Milloin satoi ensi lumen Suomussalmella

oikeat vastaukset tänne terveisin "Neuvos"

22

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farth22

vuonna 1867 kun satoi ensilumen suomussalmelle, sitä ennen ei ollut suomussalmea.

• täydellinen,

jos vuosiluku pitää paikkansa.
        nyt neuvos kiiruusti palkintoa jakamaan farth22:lle, oikealle sääprofeetalle, sammakkoakin tarkemmalle tietäjälle.

• tajuaako neuvos tätä

vastaus oli kyllä viisaampi kuin ite kysymys!

• katovuosi silloin

jäät oli lähteneet vasta juhannuksena ja uusi talvi niin helkutin aikaisin, ettei mikään sato onnistunut

• täydellinen, kirjoitti:

jos vuosiluku pitää paikkansa.
        nyt neuvos kiiruusti palkintoa jakamaan farth22:lle, oikealle sääprofeetalle, sammakkoakin tarkemmalle tietäjälle.

kun sammakkoproffan ennuste meni pieleen.

• tajuaako neuvos tätä kirjoitti:

vastaus oli kyllä viisaampi kuin ite kysymys!

näin kieltämättä oli.

• tavattiin ensi kerran kirjallisessa muodossa niin katsotaan sitten se olisi tämän päivän tehtävä kaikille.
        Keskusteluamme jatketaan sitten myös siltä pohjalta jos niin halutaan.

• kyläpoliisi

ensilumi tuli keskiviikkona 10.10. Oliko se lunta, oli ainakin rakeita.

Olin kalaverkolla iltapäivällä ja yllätti sankka valkoinen pyry. Veneeseen jäi rakeita, jotka ei sulanee pitkään aikaan, oliko se ensi lunta, tavallaan olli.

• ohi meni 140 vuotta

ajattele vähä!

• onneksi on viisaita vastauk...

Ei millään pahalla!

• tänä syksynä ja voittajankin jo tiedetään, koska sammakko proffan ennuste meni pahasti pieleen.

• onko lumenväri muuttunut? sitten kunse minä viimeeksi näin keväällä 2007, jota kukaan ei vielä ole nähnyt tänä syksynä vai onko lumi saannut peräti uuden nimen?
        Ps, kun olin itse pikkuinen poika niin minulta tultiin kysymään rantteella, mitense pokasaha lähtee käymään.

• tuli lunta tännään

tämnään tato entilumet, taanko palkintoo?

• saat palkinnon jos pystyt osoittamaan sen kuvan kera.

• milloin satoi ensi lumet

Et mistään! painu Helevetin Jorpakon Kuuseen!

• mutta sehän haluttiin ymmärtää väärin, että tarkoitin juuri tätä syksyä ja vuotta 2007

• tänä syksynä 2007 kuka sen näki, ensi lumentulon.

• ökkö

lumi tulee maahan 13 joulukuuta

• neuvos tiedustelee.

• satoi lumen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

neuvos tiedustelee.

10. pnä yöllä, eikä ole kaikki vieläkään sulanna.

• satoi lumen kirjoitti:

10. pnä yöllä, eikä ole kaikki vieläkään sulanna.

talvise tuloo ja niin pitääkin kun syksy ja kesä on mennyt, terveisiä sinne Puolangalle, "Neuvos"

• Ei Sammakkomies

tulee sitä lunta vielä kun jaksamme vähäsen ootella ja mehän sitä jaksamme ei enää hiihtofani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe