Koneena iBook G4, 10.3.9
Langaton kortti koneessa ja tukiasemana joku Buffalon ihan toimiva ja tehokas. Toimii muihin huoneisiin ja laitteisiin aivan loistavasti, muttei kuitenkaan saa tähän koneeseen yhteyttä. Normaalisti laitan oikeat tiedot, verkon nimen ja wep-salasanan (13 merkkiä niinkuin Buffalossa oli). Sitten iskee ilmoitus että tapahtui virhe. Ei kuitenkaan kerro virheen laatua. Ja langattomana ei siis sitten toimi. Missä vika?
Langaton netti
1
448
Vastaukset
- runawayboy
sama vika työpaikalla kun yritin saada PowerBookia langattomasti nettiin. En tietenkään enää muista tarkalleen miten hoidin tilanteen, mutta Järjestelmäasetusten Verkko-osion Verkkoporttien määrittelyt ja Airport ensimmäiseksi, muista ruksit pois. Jotenkin noin se meni. Se internetyhteys -apuohjelmakin kävi muutaman kerran tarjoamassa apujaan. Kauan sai takuta mutta sitten ku se alkoi toimimaan niin se kans toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446