vastaan. Mikä kumma siinä on kun ei mersukuskit osaa kytkeä valoja päälle?!
JA TAAS TULI MERSU
18
1401
Vastaukset
- primera .,-
ja mersu kuskit istuu ihmeesti silleen sivuttain?Onko niillä niskakipuja vai miksi ne on vinossa siellä autossa?Hölmön näköistä ,kun mese tulee vastaan niin tyyppi ratissa istuu ihan vinossa!
- vectra
joo aina ne on painautuneet kiinni oveen silleen. Oisko mesessä joku juttu penkissä ku pitää silleen istua?
- Karva-Ooppeli
vectra kirjoitti:
joo aina ne on painautuneet kiinni oveen silleen. Oisko mesessä joku juttu penkissä ku pitää silleen istua?
Näinhän se on:
"Ingman saa maidon maistumaan ja Opel saa muovin ruostumaan."
Niiiiin täydellistä!
- Sammutettu lyhty
Olen miettinyt samaa - ajattelin että on pikku vikoja uusissakin - kunnes selvisi: Polttimoissa - niin valojen kuin vilkkujenkin - on automatiikka: Ne alkavat toimia vasta kun viimeinen maksuerä on suoritettu.
- vilikuttaa
????
- rappiotappio
Mersukuskeilla on todettu lihasrappeuma selässä,siksi istuvat vinossa kuin karusellissa!hehhhheeee
- lihasrappeumaa
...vaan ne pelkää,että penkki kuluu ja yrittävät istua penkin vasemman puolen jousituksella,että saavat myydä koslansa mukamaste vähemmän käytetyn näköisenä,kun ajurin istuin on keskeltä vähemmän kulunut.Tai sitten joutuvat tutkia vaihekeppiä likinäköisyyden vuoksi kauempaa.Tai voi ne luulla niinki,että vastaantulija olettaa merseteksen olevan niiiiiin ison,että tyhjää tilaa vain jää keskelle.Voi parat!
- ostakaa mersu
lihasrappeumaa kirjoitti:
...vaan ne pelkää,että penkki kuluu ja yrittävät istua penkin vasemman puolen jousituksella,että saavat myydä koslansa mukamaste vähemmän käytetyn näköisenä,kun ajurin istuin on keskeltä vähemmän kulunut.Tai sitten joutuvat tutkia vaihekeppiä likinäköisyyden vuoksi kauempaa.Tai voi ne luulla niinki,että vastaantulija olettaa merseteksen olevan niiiiiin ison,että tyhjää tilaa vain jää keskelle.Voi parat!
niin toistan ostakaa mersu
- Nimetön
ostakaa mersu kirjoitti:
niin toistan ostakaa mersu
Niin kauan kun autoja on myynnissä
- huihui
Nimetön kirjoitti:
Niin kauan kun autoja on myynnissä
makunsa kullakin.makuasioista ei voi kiistellä.mut jos niistä haluaa kiistellä niin se on vain kateellisten säälittävää paskanjauhaa..KAIKILLA OMAT AUTOT OMAT AUTOMERKKIVAATIMUKSET
- tähtäin keulalla
istu sinä vaan ahtaassa riisikupissas vaimosi sylissä kun ei mahdu 2 istumaan edessä.laittakaa otsalamputkin päähän.
- Pulliainen
Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.
- enemmän
Pulliainen kirjoitti:
Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.
kuin 10 ooppelia.
- itse en ole
Pulliainen kirjoitti:
Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.
itse en ole persaukinen vaan töissä käyvä ja omistan mersun..en ole pers aukinen älä yleistä ei se aina ole niin =) eikä ole ensimmäinen auto se...
- Piilee
enemmän kirjoitti:
kuin 10 ooppelia.
siinä jotta 1-mersun hinnalla sais jo auton
- arkku heikki
enemmän kirjoitti:
kuin 10 ooppelia.
Joillekkin taateliaivoille se maksaa koko elämän.Kännisää ajetaan metsään tai kolari ja siinä sivussa kuolee vielä naapurin likka.Voi papupäät mitä idiootteja.
- 00-00äå
Mersumies=Rappiomersumies.Kaikki sen jo ties.
- siinä
arkku heikki kirjoitti:
Joillekkin taateliaivoille se maksaa koko elämän.Kännisää ajetaan metsään tai kolari ja siinä sivussa kuolee vielä naapurin likka.Voi papupäät mitä idiootteja.
kirijoitaman tolo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469