Hilirimpsistä. Kuten aikaisemmin olen ilmoittanut, niin juomalakkoni alkoi tänään klo 18.00. Juomalakko koskee kaikkia alkoholipitoisia juomia, myös mieto keskikalja kuuluu tähän. Ja lakon syyhän oli tämä terveydenhuollon hätätila Kainuussa. Jos jokainen rupeaisi alkoholijuomalakkoon, niin kohta päättäjillä tulis hätä. Mutta olen huolissani, sillä olen kuullut, että yksi kullankeltaisen kanadalaisen viskinystävä, mahdollisesti rikkoisi lakkoa elikkä olisi rikkuri! Mikäli näätte tämän henkilön kantamassa viinakaupasta tätä putelia, niin ottakaa hänet puhutteluun ja voi vaikka hieman toruakin. Tuntomerkit ovat: tumma, pitkä musta tukka, n. 189,3 cm pitkä ja roteva. Ja suu on virneessä, sillä tänään on tullut temppuiltua, kuulemma.
Ja sitten tähän Ruotsalaiseen nälkälakkoilijaan. Onko tietoo, onko lakko pitänyt? Eihän vaan ole tullut salaa syötyä iltaisin lanttukukkoa tai muuta taivaallisen ihanaa ruokaa. Söisi jo miespolonen ehotellen ja lopettais nälkälakon. Se on niin vaarallista. Tehokkaampi keino saavuttaa päämäärä on ehdottomasti tämä alkoholijuomalakko!!
Sana viikonvaihteeksi
4
369
Vastaukset
olla tyhjänlainen ja vielä tyhjemmäksi tulee, kunhan jaksatte odotella ensi maanantaihin saakka.
- jeeesss
Siinä lakossa elämä pitenee ja vointi kohenee.
Toisin voipi käydä syömälakossa. Käy kuin mustalaisen hevoselle, just kun oppi olemaan syömättä, kuoli pois.
Jos hörpit votkan ja mäyriksen viikossa säästät n. 1040 euroo vuodessa JUOMALAKOSSA. Saati sitten alan miehet, heillä säästö moninkertainen.
Siitäpä kilvoittelemaan hyvän asian puolesta, jos vain maksa ei ala huutaa "koshua" liian kovaäänisesti.
-kassi-alma- - uutispimennykseen
kun mitään ei kuulu.
Maakunnan kähmijät lahjoneet tiedotusvälineet.terveisiä Teuvolle ja hänen vaimolleen, minä Eero Seppänen ja ylävesienmies Yrjö Puurunen Piispajärveltä.
Yksi ihminen on helposti nujerettavissa, pitäes pyrkiä käyttämään aktiivisesti joukkovoimaa, mutta siihen aktiivisuuteen ei löydy osallistujia koko Kainuusta.
Uutispimennon kokenut neuvos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247