Koneena iBook G4, 10.3.9
Langaton kortti koneessa ja tukiasemana joku Buffalon ihan toimiva ja tehokas. Toimii muihin huoneisiin ja laitteisiin aivan loistavasti, muttei kuitenkaan saa tähän koneeseen yhteyttä. Normaalisti laitan oikeat tiedot, verkon nimen ja wep-salasanan (13 merkkiä niinkuin Buffalossa oli). Sitten iskee ilmoitus että tapahtui virhe. Ei kuitenkaan kerro virheen laatua. Ja langattomana ei siis sitten toimi. Missä vika?
Langaton netti
1
393
Vastaukset
- runawayboy
sama vika työpaikalla kun yritin saada PowerBookia langattomasti nettiin. En tietenkään enää muista tarkalleen miten hoidin tilanteen, mutta Järjestelmäasetusten Verkko-osion Verkkoporttien määrittelyt ja Airport ensimmäiseksi, muista ruksit pois. Jotenkin noin se meni. Se internetyhteys -apuohjelmakin kävi muutaman kerran tarjoamassa apujaan. Kauan sai takuta mutta sitten ku se alkoi toimimaan niin se kans toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052