oikeat vastaukset tänne terveisin "Neuvos"
Milloin satoi ensi lumen Suomussalmella
22
1044
Vastaukset
- farth22
vuonna 1867 kun satoi ensilumen suomussalmelle, sitä ennen ei ollut suomussalmea.
- täydellinen,
jos vuosiluku pitää paikkansa.
nyt neuvos kiiruusti palkintoa jakamaan farth22:lle, oikealle sääprofeetalle, sammakkoakin tarkemmalle tietäjälle. - tajuaako neuvos tätä
vastaus oli kyllä viisaampi kuin ite kysymys!
- katovuosi silloin
jäät oli lähteneet vasta juhannuksena ja uusi talvi niin helkutin aikaisin, ettei mikään sato onnistunut
täydellinen, kirjoitti:
jos vuosiluku pitää paikkansa.
nyt neuvos kiiruusti palkintoa jakamaan farth22:lle, oikealle sääprofeetalle, sammakkoakin tarkemmalle tietäjälle.kun sammakkoproffan ennuste meni pieleen.
tajuaako neuvos tätä kirjoitti:
vastaus oli kyllä viisaampi kuin ite kysymys!
näin kieltämättä oli.
tavattiin ensi kerran kirjallisessa muodossa niin katsotaan sitten se olisi tämän päivän tehtävä kaikille.
Keskusteluamme jatketaan sitten myös siltä pohjalta jos niin halutaan.
- kyläpoliisi
ensilumi tuli keskiviikkona 10.10. Oliko se lunta, oli ainakin rakeita.
Olin kalaverkolla iltapäivällä ja yllätti sankka valkoinen pyry. Veneeseen jäi rakeita, jotka ei sulanee pitkään aikaan, oliko se ensi lunta, tavallaan olli.- ohi meni 140 vuotta
ajattele vähä!
- onneksi on viisaita vastauk...
Ei millään pahalla!
tänä syksynä ja voittajankin jo tiedetään, koska sammakko proffan ennuste meni pahasti pieleen.
onko lumenväri muuttunut? sitten kunse minä viimeeksi näin keväällä 2007, jota kukaan ei vielä ole nähnyt tänä syksynä vai onko lumi saannut peräti uuden nimen?
Ps, kun olin itse pikkuinen poika niin minulta tultiin kysymään rantteella, mitense pokasaha lähtee käymään.
- tuli lunta tännään
tämnään tato entilumet, taanko palkintoo?
- milloin satoi ensi lumet
Et mistään! painu Helevetin Jorpakon Kuuseen!
tänä syksynä 2007 kuka sen näki, ensi lumentulon.
- ökkö
lumi tulee maahan 13 joulukuuta
- satoi lumen
rantaneuvos1 kirjoitti:
neuvos tiedustelee.
10. pnä yöllä, eikä ole kaikki vieläkään sulanna.
satoi lumen kirjoitti:
10. pnä yöllä, eikä ole kaikki vieläkään sulanna.
talvise tuloo ja niin pitääkin kun syksy ja kesä on mennyt, terveisiä sinne Puolangalle, "Neuvos"
- Ei Sammakkomies
tulee sitä lunta vielä kun jaksamme vähäsen ootella ja mehän sitä jaksamme ei enää hiihtofani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
