältä lähtee juna Firenzen rautatieasemalle useamman kerran päivässä. Ei siis tarvitse mennä Pisan keskustan kautta vaan heti lentokentältä voit nousta junaan. Tässä aikatuluja:
http://www.pisa-airport.com/sat/cda/aree/index.php?idArea=4
Pisaan voit lentää vaikka Finnairilla.- Milanon kautta
Finnair lentää Firentzeen ja Pisaan vain kesäsesonkina !
- tältä vuodelta
Toukokuussa matkustin, ja samanhintaisina vaihtehtoina oli Finnairin suora lento Pisaan ( 1 junalla tai bussilla Firenzeen), ja muistaakseni SN:n lento vaihdolla Brysselissä.
Mennessä oli tietysti juuri junalakko, mutta bussilakin pääsi kivuttomasti ja nopeammin kuin vaihtamalla konetta...- RyanAirilla
Fraknfurtin kautta Pisaan tai Bolognaan. Tai Bremenin kautta Pisaan.
Pisasta ja Bolognasta on suurin piiretein yhtä pitkä matka mutta Pisasta helpoin matka joko junalla tai bussilla lentokentältä suoraan Firenzeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368