Tuli hommattua kasa uusia puhelimia koko perheelle puhelinkaupan varastontyhjennysmyynnistä. Kaikki muut pelitti hienosti paitsi 6630 sanoo, että SIM-kortti ei kelpaa! Mitämitä...mikäs nyt avuksi? Lapsi odottaa sitä käyttöönsä, mutta ei osaa äiti auttaa. Tietääkö joku mikä mättää ja mitä pitäs tehdä?
6630, sim-kortti ei kelpaa
6
762
Vastaukset
- vai niin
Paska puhelin
Mutta sim kortti on ehkä otettu pois käytöstä- alkup.
En ota kantaa puhelimen hyvyyteen tai huonouteen...sopii tarkoitukseemme lapsen käyttöön ja kun hintakin ei päätä huimannut. Mutta tuo ihmetyttää ettei hyväksy sim-korttia, offline tilassa toimii kyllä. Onko jollain ihan oikeita neuvoja?
- Supprton seppo
Jos kortti toimii toisessa puhelimessa, niin asia on kortin kanssa kait ok!
Mutta toimiiko ne muut kortit sit tässä 6630:ssa? Käy testaamassa se jollain kännykkäkauppiaalla.- sepi33
Hmm luulen että se on sim-lukittu puhelin ja tarvitaan sille sopiva liittymä. ja jos se on soneran sim-lukittu niin siihen ei kaikki soneran kortit käy.
- Supportin Seppo
sepi33 kirjoitti:
Hmm luulen että se on sim-lukittu puhelin ja tarvitaan sille sopiva liittymä. ja jos se on soneran sim-lukittu niin siihen ei kaikki soneran kortit käy.
Tuntus aika luontevalle... jos 6630 vielä on jollain myynnissä, nii se on sim lock ja sit vielä jos on edullisesti...... mut tosiaan pitäs testata sit vaikka sonera kortilla.... niitä prepaideja jaa kait ainakin ärrältä, että pitäs toimia
- Anonyymi
Mun puhelimen kans sama juttu ei käy kun Telian kortti ja sim lukitus on poistettu mutta silti ilmoittaa että sim kortti ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379