JA TAAS TULI MERSU

ILMAN VALOJA

vastaan. Mikä kumma siinä on kun ei mersukuskit osaa kytkeä valoja päälle?!

18

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • primera .,-

      ja mersu kuskit istuu ihmeesti silleen sivuttain?Onko niillä niskakipuja vai miksi ne on vinossa siellä autossa?Hölmön näköistä ,kun mese tulee vastaan niin tyyppi ratissa istuu ihan vinossa!

      • vectra

        joo aina ne on painautuneet kiinni oveen silleen. Oisko mesessä joku juttu penkissä ku pitää silleen istua?


      • Karva-Ooppeli
        vectra kirjoitti:

        joo aina ne on painautuneet kiinni oveen silleen. Oisko mesessä joku juttu penkissä ku pitää silleen istua?

        Näinhän se on:

        "Ingman saa maidon maistumaan ja Opel saa muovin ruostumaan."

        Niiiiin täydellistä!


    • Sammutettu lyhty

      Olen miettinyt samaa - ajattelin että on pikku vikoja uusissakin - kunnes selvisi: Polttimoissa - niin valojen kuin vilkkujenkin - on automatiikka: Ne alkavat toimia vasta kun viimeinen maksuerä on suoritettu.

    • vilikuttaa

      ????

    • rappiotappio

      Mersukuskeilla on todettu lihasrappeuma selässä,siksi istuvat vinossa kuin karusellissa!hehhhheeee

      • lihasrappeumaa

        ...vaan ne pelkää,että penkki kuluu ja yrittävät istua penkin vasemman puolen jousituksella,että saavat myydä koslansa mukamaste vähemmän käytetyn näköisenä,kun ajurin istuin on keskeltä vähemmän kulunut.Tai sitten joutuvat tutkia vaihekeppiä likinäköisyyden vuoksi kauempaa.Tai voi ne luulla niinki,että vastaantulija olettaa merseteksen olevan niiiiiin ison,että tyhjää tilaa vain jää keskelle.Voi parat!


      • ostakaa mersu
        lihasrappeumaa kirjoitti:

        ...vaan ne pelkää,että penkki kuluu ja yrittävät istua penkin vasemman puolen jousituksella,että saavat myydä koslansa mukamaste vähemmän käytetyn näköisenä,kun ajurin istuin on keskeltä vähemmän kulunut.Tai sitten joutuvat tutkia vaihekeppiä likinäköisyyden vuoksi kauempaa.Tai voi ne luulla niinki,että vastaantulija olettaa merseteksen olevan niiiiiin ison,että tyhjää tilaa vain jää keskelle.Voi parat!

        niin toistan ostakaa mersu


      • Nimetön
        ostakaa mersu kirjoitti:

        niin toistan ostakaa mersu

        Niin kauan kun autoja on myynnissä


      • huihui
        Nimetön kirjoitti:

        Niin kauan kun autoja on myynnissä

        makunsa kullakin.makuasioista ei voi kiistellä.mut jos niistä haluaa kiistellä niin se on vain kateellisten säälittävää paskanjauhaa..KAIKILLA OMAT AUTOT OMAT AUTOMERKKIVAATIMUKSET


    • tähtäin keulalla

      istu sinä vaan ahtaassa riisikupissas vaimosi sylissä kun ei mahdu 2 istumaan edessä.laittakaa otsalamputkin päähän.

      • Pulliainen

        Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.


      • enemmän
        Pulliainen kirjoitti:

        Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.

        kuin 10 ooppelia.


      • itse en ole
        Pulliainen kirjoitti:

        Eihän mersuilla ajele nykyään muuta kuin mustalaiset ja perseaukiset.

        itse en ole persaukinen vaan töissä käyvä ja omistan mersun..en ole pers aukinen älä yleistä ei se aina ole niin =) eikä ole ensimmäinen auto se...


      • Piilee
        enemmän kirjoitti:

        kuin 10 ooppelia.

        siinä jotta 1-mersun hinnalla sais jo auton


      • arkku heikki
        enemmän kirjoitti:

        kuin 10 ooppelia.

        Joillekkin taateliaivoille se maksaa koko elämän.Kännisää ajetaan metsään tai kolari ja siinä sivussa kuolee vielä naapurin likka.Voi papupäät mitä idiootteja.


      • 00-00äå

        Mersumies=Rappiomersumies.Kaikki sen jo ties.


      • siinä
        arkku heikki kirjoitti:

        Joillekkin taateliaivoille se maksaa koko elämän.Kännisää ajetaan metsään tai kolari ja siinä sivussa kuolee vielä naapurin likka.Voi papupäät mitä idiootteja.

        kirijoitaman tolo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe