Ärsyttää

155 cm omankokoinen

ilmeinen tietämättömyys päätellen siitä kun tällä palstalla suurin osa kirjoittajista ei tajuu että pieni ei ole välttämättä lyhytkasvuinen. Jotkut vaan ovat perintötekijöistä yms. johtuen pituuskäyrien alapäässä. Mitä pohjosempaan mennään niin lyhyempiä löytyy enemmän ja se on normaalia. Tuntuu pahalta siks että mitä oikeasti lyhytkasvuiset ajattelee kun heidän näkövinkkelistään pitkät ihmiset viittii valitella tällä palstalla pituudestaan. Oli ihminen minkä pitunen tahansa hänellä on arvonsa ja on irvokasta jonkun miehen vihjailla että kelpaavat hyvin sänkyyn. Tälläset miehet ei ansaitse naista itselleen vetäkööt käteen!

8

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku-akka

      Niin, olet oikeassa, nehän ovat kaksi aivan eri asiaa. Ja sehän on totta että tämä on keskustelu paikka "lyhytkasvuiset" ja suurin osan keskusteluista on ns. normaali pituisten, ja he kinaavat siitä millä nimityksellä heillä on oikeus meitä nimitellä.
      Siksi tuo sänkyyn kelpaamis viestiketju oli ihan virkistävä, se on vaan näköjään hävinnyt. Harmi.Siinä oli oikeaa "äksonia" mutta ei mitään rumaa, ja keskustelijat olivat selvästi aikuisia.

      • Huomasin juuri

        itsekin, että se viestini oli siitä hävinnyt.

        Harmi vaan, koska olin juuri vastaamassa siinä parille kirjoittaneelle naiselle.

        Ilmeisesti se on tuo yläpään tiukkapipo, joka tätä palstaa terrorisoi. Ei minustakaan siinä viestissä ollut mitään sellaista, joka olisi "oikeuttanut" sen poistoon. Sen vuoksi olenkin vähän ymmälläni.. Tosin en tiedä kuinka hurjaksi se meno on siellä äitynyt, koska edellisen kerran kävin siellä eilen.

        Ainahan jokaisella palstalla on ne omat räkyttäjänsä. Ei siitä pääse ylitse eikä ympäri. Useimiten juuri jyrkät mielipiteet ja kannat vetävätkin tuollaisia tyyppejä puoleensa. Asia ei ainakaan korjaannu sensuroimalla ei-häirikköjen viestejä.

        Tällä palstalla muutenkin meno on yhtä vilkasta kuin hautausmaalla konsanaan. Parannusta tuskin on luvassa ainakaan niin kauan kuin eräs vanhoillinen tiukkapipo istuu täällä vahtaamassa että kuka kirjoittaa ja mitä kirjoittaa.


      • Ei kuitenkaan
        Huomasin juuri kirjoitti:

        itsekin, että se viestini oli siitä hävinnyt.

        Harmi vaan, koska olin juuri vastaamassa siinä parille kirjoittaneelle naiselle.

        Ilmeisesti se on tuo yläpään tiukkapipo, joka tätä palstaa terrorisoi. Ei minustakaan siinä viestissä ollut mitään sellaista, joka olisi "oikeuttanut" sen poistoon. Sen vuoksi olenkin vähän ymmälläni.. Tosin en tiedä kuinka hurjaksi se meno on siellä äitynyt, koska edellisen kerran kävin siellä eilen.

        Ainahan jokaisella palstalla on ne omat räkyttäjänsä. Ei siitä pääse ylitse eikä ympäri. Useimiten juuri jyrkät mielipiteet ja kannat vetävätkin tuollaisia tyyppejä puoleensa. Asia ei ainakaan korjaannu sensuroimalla ei-häirikköjen viestejä.

        Tällä palstalla muutenkin meno on yhtä vilkasta kuin hautausmaalla konsanaan. Parannusta tuskin on luvassa ainakaan niin kauan kuin eräs vanhoillinen tiukkapipo istuu täällä vahtaamassa että kuka kirjoittaa ja mitä kirjoittaa.

        niin paljoa että menisin poistamaan minkään viestiketjun. En ole myöskään tiukkapipo saahan mielipiteensä sanoa. Se ketju katosi sillä aikaa kun kirjotin omaa ensimmäistä viestiäni, hämmästyin itsekin. Siis en ole syyllinen.


      • mutta...
        Huomasin juuri kirjoitti:

        itsekin, että se viestini oli siitä hävinnyt.

        Harmi vaan, koska olin juuri vastaamassa siinä parille kirjoittaneelle naiselle.

        Ilmeisesti se on tuo yläpään tiukkapipo, joka tätä palstaa terrorisoi. Ei minustakaan siinä viestissä ollut mitään sellaista, joka olisi "oikeuttanut" sen poistoon. Sen vuoksi olenkin vähän ymmälläni.. Tosin en tiedä kuinka hurjaksi se meno on siellä äitynyt, koska edellisen kerran kävin siellä eilen.

        Ainahan jokaisella palstalla on ne omat räkyttäjänsä. Ei siitä pääse ylitse eikä ympäri. Useimiten juuri jyrkät mielipiteet ja kannat vetävätkin tuollaisia tyyppejä puoleensa. Asia ei ainakaan korjaannu sensuroimalla ei-häirikköjen viestejä.

        Tällä palstalla muutenkin meno on yhtä vilkasta kuin hautausmaalla konsanaan. Parannusta tuskin on luvassa ainakaan niin kauan kuin eräs vanhoillinen tiukkapipo istuu täällä vahtaamassa että kuka kirjoittaa ja mitä kirjoittaa.

        tällä palstalla käy lukemassa viestejä myös lyhytkasvuisuutta sairastavia lapsia, jo ihan niitten kannalta on parempi ettei täällä oo k-18 viestejä.


      • Missä k-18
        mutta... kirjoitti:

        tällä palstalla käy lukemassa viestejä myös lyhytkasvuisuutta sairastavia lapsia, jo ihan niitten kannalta on parempi ettei täällä oo k-18 viestejä.

        Voi hellan lettas, ja hehän ei pääse noille keskustelu palstoille missä on oikein aiheena seksi, mutta nyt kun puhutaan vammaisten seksistä niin eihän sitä ole oikeasti lyhytkasvuisilla kuin pimeässä salaa. Ja siitä ei ainakaan saa puhua kuin ihan vakavasti.


      • sensuuri....
        mutta... kirjoitti:

        tällä palstalla käy lukemassa viestejä myös lyhytkasvuisuutta sairastavia lapsia, jo ihan niitten kannalta on parempi ettei täällä oo k-18 viestejä.

        ..on kanssasi samaa mieltä tuloksesta päätellen.

        Itse vaan en usko tuohon teoriaan. Tuolla alemmassa keskustelussa mätettiin vittuakin oikein urakalla, eikä siitä näytä kukaan ottavan hermoonsa. Tuskin se kiroilukaan niille "lapsille" hyvää tekee.

        Kun aletaan sensuroida tuolla perusteella näitä kirjoituksia niin silloin voitaisiin sensuroida aluksi vaikka koko palsta. Tietyssä mielessä voitaisiin laittaa koko 24.fi kiinni, koska se melko varmasti olisi niiden lasten kannalta parempi. Jokos olet muuten ehdottanut asiaa sensorille?

        Ettei vain tässäkin asiassa olisi kyse sinun omasta ärtymyksestäsi (syystä tai toisesta) asian suhteen.


    • Siitähän

      mä osin ärsyynnyinkin mitä kirjoteltiin lyhyiden naisten sänkykelpoisuudesta. Oliko se sitten lapsille sopivaa luettavaa, ne nääs on fiksumpia kuin luullaan. Tosiaan sen lopun olisin voinu jättää kirjottamatta. Sorry sinnekin.

      • ...todella...

        ...ärsyttävää kun se viestiketju poistettiin. Olin se naispuolinen, joka kirjoitti ne vastaviestit. Olen nyt vasta, hiukan vanhemmalla iällä, löytänyt, ja hyväksynyt, oman seksuaalisuuteni. Mutta tuntuu että nyt on liian myöhäistä, flirttiä on kyllä vastapuolen kanssa mutta se jää aina siihen. Ymmärrän kyllä tämän ikäisiä miehiä, hekään eivät oikein tiedä kuinka lähestyä "meikäläisiä" Nyt moni ajattelee että miksi en etsi kumppania "omieni" joukosta? No ei ole tullut sielläkään vastaan "sopivaa" Ja kun itse olen aika vahva persoona, en kestä että vastapuolesta ei ole vastusta.Kaikenlaista on kuitenkin tullut tässä vuosien aikana nähtyä, ja koettua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe