Aamulla ennen töihin lähtöä vaimoni asetti taas kullini siveysvyöhön. Naureskellen hän sanoi, että saisin pitää sitä ainakin koko viikonlopun. Hyvästi siis rakastelu, saisin vain nuolla hänen pilluaan ja katsella kun hän tyydyttää itseään dildolla.
Töistä kotiin tultuani löysin keittiön pöydältä kirjeen.
" Hei lähdin ystävättäreni kanssa risteilylle Tukholmaan. Alla on lista viikonlopun tehtävistäsi ja kotitöistä. Jos teet ne ripeästi, niin ehkä sinulle jää vähän vapaa-aikaakin."
Katsoin listaa. Siivousta,lattian pesua, pyykinpesua, vaatteiden silitystä. Lista jatkui ja jatkui. Edessä oli rankka ja kiireinen viikonloppu.
Kirje jatkui.
" Jos olen sunnuntaina tyytyväinen tekemisiisi, niin saat nuolla hyvin nussittua pilluani. Jos taas olet hutiloinut, niin saat korkentaan nuoleskella alushousujani ja pitää siveysvyötä seuraavat kolme viikkoa ylläsi. Joten alapas nyt heti töihin jotta kerkeät tehdä kaiken.
Katsoin hölmistyneenä kirjettä. Ei auttanut. Nöyränä menin kylpyhuoneeseen, latasin pyykkikoneen ja käynnistin sen. Sitten sama astianpesukoneelle. Matot rullalle ja ulos. Sitten lattian pesua. Välillä katsoin kelloa. Toivottavasti ehtisin tehdä kaiken hyvin. Halusin nuolla hänen pilluaan. Pillua joka oli hyvin nussittu ja maistui vieraan miehen nesteille.
Vaimo risteilyllä ja
minä siveysvyössäå
2
18040
Vastaukset
- olet vajonnut
Jos tuo on totta
- oululainen
Ei sulla mitään vaimoa ole, lopeta jo nyt toiveajattelut Pasi. Nuuhki vaan omia pikkareitasi, heeh hheh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel364364Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1442608Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1022193Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221704Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781686Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141440Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 731388
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791341- 781326