6630, sim-kortti ei kelpaa

Enks mä vaan tajua

Tuli hommattua kasa uusia puhelimia koko perheelle puhelinkaupan varastontyhjennysmyynnistä. Kaikki muut pelitti hienosti paitsi 6630 sanoo, että SIM-kortti ei kelpaa! Mitämitä...mikäs nyt avuksi? Lapsi odottaa sitä käyttöönsä, mutta ei osaa äiti auttaa. Tietääkö joku mikä mättää ja mitä pitäs tehdä?

6

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin

      Paska puhelin
      Mutta sim kortti on ehkä otettu pois käytöstä

      • alkup.

        En ota kantaa puhelimen hyvyyteen tai huonouteen...sopii tarkoitukseemme lapsen käyttöön ja kun hintakin ei päätä huimannut. Mutta tuo ihmetyttää ettei hyväksy sim-korttia, offline tilassa toimii kyllä. Onko jollain ihan oikeita neuvoja?


    • Supprton seppo

      Jos kortti toimii toisessa puhelimessa, niin asia on kortin kanssa kait ok!

      Mutta toimiiko ne muut kortit sit tässä 6630:ssa? Käy testaamassa se jollain kännykkäkauppiaalla.

      • sepi33

        Hmm luulen että se on sim-lukittu puhelin ja tarvitaan sille sopiva liittymä. ja jos se on soneran sim-lukittu niin siihen ei kaikki soneran kortit käy.


      • Supportin Seppo
        sepi33 kirjoitti:

        Hmm luulen että se on sim-lukittu puhelin ja tarvitaan sille sopiva liittymä. ja jos se on soneran sim-lukittu niin siihen ei kaikki soneran kortit käy.

        Tuntus aika luontevalle... jos 6630 vielä on jollain myynnissä, nii se on sim lock ja sit vielä jos on edullisesti...... mut tosiaan pitäs testata sit vaikka sonera kortilla.... niitä prepaideja jaa kait ainakin ärrältä, että pitäs toimia


    • Anonyymi

      Mun puhelimen kans sama juttu ei käy kun Telian kortti ja sim lukitus on poistettu mutta silti ilmoittaa että sim kortti ei kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe