missä kiikarimerkeissä on tämä typerä toiminto eli kun suurennosta isontaa niin ristikko isonee myös. meopta 3-12x50 tuntuu hyvälle kiikarille mutta kun suurennos on 12 eli kauvas ammuttaessa. keskellä oleva täplä on niin iso että teeri peittyy sen taakse kokonaan. onko myös docter kiikareissa moista ongelmaa.
isompi suurennos -> isompi risti
miksi näin
4
594
Vastaukset
- on näin
Eurooppalaisissa on tuo muuttuva risti. Amerikkalaisissa ja kaukoidän tuotteissa kiinteä. Puhutaan muös polttotaso 2 tai polttotaso 1. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
- hillbergmounting
tähtäenretikkelisä? Voe saateri.En aenakaa minä. Tos typerä ominaesuus.
- itäplokin paskaa
Pistä Benderi tai Zeissi ni on asiaristikot
- HAKKO
esim, HAKKO kiikareissa ei ole tätä ongelmaa (sehän riippuu siitä kummassa polttotasossa ristikko on )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734