Sisua.net

Sisua

Sisu-kuorma-autohin liittyvä sivusto avattu osoitteessa http://www.sisua.net

Sieltä löytyvät linkit keskustelupalstalle http://www.sisua.net/forum ja kuvagalleriaan http://www.sisua.net/gallery

Hakusanat: Proto, KB-45, A-45, AH-45, Karhu, Kontio,...

14

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kähmäräinen

      Entäpä nuo maan mainiot sisu linja-autot. Nistänni pittäis olla kuvvii.

    • ... vai ollaankohan tuossa sittenkin purkamssa tuota kuormaa. Tiedä häntä.

      http://www.sisua.net/gallery/main.php?g2_itemId=137

      Tuolla olikin jo joku kysellyt että onko tuonne mitään vuosimalli-ikärajaa olemassa, niin kyllä minunkin mielestäni tuo foorumi voisi pysyä hieman vireämpänä jos siellä käsiteltäisiin myös uudempia Sisuja. Valokuvia ainakin olisi mielekkäämpää katsella.

      • Sisua

      • MMJKLMS

        SELLAISTA PELIÄ OLISI NASTAA AJAA C CE AJOKORTIN KERA JA E14 MALLIN SISUA MAKUUHYTIN KANSSA JA SISUA M162 JA BUSSISISUA JA SITTEN CITY OF NEW ORLEANS SOISI KUN MIES AJELISI SUOMEN TEILLÄ JA SISUN KERA


    • Minä vaan

      tosi mukava lukea niitä juttuja heidän sivuilta.Paljon annetaan vihjeitä,ohjeita ym. muuta neuvoja ongelmien parissa,ja niitähän toki noissa vanhoissa sisuissa jos uudemmissakin riittää.Mielenkiintoinen oli sekin neuvo kun jotain avutonta neuvottiin asentamaan 12 volttinen starttimoottori 24 volttiseen järkestelmään :D

    • Sisun omistaja

      Ainakin kovin harvoin päivittää sivujaan tuo neiti sisua joka sivua ylläpitää

      • Tuo on

        Täysin kakaroiden ja paskan puhujien palsta ! Tuollaiset palstat tarvitsi jo lailla kieltää.videoita linkitetty kun joku siinä fulleria rohisuttaa ja tuollainen on sitten jotain aivan ihmeellistä.Ite olen puuta ajanut sisulla jo 70 luvulta asti ja noilla leulandi moottorisilla aloitin ja tuokin joa siinä rohisuttaa menis perkules puujkuorman hakeen tiettömän taipaleen takaa niin vois jäädä kuvaukset mielestä kun oikein kiskoo pykliä päälle että pääsis mäen ylös ja ei ottais persmäkee kärryt peräss.Minä kun luulin että siellä olisi automieheiä keskustelemassa mut ihan höpö höpö


      • Hiljentynyt
        Tuo on kirjoitti:

        Täysin kakaroiden ja paskan puhujien palsta ! Tuollaiset palstat tarvitsi jo lailla kieltää.videoita linkitetty kun joku siinä fulleria rohisuttaa ja tuollainen on sitten jotain aivan ihmeellistä.Ite olen puuta ajanut sisulla jo 70 luvulta asti ja noilla leulandi moottorisilla aloitin ja tuokin joa siinä rohisuttaa menis perkules puujkuorman hakeen tiettömän taipaleen takaa niin vois jäädä kuvaukset mielestä kun oikein kiskoo pykliä päälle että pääsis mäen ylös ja ei ottais persmäkee kärryt peräss.Minä kun luulin että siellä olisi automieheiä keskustelemassa mut ihan höpö höpö

        On jo nekin sivut.Venäläisiä vehkeitä linkittävät sinne kun yrittävät väkisin pitää sivujaan koossa.Kiinni leikkaa sekin Sisu sivusto,jos nyt siitä voi Sisu sivusto nimeä käyttää.Sotapöpien juttuja ja kakaroita ovat minunkin mielestä siellä kommentoijat.


      • Desert Driver
        Tuo on kirjoitti:

        Täysin kakaroiden ja paskan puhujien palsta ! Tuollaiset palstat tarvitsi jo lailla kieltää.videoita linkitetty kun joku siinä fulleria rohisuttaa ja tuollainen on sitten jotain aivan ihmeellistä.Ite olen puuta ajanut sisulla jo 70 luvulta asti ja noilla leulandi moottorisilla aloitin ja tuokin joa siinä rohisuttaa menis perkules puujkuorman hakeen tiettömän taipaleen takaa niin vois jäädä kuvaukset mielestä kun oikein kiskoo pykliä päälle että pääsis mäen ylös ja ei ottais persmäkee kärryt peräss.Minä kun luulin että siellä olisi automieheiä keskustelemassa mut ihan höpö höpö

        Mitäpäs ne hevosmiehet taas uhoo ettehän ole auton rattiin päässeet milloinkaan, joten ajelkaa vaan revontulien mukaan vesikelkalla edelleenkin ja virkatkaa vaikka sukkaa.


      • Pikkasen pettynyt
        Hiljentynyt kirjoitti:

        On jo nekin sivut.Venäläisiä vehkeitä linkittävät sinne kun yrittävät väkisin pitää sivujaan koossa.Kiinni leikkaa sekin Sisu sivusto,jos nyt siitä voi Sisu sivusto nimeä käyttää.Sotapöpien juttuja ja kakaroita ovat minunkin mielestä siellä kommentoijat.

        Nykyjään zilttoneita puretaan tolla palstalla ja ihmetellään molon hangessa etenemistä. Voisi vaihtaa nimen ruski massina sivuiksi tonkin tekeleen eikä turhaan loukattaisi suomalaista autoteollisuutta prkle....


    • Nolo Sika

      Sisu on just asillinen.

      Jus viime yönä tuli ajettuu Sisuu ainaki 1,5 tuntii :P

      • :) :) :) :)

        Siellä ne " mahdottoman viisaat " Pohtivat miksi puolustusvoimat ei tilaa sisuja :) :) :) kovasti on mottipäillä ehdotuksia ja viisastelua,mutta totuus on se että ei kai ne sisuja tilaa kun samalla rahalla saa oikeita autojakin.Sisuhan on tiensä päässä ollut jo kauan turhaan sitä yritetään elvyttää


      • Ja täällä
        :) :) :) :) kirjoitti:

        Siellä ne " mahdottoman viisaat " Pohtivat miksi puolustusvoimat ei tilaa sisuja :) :) :) kovasti on mottipäillä ehdotuksia ja viisastelua,mutta totuus on se että ei kai ne sisuja tilaa kun samalla rahalla saa oikeita autojakin.Sisuhan on tiensä päässä ollut jo kauan turhaan sitä yritetään elvyttää

        "suoli 24 viisaat" tyhjentävät suolensa aina tarpeen tullen.


    • Anonyymi

      Sivut olleet alalla jo pitempään. Onkohan innostus loppunut harrastajilta? Harmi.... 80(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe