missä kiikarimerkeissä on tämä typerä toiminto eli kun suurennosta isontaa niin ristikko isonee myös. meopta 3-12x50 tuntuu hyvälle kiikarille mutta kun suurennos on 12 eli kauvas ammuttaessa. keskellä oleva täplä on niin iso että teeri peittyy sen taakse kokonaan. onko myös docter kiikareissa moista ongelmaa.
isompi suurennos -> isompi risti
miksi näin
4
661
Vastaukset
- on näin
Eurooppalaisissa on tuo muuttuva risti. Amerikkalaisissa ja kaukoidän tuotteissa kiinteä. Puhutaan muös polttotaso 2 tai polttotaso 1. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
- hillbergmounting
tähtäenretikkelisä? Voe saateri.En aenakaa minä. Tos typerä ominaesuus.
- itäplokin paskaa
Pistä Benderi tai Zeissi ni on asiaristikot
- HAKKO
esim, HAKKO kiikareissa ei ole tätä ongelmaa (sehän riippuu siitä kummassa polttotasossa ristikko on )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477