Digi naksahtelee..

Mikähän on boksissa vikana kun sen laittaa auki, alkaa koneesta kuulumaan naksahtelu.Tätä kestää n. 15 sekunttia, ennenkuin tää riivatun härveli suostuu aukeamaan. Ongelma on tullut vasta viimeaikoina vaikka kone on ollut meillä vajaan vuoden. Juu..boksi on Handan DVB C 6000.

3

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppak

No pahalta kuulostaa, meilläkin Handan 7700 pelleili 2 vuotta ja sain juuri päivää ennen kuin takuu loppui uuden 7800:sen.
      Ei voi muuta kuin toivoa ettei tähän tule samanlaista häikkää.
      Tuo naksunta voi johtua niin monesta asiasta, ja epäilisin kiintolevyä.
      Sitä tuo 7700:kin teki, naksutteli aina kun sitä käynnisti, 10-15 sekuntia.
      Mutta, voi olla että se johtuu siitä että kiintolevyllä on paljon tavaraa ja käynnistettäessä kestää sen takia kauemmin naksutella ja ruksutella.
      Jos mahdollista, niin poista tallennuksia mahd paljon, ehkä se auttaa.
      Sori, vähän kaukaa haettua, ehkä, mutta muutakaan en keksi:)
      Toivottavasti saat pelaamaan, halkkarin hyviä bokseja käyttää nämä "hantaakit", itse en luovu ellei ole ihan pakko:)

• Sama vika

Kiintolevy on niin täynnä tavaraa (pakkaamatonta) ettei se mahdu enää pyörimään. Poista tallenteita ja hanki hyvä pakkausohjelma.

• Sama vika kirjoitti:

Kiintolevy on niin täynnä tavaraa (pakkaamatonta) ettei se mahdu enää pyörimään. Poista tallenteita ja hanki hyvä pakkausohjelma.

Miten pakkaat digiboxin tallenteita ??? Winzip, Winrar, TugZip, mitä itse käytät ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3740
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3532
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      94
      3352
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2752
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2580
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2231
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      51
      1408
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1145
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1122
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1118
    Aihe