verrattuna Savonlinnan sivut ovat käsittämättömän typeriä. Asiaa ei ole paskan vertaa, pelkkää käsittämätöntä sökerrystä ja muka "hauskaa" aitosavolaista huumoria. Ajatelkaa, täällä voisi olla myös asiallista keskustelua mutta ei taida älykkyys riittää sellaiseen.
Muiden kaupunkien
35
2576
Vastaukset
Vedä kapiset luusi sinne kivemmalle palstalle, mitäs täällä käyt rääkymässä?
Kyllä täällä älykkyys riittää ja kaiken lisäksi epäilen että nämä pilipalikirjoittajat tällä palstalla eivät ole edes Savonlinnasta kotoisin.
Mikä on aitosavolaista huumoria? Olisiko se "hjyymöria" jos joku heittäisi sinua banaanikakulla turvonneeseen naamaasi?
Huumoria on erilaista joka puolella. Huumorin ymmärtäminen on kiinni lukijasta, ei kirjoittajasta. Morkkaat siis käytännössä avauksessasi itseäsi, onko nyt oikein fiksu olo?- ihminen ei
käy "rääkymässä" tällä palstalla vaan uskaltaa julkituoda havaitsemansa idiotismin selväkielisenä.
Käyn monilla palstoilla mutta tämä Savonlinnan palsta on sieltä matalaotsaisimmasta päästä.
Lukiessani erityisesti Sinun kirjoittamiasi tekstejä olen tullut kertomaani johtopäätökseen. Tekstiesi perusteella olet henkisesti sairas.
Aitosavolainen ei koskaan älyä nauraa itselleen, se vika teissä savolaisissa on.
Hyvän huumorin Savolainen tajuaa vasta sitten kun se on jo liian myöhäistä.(eli väärässä paikassa)
Luepas vaikka "Autot ja liikenne"-osiosta pikku esimerkkejä hyvästä huumorista. Niitä kirjoittelee teille pikkupojille hyväntahtoisesti naljaillen nimimerkki YLEISMIES. Esimerkkinä huonosta huumorista vaikka nimim. BMW:n Kaivopuisto-jutut. Sinä Savorules kuulut näihin pilipalikirjoittajiin joilta ei järjellistä kommenttia ole aikoihin herunut. Panosta nyt hieman siihen kirjoitustesi tasoon niin kyllä sinullakin on vielä mahdollisuuksia vaikka ammattikouluun saakka. ihminen ei kirjoitti:
käy "rääkymässä" tällä palstalla vaan uskaltaa julkituoda havaitsemansa idiotismin selväkielisenä.
Käyn monilla palstoilla mutta tämä Savonlinnan palsta on sieltä matalaotsaisimmasta päästä.
Lukiessani erityisesti Sinun kirjoittamiasi tekstejä olen tullut kertomaani johtopäätökseen. Tekstiesi perusteella olet henkisesti sairas.
Aitosavolainen ei koskaan älyä nauraa itselleen, se vika teissä savolaisissa on.
Hyvän huumorin Savolainen tajuaa vasta sitten kun se on jo liian myöhäistä.(eli väärässä paikassa)
Luepas vaikka "Autot ja liikenne"-osiosta pikku esimerkkejä hyvästä huumorista. Niitä kirjoittelee teille pikkupojille hyväntahtoisesti naljaillen nimimerkki YLEISMIES. Esimerkkinä huonosta huumorista vaikka nimim. BMW:n Kaivopuisto-jutut. Sinä Savorules kuulut näihin pilipalikirjoittajiin joilta ei järjellistä kommenttia ole aikoihin herunut. Panosta nyt hieman siihen kirjoitustesi tasoon niin kyllä sinullakin on vielä mahdollisuuksia vaikka ammattikouluun saakka.Noudata itse vaan omaa ohjettasi.
Et osaa edes oikeinkirjoitusta saati sitten asiakirjoitusta. Minusta ei saa henkisesti sairasta vaikka kuinka itkisit viesteilläsi, sekös sinua mahtaa vituttaa urpo.
Ainakin minä savolaisena osaan nauraa myös itselleni joten tuokin väitteesi on täysin perseestä.
Mene sinä siis sinne "Autot ja liikenne" palstalle lukemaan "hyvää" huumoria. Ymmärrät ehkä leppäkertunaivoillasi bensatollojen huumorin mutta savossa sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Imppaa muutama höyry YLEISMIEHEN tankista niin saatat onnistua jopa itse huumoritekstin kirjoittamaan, vähintään onnistut naurattamaan muita paskomalla housuusi.- Roques
Paraskin lahkeeseen paskoova ukkeli nyt kertoo vain itsestään, kun ei tiedä edes muiden palstojen tasoa.
Muutamassa hetkessä jo näkee aneemisen palstan tason ja turvonneen olotilan, jolla ei ole jalan sijaa muille jaettavaksi. Korkeintaan Savon palstasta voisi sanoa sen kelpaavan lähinnä ongenkoukuksi vanhan saappaan pyydystämiseen viemäritunnelista!
Huumori on lähinnä Savossa keskiajasta taaksejäänyttä ja eksynyttä suomettumisesta kärsivää Savolaista paatunutta horinaa, joka näkyy syvänä häpeän ja surkuhupaisana vesittyneenä venkoiluna.
Muualla Suomesssa ollaan todella vähän kiinnoistuneita Savolaisten örvellyksistä, joten pienessä piirissänne saatte tulla tutuiksi keskenänne. - ketjun aloittaja
tarkoitti juuri tämäntasoista kommentointia. Usko nyt jo Rules etteivät kommenttisi ole meistä monestakaan asiallisia, hauskuudesta puhumattakaan. Tällä tyylillä paljastat vain itsesi räkänokaksi, jolla on vaikeaa heikon itsetuntonsa kanssa.
- taidat olla tyhmä?
ketjun aloittaja kirjoitti:
tarkoitti juuri tämäntasoista kommentointia. Usko nyt jo Rules etteivät kommenttisi ole meistä monestakaan asiallisia, hauskuudesta puhumattakaan. Tällä tyylillä paljastat vain itsesi räkänokaksi, jolla on vaikeaa heikon itsetuntonsa kanssa.
Tämä SavoRULES pompottaa teitä täällä miten haluaa.
Muutama onnistunut provo/rääpäisy aina välillä ja savonmaan juntit hyppii seinille.
Ei voi kuin ihailla Rulesin taitoa, sinäkin vastasit kun kalikka kalahti. - aika paha
SavoRULES kirjoitti:
Noudata itse vaan omaa ohjettasi.
Et osaa edes oikeinkirjoitusta saati sitten asiakirjoitusta. Minusta ei saa henkisesti sairasta vaikka kuinka itkisit viesteilläsi, sekös sinua mahtaa vituttaa urpo.
Ainakin minä savolaisena osaan nauraa myös itselleni joten tuokin väitteesi on täysin perseestä.
Mene sinä siis sinne "Autot ja liikenne" palstalle lukemaan "hyvää" huumoria. Ymmärrät ehkä leppäkertunaivoillasi bensatollojen huumorin mutta savossa sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Imppaa muutama höyry YLEISMIEHEN tankista niin saatat onnistua jopa itse huumoritekstin kirjoittamaan, vähintään onnistut naurattamaan muita paskomalla housuusi.SavoRULES, täytyy ihailla kekseliäisyyttäsi.
Mistä sinä vedät aina nuo loistavat tarinat ja survaisut? Muutaman vuoden näitä palstoja lukeneena täytyy sanoa että en ole nähnyt kertaakaan että olisit kakkoseksi jäänyt.
Aina on joku tomppeli saanut kuulla kunniansa. Hienoa, nämä ovat siis tosi hauskaa luettavaa. Suorastaan odotan kenet pysäytät seuraavaksi. - Huh huh...
taidat olla tyhmä? kirjoitti:
Tämä SavoRULES pompottaa teitä täällä miten haluaa.
Muutama onnistunut provo/rääpäisy aina välillä ja savonmaan juntit hyppii seinille.
Ei voi kuin ihailla Rulesin taitoa, sinäkin vastasit kun kalikka kalahti.Luuletko, että kukaan uskoo tuon kirjoituksen olevan muun kuin sinun? Kyllä sulla menee huonosti kun pitää omaa hölötystään puolustaa. Sekopää sinä olet!
- Huh huh...
aika paha kirjoitti:
SavoRULES, täytyy ihailla kekseliäisyyttäsi.
Mistä sinä vedät aina nuo loistavat tarinat ja survaisut? Muutaman vuoden näitä palstoja lukeneena täytyy sanoa että en ole nähnyt kertaakaan että olisit kakkoseksi jäänyt.
Aina on joku tomppeli saanut kuulla kunniansa. Hienoa, nämä ovat siis tosi hauskaa luettavaa. Suorastaan odotan kenet pysäytät seuraavaksi.Tuo on jo epätoivoista. Kaikki keskustelut olet hävinnyt...voe voe...
- siltä
Huh huh... kirjoitti:
Tuo on jo epätoivoista. Kaikki keskustelut olet hävinnyt...voe voe...
että sinä et ole ihan terveiden kirjoissa.
- juu juu....
siltä kirjoitti:
että sinä et ole ihan terveiden kirjoissa.
Sun on varamaan vaikea olla, joten älä vaivaa päätäsi aikuisten asioilla. Nuku hyvin : )
Huh huh... kirjoitti:
Luuletko, että kukaan uskoo tuon kirjoituksen olevan muun kuin sinun? Kyllä sulla menee huonosti kun pitää omaa hölötystään puolustaa. Sekopää sinä olet!
Mutta minä tiedän kaksi asiaa.
1. Kirjoitan vain rekatulla nikilläni
2. Olet henkisesti sairas housuunpaskova kukkakeppi- Olet hyttysen paska valtame...
SavoRULES kirjoitti:
Mutta minä tiedän kaksi asiaa.
1. Kirjoitan vain rekatulla nikilläni
2. Olet henkisesti sairas housuunpaskova kukkakeppiSinusta tiedetään montakin asiaa Jussi. Näköjään aivosi ei pysty käsittelemään sitä tosiasiaa, että elät harhoissa ja tämä on elämäsi tärkein kontaktikanava muihin ihmisiin. Kielenkäyttösi on niin ala-arvoista, että paljastut heti henkisesti jälkeenjääneeksi pikkupojaksi. Luulet olevasi hauska, mutta onnistut olemaan vain säälittävä peräkammarin poika. Lähde liikkeelle sieltä metsästä ja huomaa, että maailma on täynnä sinua fiksumpia ihmisiä 99.999999999%. jäät siis yksin tyhmään vähemmistöön. Vai etkö uskalla? Taitaa olla se mamin syli sulle mukavan turvallisen tuntuinen, ettet uskalla itsenäistyä. Suurimmaksi osaksi on oma vikasi, että olet tuollainen luuseri, loppusyyt johtuvat lahjattomista geeneistäsi. :)
- <3
porukka on PÄÄTTÄJIEN kimpussa kuin husky-lauma.
Ottavat kantaa typerään KAUPUNGIN harrastamaan politiikkaan, juuri
kuten pitääkin. Mut ei eihän nää savon sutkit viiti eikä jaksa eikä toinna......
Ottakaa mallia kainuusta perkeleen lössykät!Onko teillä siellä Nälkämaalla edes leipää?
Missä se Kajaani on? Taitaa olla taas joku pahainen miniluomi Suomineidon persekannikassa.- <3
SavoRULES kirjoitti:
Onko teillä siellä Nälkämaalla edes leipää?
Missä se Kajaani on? Taitaa olla taas joku pahainen miniluomi Suomineidon persekannikassa.Se on Kainuussa ainut huono puoli, että päättäjät
nuoleskelee joka suuntaan ja sitä leipää
oikein syöttämällä syötetään eräänlaisille
rikastuttajille.
Ihan näin sopuisasti kertoilen vaikka kyllä vituttaa kansamme kusetus!! <3 kirjoitti:
Se on Kainuussa ainut huono puoli, että päättäjät
nuoleskelee joka suuntaan ja sitä leipää
oikein syöttämällä syötetään eräänlaisille
rikastuttajille.
Ihan näin sopuisasti kertoilen vaikka kyllä vituttaa kansamme kusetus!!Samaa se on jokapuolella.
En ole ikinä ymmärtänyt äänestäjiä jotka valitsevat päättäjät. Onko se perisuomalainen tapa että äänmestyskopissa päässä sijaitsevä kusikeskus nousee valtaan ja pakottaa ruksimaan äänestyslipulle taas jonkun idioottijullin numeron?
Tälläisten äänestäjien kannattaisi jättää äänestys väliin. Tosin juuri nämä äänestäjät ovat juuri niitä joilla on mennyt todella hyvin edellisten hallitusten aikana joten mikä sitä hyvää muuttamaan.
Jos äänestysvalta annettaisiin köyhille, työttömille ja muille vähäosaisille Suomessa olisi kautta aikojen paras hallitus. Ikävä kyllä tätä ei vaan tule ikinä tapahtumaan.
Ranskassa oli aikoinaan vallankumous, Suomessakin sellainen tulee joskus näillä systeemeillä väistämättömästi.- <3
SavoRULES kirjoitti:
Samaa se on jokapuolella.
En ole ikinä ymmärtänyt äänestäjiä jotka valitsevat päättäjät. Onko se perisuomalainen tapa että äänmestyskopissa päässä sijaitsevä kusikeskus nousee valtaan ja pakottaa ruksimaan äänestyslipulle taas jonkun idioottijullin numeron?
Tälläisten äänestäjien kannattaisi jättää äänestys väliin. Tosin juuri nämä äänestäjät ovat juuri niitä joilla on mennyt todella hyvin edellisten hallitusten aikana joten mikä sitä hyvää muuttamaan.
Jos äänestysvalta annettaisiin köyhille, työttömille ja muille vähäosaisille Suomessa olisi kautta aikojen paras hallitus. Ikävä kyllä tätä ei vaan tule ikinä tapahtumaan.
Ranskassa oli aikoinaan vallankumous, Suomessakin sellainen tulee joskus näillä systeemeillä väistämättömästi.Tulepas käymään kainuun kylillä ja posauta sama mielipide sinnekkin.
Hyyssärit voi käydä kinttuun kiinni, mutta enemmistö
seisoo kaikkien sanojensa takana!!
Jostain se pitäis alkaa järkeä takomaan tolkuttomaan vääntelyyn.
Ihmiset uuvutetaan hyysäri-hypnoosilla ja suomalaista
saa haukkua ja painostaa. Muita turisteja ei muuta kun
silitellään. Kohta posahtaa jossain. Ei nälkänen ole vieraanvaranen!
- ja lisäksi
täältä sensuroidaan lähes kaikki pois. Ei palsta näin toimi, ei.
- aukase
ne kuppaset rähmäpallukat ja lue @v@ muutakin ne omat
(poistetut) vittuilus ja paskajuttus.
Siis ne mitä oot PASKASTA ja muusta paskasta kirjotellut .
Sairashan sie oot, mut emme sääli. Voisitko vaikka kuolla pois?
Huom! tää on erittäin asiallinen viesti kateelliselle
ruoste-anaali-lössykälle.
- kaikkee sitä tapaa
on VITSI!!!:))))))))))))))) Kannattaisko vaihtaa modee?
- voi voi.....
luuletko tollo, ettei ylläpito näe samoja juttuja kuin
modet sun muut näkee?
Ei voi kuin nauraa tuollasille joka sivulla määkiville
raukoille. On sun elämä köyhää. Nyyh.....heh!
Savonlinnan ihmiset kirjoittelee tai sitten eivät kirjoittele.
Milläs pakotat väsäämään viisaampia juttuja?
Mee nyt taas jollekin toiselle sivulle ynisemään
tasan samoja juttuja. Nyyh.....hah! - "ylläpito"
voi voi..... kirjoitti:
luuletko tollo, ettei ylläpito näe samoja juttuja kuin
modet sun muut näkee?
Ei voi kuin nauraa tuollasille joka sivulla määkiville
raukoille. On sun elämä köyhää. Nyyh.....heh!
Savonlinnan ihmiset kirjoittelee tai sitten eivät kirjoittele.
Milläs pakotat väsäämään viisaampia juttuja?
Mee nyt taas jollekin toiselle sivulle ynisemään
tasan samoja juttuja. Nyyh.....hah!sitten vaihtoon, kun kerta näkee kaiken ja antaa sinunlaisten tänne kirjoitella!
- samalla tavalla
kaikkia muitakin eniron palstoja! On siis sen sortin pakkomielteinen sairas. Amen!
Uskonto-palstalla sitä sotaa vasta käydäänkin :> - susirajalla
eniten.Palstalla tiheimmin mölähtelevillä ei ole kompetenssia edes opiskeluun saati työhön,äiti ruokkii peräkamariin pullamössöllä.
Näitä passivoituneita on maassamme 100 000 joten heistä tulisi olla enemmän huolissaan kuin ulkoa tuotetuista kulttuurimme/rotumme rikastuttajista.- Tukkijätkä..
tykätä mustasta makkarasta?
- voittaa
Tukkijätkä.. kirjoitti:
tykätä mustasta makkarasta?
kisan,adidaksella tai ilman,ja on sitä jaettu valkonaamankin toimesta oikein urakalla jos olet uutisia seurannut.
Useita hieman savonlinnalaisia merkittävämpiäkin kulttuureita on sammunut jäljettömiin eikä teitäkään kukaan jää kaipaamaan.Luodolle kyhäämänne kivikasan jäännöksiä esitellään BBC:n dokumentissa vuonna 2050.
- kävi kuten
arvasinkin. Keskustelu levisi kuin Rullen paska vessan seinille. Oho, noin ei olisi pitänyt sanoa. Zerihvi poistanee tämänkin kun tässä mainitaan Rulle ja paska samassa lauseesa. Toinenkin sana olisi riittänyt toisen arvaamiseen.
- Totta puhut!
Huolimatta zefun poisto innokkuudesta, uskalsit laittaa pientä satiiria Rullen kustannuksella. Tosin aivan totta joka sana, varsinkin viimeinen lause. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se Rulle olekaan niinkään sisukas vaan yksinkertaisesti tyhmä, kun ei älyä rauhoittua. Onhan se tietysti hauska heittää RulleBoylle pientä piruilua. Jatkoja sulle ja vedetään Rullea jatkossakin alta lipan ; DDDD
- IsäGamillo
Totta puhut! kirjoitti:
Huolimatta zefun poisto innokkuudesta, uskalsit laittaa pientä satiiria Rullen kustannuksella. Tosin aivan totta joka sana, varsinkin viimeinen lause. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se Rulle olekaan niinkään sisukas vaan yksinkertaisesti tyhmä, kun ei älyä rauhoittua. Onhan se tietysti hauska heittää RulleBoylle pientä piruilua. Jatkoja sulle ja vedetään Rullea jatkossakin alta lipan ; DDDD
Tietysti. Kun bykmi on metriyksi hattupäässä.
Tottahan se on, yksinkertaisesti on vain niin
tyhmänlupsakka tämä jussipussi. Mansikkakeisari
Kulennoisten " lahja " meille normaaleille ;b)) - ei uskois
että moisella neurootikolla on muka pentujakin pilattavana.
Satiiri, sarkasmi ja ironia ovat taitolajeja.
Ei luonnistu moninaamaiselta ei! - BadMyntton
ei uskois kirjoitti:
että moisella neurootikolla on muka pentujakin pilattavana.
Satiiri, sarkasmi ja ironia ovat taitolajeja.
Ei luonnistu moninaamaiselta ei!nyt taitaa olla neuroosit jollain muulla kuin minulla. Yhtään viestiä en ole ennen tätä koko ketjuun laittanut, joten tarkistas lääkkeesi annostus jälleen kerran.
- kommentoi
vasta nyt kun muilla ei enää näytä olevan mitään sanottavaa. Kuten jo joku aiemmin näköjään totesi, ei keskustelu johtanut mihinkään vaan kääntyi heti ensi kommentista alkaen henkilökohtaiseksi vittuiluksi. Alkuperäinen ajatukseni palstan tasosta tuli siis todistettua ensireaktioista alkaen. No eipä tässä mitään hätää ole, te savonlinnalaiset teette näköisenne palstan mutta ehkäpä fiksuimpia teistä jo vähän hävettää. Joku jo valitti että sheriffi poisti mielipiteitä tästä keskustelusta. Pitääkö se paikkansa? Jos pitää niin sitten pitäisi poistaa paljon muutakin sivujen tason nostamiseksi.
- poistettiin
useampia nikillä "savorules" kirjoittavaa idioottia arvostelevia kommentteja!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532